Puppp?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Anna10, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna10

Anna10 Lid

31 mei 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hi dames

Ik ben momenteel 36w 3dgn en heb sinds enkele dagen jeuk aan mijn buik. Het wordt alleen maar erger en wordt er helemaal gek van.
    Eerst dacht ik dat dit door striae kwam maar toen ik op internet ging zoeken naar een middeltje ertegen kwam ik uit bij PUPPP (Pruritic Urticarial Papules and Plaques of Pregnancy)
    De verloskundige heeft me mentol zalf aangeraden en me wat zakjes mee gegeven. Omdat het nu kleine wondjes zijn ben ik eerst sudo crème het smeren om het te laten helen want die mentol zalf prikt ontzettend en geeft daarmee totaal geen verlichting.

Ik heb de tip gekregen om verse koeienmelk te halen, die af te koken en mee mee te wassen (schijnt bij exceem te werken)...
    Heeft iemand ervaring hiermee?

2. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Echt vreselijk die jeuk! Ik heb toen ook gesmeerd met metholzalf, verder geen tips helaas.

3. Anna10

Anna10 Lid

31 mei 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie. De gynaecoloog heeft me vandaag ook vaseline lanettecreme voorgeschreven, hopelijk werkt dat.

Heb jij littekens eraan over gehouden? Ik hoop stiekem dat het toch echt uitslag is ipv striae zodat het nog goed komt met m'n buik. De gynaecoloog zei echter dat het op striae lijkt..

Deel Deze Pagina