je zult moeten wachten tot de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden of paar dagen erna. Als je ervoor test dan kan t zijn dat er nog niet genoeg hcg in je bloed zit dus weet de test ook niet dat je zwanger bent. ben je overtijd dan ?
nee ik ben de 27nov voor het laast ma die week was ik heeel erg weinig niet zoals normaal ben ook wel na de dokter geweest voorda ik ongesteld moest worden ma die is zo van vlug vlug en zei dat het niks was...ma heb gwoon last van me rug en me linke tepel dikke is die borst ook,, maja dat had ik al wel ged8 ik zal wel w8te moet dan nog 2weken w8te haha.. bedankt!
Probeer een testje....als ie negatief is kan je het over een tijdje weer proberen en als ie positief is weet je dat je zwanger bent. Elmo
heb ik gedaan zo goedkope van kruidvat had ook gehoort dat dat dan miss ok nie zo goed is.. en was negative... daarom ook..ma kan het ja ook zijn dat ik nog zo vroeg ben..als ik het ben..:d
is het ook zo dat je erg humeurig kunt zijn? ene ja miss raar ma ik hoorde dat als je zwanger bent ook minder vochtig word als je sex hebt.? en hoofdpijn?kan dat er ook mee te maken hebben? slaap best veel ben wel erg moe... e soms kom k moeilijk in slaap. en heb last van me rug..pffff
ik weet het.. ik w8 gewoon nog een weekje.. en dan ga ik weer na de dokter ma ben nog nie gegaan omda ik niet egte pijn heb.. tis allemaal raar ..ma heb nie egte erger klachten voel me wa goed tnx!
nu 2weken en van ontpillen... weet niet... het schijnt dat je gelijk vrchtbaar bent.. mja kzie wel... heb nu een gevoel alsof ik ongi moet worden terwijl dat nie eens kan..
lijkt me stug dat je dan nu zwanger bent,als je gelijk vruchtbaar bent als je stopt waarom ben ik dan na 15 maanden nog niet zwanger terwijl me cyclus goed is. denk niet dat je zwanger bent. dat rug pijn,hoofdpijn kunnen ook andere oorzaken hebben
Sorry, maar ik vind het een beetje vaag allemaal. Maar goed om op je vraag terug te komen, je bent twee weken gestopt met de pil, daarna een beetje ongi geworden en nu denk je dat je zwanger bent? Sorry, maar ik denk toch werkelijk dat je aan het ontpillen bent. Anders zou je door de pil hen zwanger zijn geraakt. Kan maar gebeurt erg weinig.
jah was niet normaal ongesteld en ad daarvoor ok die klachten al.. maar kzie het allemaal wel... t zal we nix zijn..ma omdat k die klachte jah heb..mja
Rugklachten kan ook van teveel klussen komen! Als je allerlei spannende standjes in bed uithaalt dan kan het zijn dat je daar ook last van je rug van krijgt. Ik denk ook dat je nog aan het ontpillen bent en misschien in het hoofd er zo mee bezig bent, dat bij alles wat je voelt, je meteen denkt dat je zwanger bent. Probeer lekker te ontspannen en je zult zien dat je rugklachten ook minder zullen worden.
Allereerst: zou je misschien fatsoenlijk Nederlands kunnen typen, zodat we het niet hoeven te ontcijferen? MSNtaal en afkortingen ma en wa vind ik (en waarschijnlijk velen met mij) vreselijk irritant lezen. Mijns inziens denk ik niet dat je al zwanger kan zijn, twee weken na het stoppen met de pil. Heb je zelf al getest? Een test geeft toch een hoop antwoorden.