Hallo, Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik iedere maand wanneer mijn eisprong eraan zit te komen. Het rare ervan is dat ik deze eerst 2 maanden rechts voel de 2 volgende maanden links ? ik dacht zelf altijd dat het om en om moest zijn? de ene maand rechts en dan links? Nog meer mensen met ''eigenwijze eierstokken''? of ben ik nu echt helemaal het padje kwijt ? rechts,rechts,links,links,rechts,rechts,links . . . . foxy foxtrot !!!!
die van mij is netjes om en om al denk ik wel dat ik een kant een betere eicel los laat en de andere niet, want gek genoeg zijn alle keren dat ik zwanger ben gekomen van die ene kant
bij mij is het ook om en om en zeer duidelijk aanwezig voel vaak al 4a5 dagen van te voren dat die er aankomt
Meestal voel ik de laatste tijd ook rondom de eisprong wat maar dat is meestal aan de rechterkant. Op echo laatst ook gezien rechts twee eitjes en links niets. Maar het kan ook zo zijn dat je aan beide kanten eitjes hebt. xxx Joyce
Ik heb eens een vraagje. Ik begrijp er helemaal niets meer van. Ik ben 14 dagen geleden naar de gyn geweest. Daar zag ze dat mijn ei klaar zat en dat we die avond zeker moesten klussen en dan een dag tussen en dan terug klussen. Dus ik dacht bij mijn eigen ja nu moet het dan toch wel gelukt zijn aangezien de gyn zei dat mijn ei klaar zat. Nu heb ik vorige week mijn gekregen. Ik dacht echt dat het nu wel zou gelukt zijn. Hoe zou dit komen we hebben toch op de juiste moment geklust? Weet iemand raad?
Hoe is het gesteld met zijn zwemmertjes? Voo rdat ik zwanger was van de eerste had ik een vriend die verminderd vruchtbaar was, ik heb met hem 2 jaar geprobeerd om zwanger te worden maar nee hoor elke keer weer die teleurstelling. Ik krijg een nieuwe vriend en we proberen het en direct de eerste keer raak en bij de tweede ook.
Bedankt voor jullie reactie's Nou, ik ben benieuwd wat of het deze maand gelukt is met mijn EI. Ook al is het 2x links, 2 rechts. Ben zelf altijd al EI-genwijs geweest ! Elke; tegen mij zeiden ze dat je iedere maand 15% kans had om zwanger te worden. ook al doe je het op 't goede moment. Misschien gewoon nog maar even klussen? Groetjes
Vorige keer zag ik op de echo bij gyn een ei rechts. Nu heb ik het gevoel dat het weer van rechts komt..... Maar ik weet niet voor mk voelde ik volgens mij nooit mijn ei...
Ik voel eigenlijk nooit mijn eisprong. het enige waar ik soms kan zien dat mijn ei komt is mijn servixslijm en dat ik ietsje humeuriger ben. XXX Gusam
Ik heb gemerkt dat het niet uitmaakt aan welke kant je pijn hebt. Hij kan alsnog aan de andere kant springen. Hoe weet ik dat? Ben maanden gevolgt met echo's, ik had dan altijd rechts pijn, altijd en soms zat er rechts geeneens een ei! Vond dat zo maf te zien!
Vaag he.. dan vroeg ik altijd voor de zekerheid, welke kant hij liet zien.. links.. ow verga rechts van de pijn.. echt raar.
oh, ben eigenlijk blij te horen dat pijn rechts niet hoeft te betekenen dat je alleen rechts ei hebt, heb nl al mijn hele leven pijn rechts bij eisprong en was bang dat links het niet deed....
dus met andere woorden zou het aan mijn man kunnen liggen. Hij wil hem niet laten testen (de fierheid van een man) of is het normaal dat het niet direct lukt?
Wat is direct? Het is normaal dat het tot een jaar kan duren. Als je daar nog onder zit zou ik me niet druk maken hoor.