Plus, er moeten wel 800 dingen goed gaan wil er een zwangerschap tot stand komen.. dus op tijd klussen wil echt niks zeggen hoor..
ja sorry hoor maar ik maak mij er echt druk in. Ik weet dat het zeker niet goed is maar tja wat kan ik eraan doen. Ik had echt gedacht dat het deze maand ging lukken omdat ik nu zeker was dat mijn eisprong er zat aan te komen. PFF ... misschien volgende keer meer geluk
wou ik ook net vragen wij zijn de eerste x 14 mnd bezig geweest en daarna weer 10 mnd alle 2 mk geworden maar zowel bij mij als bij mn manntje is alles goed Dus ik zou me echt als je niet lang bezig bent niet druk maken
ik snap je wel hoor. Maar met 5 maanden hoef je je geen zorgen te maken nog. Het is echt normaal dat het wat langer duurt. Zal je een voorbeeld geven. Wij hebben 4 keer IUI moeten doen, na 2 jaar niet zwanger worden, De zaadjes, de beste, werden ingespoten, hoog in mijn baarmoeder precies op de tijd van mijn eisprong. Je zou denken, nou dat kan niet missen. Maar nee hoor, helaas werkt het niet zo. Pas bij de 4de keer raak.
dan zal ik wat meer geduld moeten hebben zeker, maar alles je echt iets duurt het wachten heel lang bedankt voor de reacties
Bedankt Natasja Raar, dat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden. Maar dan vind ik het wel bijzonder dat mijn lichaam 2x rechts en 2x links aangeeft! Gevoel voor Ritme ? haha Groetjes, NOD 14 november