wie volgende week nod en ook last van testdrang???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door roos23, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Volgende week donderdag moet ik ongi worden al hoop ik van niet natuurlijk.
    Nu heb ik al een paar dagen steken links en rechts onderin mijn buik.
    Anders had ik dat pas 4 dagen voor mijn ongi en nu al een paar dagen.
    Nu heb ik testen van sensitest en kruitvat 2 v 5. Nu staat op de van sensitest dat ik kan testen 4 dagen voor mijn nod en die drang heb ik nu al heel erg...

2. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    Hoi Roos,

Heel herkenbaar ik heb volgende week vrijdag mijn NOD en heb er ook nu al last van:D. Heb net als jij ook last van steken onder in mijn buik, het lijkt wel alsof ik al ong moet worden:(. We zullen nog even moeten vol houden.:(

3. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    NIET doen! Gewoon braaf wachten tot je NOD. Anders krijg je van die vage zenuwslopende testen, die mogelijk toch op niets uitlopen. Of als je nega test denk je, ja, maar misschien is het gewoon nog te vroeg? Dus je hebt er niets aan. En natuurlijk, er zijn mensen die vroeg duidelijk positief testen, maar die hebben gewoon veel geluk of hun eisprong was stiekem eerder dan ze dachten. Dus bedwingen die drang! (*spreekt ook zichzelf toe*)
    Als het zo mag zijn, heb je nog tijd genoeg om ervan te genieten. En als het niet zo is, moet je toch weer 2 weken teleurgesteld wachten op je ei en dan weer 2 in spanning. Dan beter nu nog een paar daagjes hoop eraan plakken :)

4. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    ja hier ook een die test drag had kan over 2 dagen testen ben vorige week al begonnen maar zag iets heel lichts maar mandag weer kon het echt niet meer bedwingen en zag ook iets heel lichts nou vanochtend weer getest en dacht als het zo is moet ie nou toch wel donkerder zijn maar omo wit ja mischien weer iets heel lichts maar gewoon nega
    je hebt er echt niets aan om zo vroeg te beginnen met testen ben ik nou achter dus dames wacht geduldig is moeilijk maar wel beter

5. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb volgende week zondag nod van mijn 1e iui. Heb sinds gisteren krampjes en ben vandaag ziek. Dus verwacht er niet teveel van. Maar testdrang begint nu alweer inderdaad. Hihi.

Maar mijn hondje gaat binnen nu en een paar dagen bevallen. Dus ik krijg mijn tijd wel om ;)

6. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik weet heel goed dat ik niet van te voren moet testen en neem het mezelf iedere maand weer voor maar iedere maand lukt het gewoon niet.

Bij mijn dochter teste ik al 9 dpo dus stiekem hoop ik er toch iedere keer weer op.
    Ik denk dat bij mezelf ja er staat wel op dat je van te voren kunt testen dus waarom zou ik het niet proberen..
    Ook al weet ik heel goed dat het niet slim is hoor, maar het lukt me iedere maand gewoon niet :(

Nou meiden ik hoop op een positieve test!!!

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik doe mee, ik kan ook zo erg niet wachten!
    Vandaag zit ik op 6 dpo dus dat is wel echt heel erg te vroeg. Maar deze week ga ik zeker een keer testen, en zondag samen met mijn man (voor het geval dat hij positief mag worden, dat wil ik deze keer echt samen delen).

Groetjes, Miss Ongeduld :)

8. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Erg hé die drang...
    Ik zit vandaag op 7 dpo en wil zo graag alvast een test doen.
    Weet dat het niet slim is maar het zo het gevoel dat het raak is deze keer.

9. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    haha ik heb niks gevoeld deze 'ronde'
    dus ben ook erg benieuwd! en testdrang ligt hoog... maargoed, hou het maar op het aftellen! volgende week vrijdag testen!!

10. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ik ben niet de enige met testdrang zie ik ;) Ondanks dat het nog veeeel te vroeg is. Mijn nod is volgende week vrijdag, maar ik weet niet of ik het zo lang ga uithouden. Uit zelf bescherming heb ik ook geen testen in huis, maar dat probleem is natuurlijk zo verholpen met de kruitvat op 5 min afstand :p
    Deze keer heb ik mijn ei trouwens ook totaal niet gevoeld.. Soms denk ik even een steekje ofzo te voelen maar als ik erop ga letten is het meteen weer weg

11. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal duimen voor iedereen. Spannend zo dit topic :)

12. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja hou je dat vol?? Misschien doe ik het morgen, maar misschien kan ik me beheersen :p

13. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    als we nu al testen is de kans groter dat het negatief aangeeft terwijl het positief is...
    dat zou dan een hele teleurstelling zijn die ik mezelf het liefst wil besparen....

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    In tegenstelling tot vorige maand heb ik me nu kunnen bedwingen. Vorige maand heb ik er bakken met testen tegenaan gegooid en ik werd er niets wijzer van, ging alleen maar meer twijfelen en kon het niet meer uit mijn hoofd krijgen. Nu heb ik het niet gedaan en al denk ik er natuurlijk nog regelmatig aan, het voelt prettiger. Ik hoop dat je je kan bedwingen, succes!

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik weet het, je kunt op 7 dpo amper positief testen.
    Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik dat dan toch zo graag wil doen. Maar misschien lukt het toch om me in te houden tot zondag ;)
    Dat is ook nog veel te vroeg hoor maar dan testen mijn man en ik samen :).

Ik denk trouwens niet dat het deze ronde raak is, bij mijn vorige zwangerschap had ik brandende tepels en dat heb ik nu niet! Het enige verschil is dat ik mijn zoontje nu nog borstvoeding geef, maar dan zou ik toch ook pijnlijke tepels moeten hebben?

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nou ja, ik heb getest, en hij bleef natuurlijk negatief :p
    Gelukkig kan ik om mezelf lachen haha!

17. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    Wat een leuk topic! Weet nu zeker dat ik niet de enige ben die soms te vroeg test.:D volgende week zal het een spannende week zijn voor ons allemaal.

18. mrsming

mrsming Niet meer actief

Hoi Meiden! Ik kan het toch niet laten om hier ook even mijn onzekerheid neer te leggen! Ik ben maar 7 dagen aan de (diana) pil geweest en begonnen op de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar ik kon absoluut niet tegen die hormonen, werd er super chagrijnig van! Ik ben dus na 7 dagen gestopt en toen na een week WEER ongesteld geworden. Hierna hebben we wel onveilige sex gehad, maar we hebben al kindjes dus 1 meer zou wel welkom zijn, alleen verwacht je natuurlijk niet dat je meteen zwanger wordt. Nu heb ik over het algemeen een cyclus van 36 dagen, en altijd hetzelfde, maar omdat ik 7 dagen aan de pil ben geweest weet ik niet wanneer mijn ei is geweest. Maar sinds afgelopen zondagochtend heb ik 24/7 de vervelende zeurderige "menstruatie" kramp onder in mijn buik net boven mijn schaambot, het spreid zich nu ook uit naar de zijkanten, mijn borsten voelen iets anders aan en gisteravond in eens duizelig.. ik heb twee keer een kv test gedaan, en je ziet op beide een heel dun blauw penstreepje in het kruisje staan, je hoeft hem niet tegen het licht te houden, je ziet hem zo wel.. ook 1 test kv maar dan de goedkope gedaan en daar zie ik amper wat.. ligt eraan hoe je de test houd. Als ik afga op mijn cyclus dan zou ik woensdag a.s mijn NOD hebben, en dus zit ik er 5 dagen vanaf, maar ik heb geen idee! Ben dus onzeker.. zwanger of niet! :)

Groetjes!
    Mamma van 3! Jongen (14) Jongen (12) en Meisje (2)

19. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Spannend Lellebel! Waarom probeer je de kruidvat 2 voor 5 euro testen niet? Die zijn gevoeliger!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hier nog een nieuwsgierig iemand.
    Zondag is mijn NOD!

Ik had afgelopen zondag en maandag ene positieve ovulatietest. Op beide dagen geklust. Daarna niet meer. Maak ik wel kans op een zwangerschap?:(
    Dinsdag was de test negatief. Is dat dan mijn DPO1? Dan zit ik dus vandaag op dpo 5!

Deel Deze Pagina