nou ik had vrijdag met de predictor getest, die was negatief (GELUKKIG, want ik probeer niet zwanger te raken), ik was toen 3 dagen overtijd sinds toen heb ik gewacht op mijn menstruatie, maar jammer genoeg was ik nog steeds niet geworden, dus had ik vandaag de kruidvat testjes gehaald....die waren 2 voor 11 euro....ik zag die van 5 euro niet, is deze ook wel betrouwbaar als die van 5 euro?? en ik had voor de zekerheid ook een clearblue test gehaald, die was ook dus negatief!! nou ben ik wel blij dat ik niet zwanger ben, maar nu maak ik mij zorgen waarom ik niet ongesteld word komt het door de stress of kan het wat anders zijn, heb ik misschien geen eisprong gehad door de stress wat ik had genomen????!!!!
Ja ze zijn wel even betrouwbaar, alleen bij deze testen wil nog wel eens een dun penstreepje komen en dan lijkt het een plus.. dit is negatief. De streep moet even breed zijn als het controle venster. De foto's zijn niet scherp, maar ik kan op die foto geen streepje zien.. Als je stress hebt wil het nog wel eens voorkomen dat je menstruatie uitblijft ja.. Geen eisprong betekend niet dat je niet ongsteld wordt trouwens. Nou ik hoop voor je dat je menstruatie snel doorkomt..
dankjewel, ben wel nu gerust gesteld!!!!! 2 keer negatief getest!! maare het kan toch niet zo zijn dat mijn hcg waarde laag is, dat zal toch niet zo zijn, want ze zeggen dat je soms negatief test, maar wel zwanger kan zijn, ik weet, in mijn geval zal dat niet zijn, maar voor alle zekerheid vraag ik het even
Ja het kan natuurlijk wel.. zolang de menstruatie niet doorkomt! Het lichaam is een raar iets, en die je aardig voor de gek houden.. en je cyclus kan ontregelen. Je hebt pas zekerheid als de menstruatie weer goed doorkomt natuurlijk. Moeilijk hoor! Maar goed, op deze foto zijn de testen wel negatief jah
huh ja ook al is het test negatief, je weet maar nooit, dus is het toch een beetje lastig, maar ik ben al 26dagen verder sinds ik heb gevreeen en als ik zo bekijk (als ik toch zwanger zou zijn) dat ik nu al 1maand en 1 week ben loll... is het mogelijk dat je hcg laag blijft tot je 1e of 2e maand.....dit houdt mij nog steeds een beetje onzeker...voor de rest ben ik wel blij