Eerst positief volgende dag negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jolin, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolin

jolin Niet meer actief

hoi hoi,

Ik ben nu 2 dagen over tijd heb gister een test van de etos gedaan, deze gaf een lichte 2e streep.
    Vandaag nog een test gedaan clear blue dig. NIET ZWANGER.
    Welke test moet ik nou geloven, ik weet het niet meer!!!
    Ik ga maandag maar weer test halen als de duivel niet komt, en als die neg. is misschien een bloedtest?
    Zijn er meer meiden die dit hebben gehad?

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    CB digi.. heeft wat meer hcg nodig.. ik zou kv van 2 voor 5 euro doen.. die blijven bij negatief spierwit.. bij zwangerschap verschijnt pas een tweede lijntje.. ook al is het heel licht.. dan is ie positief..

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 3 dagen over tijd.
    Heb eerst ook etos test gedaan.
    Heel heel licht lijntje.
    Vandaag tweede test.
    Niks nada noppes.....
    We zitten in het zelfde schuitje dus...

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik heb dit zelf ook gehad... voor m'n nod getest en steeds licht positieve testen, op m'n nod was deze weer negatief! Wist zeker dat het m'n nod was, want ik voel m'n ei en m'n lf is altijd evenlang... zelfs digitale test had "zwanger" aangegeven en dag later "niet zwanger" 3 dagen later kreeg ik een vroege miskraam. Maar kan natuurlijk ook zo zijn dat je hcg waarde nog moet toenemen, ik hoop het voor jullie!!

5. jolin

jolin Niet meer actief

vanmiddag weer een test gedaan van kruidvat, weer neg. dus het zal wel weer niet zo zijn.
    Maar dan denk ik ook weer dat was geen ochtenurine, heb er nu nog 1 liggen maandag maar weer denk ik.

6. jolin

jolin Niet meer actief

Ik heb niet voor mijn nod getest, ik zit in de mmm heb pregnylspuit gehad voor de 2e keer(2eronde), was vorige keer 14 dagen na die spuit ongi, nu dus niet.

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier net met ochtendurine getest.
    Negatief.
    Ben nu 4 dagen overtijd...
    Hoop dat ik ongesteld word, vind dit ook maar niks...

8. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nieuw hier en benieuwd naar jullie ervaringen.
    Ik heb een zeer regelmatige cyclus en heb 3 dagen voor mijn NOD getest. De digitale test gaf zwanger aan. Een dag later weer getest en weer zwanger. Nu op mijn NOD getest en ineens niet zwanger.Ik ben niet ongesteld geworden en ben nu 3 dagen over tijd. Heb wel een menstruatie gevoel. Heb nog wel zere borsten, maar minder gevoelige tepels als vorige week. Wel veel plassen!
    Wat nu....?

Bedankt alvast voor jullie reactie.

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Heb je te veel gedronken voor het plassen?daardoor het hcg niveau in je urine niet geconcentreerd genoeg zijn voor een positieve test.

Heb je wel met ochtend urine getest?"
    Heb je de zelfde testen gebruikt?of verschillende merken?
    Sommige testen hebben meer hcg nodig om positief te zijn en zommige testen zijn snel /vaak vals

10. jolin

jolin Niet meer actief

Ik zou zelf niet voor nod testen ivm met"vroegtijdige miskraam".
    We moeten alle denk gewoon nog maar even afwachten, en volgende week weer een test,ik maandag dan.

11. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste twee testen waren CB digi-testen en heb ik een keer in de avond en een keer in de middag gedaan. Daarna heb ik na en warme dag met veel drinken nog een CB-digitest gedaan (effe checken voordat ik echt blij ging worden..) en ineens niet zwanger. Wel op de teststrip twee strepen te zien. dat vond ik raar. Daarna licht geïriteerd snel veel drinken en snel plassen nog één keer CB-digi gedaan en daarna een onbekend merk getest. Vanacht werd ik wakker en heb ik om 05:15 getetst (dacht aan het verhaal van de ochtend urine en ik moest erg nodig) Toen niets gezien. Vanmorgen de test opgezocht en toch een licht streepje te zien.
    Uiteindelijk heb ik nu maar één test waarop echt niets te zien is.
    Ik weet dat je daar na de testtijd niet meer op mag kijken, maar ze zien er niet anders uit dan mijn eerste twee CB-positieve testen.

Geduld zal wel het sleutel woord zijn!! Stiekem hoop ik dus maar dat mijn ongesteldheid weg blijft en dat we volgende week toch nog een vreugde dansje mogen maken. Anders maken we maar weer heel wat vreugde dansjes in bed :p

12. jolin

jolin Niet meer actief

Ik heb vandaag weer een test gedaan, ik zie weer heel licht een streepje staan, ik weet niet wat ik er nu van moet denken.
    Baal dat me vriend pas om 5 uur thuis is om te kijken of hij het ook ziet.

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Jolin, licht streepje is zwanger.........

Hier inmiddels 5 dagen overtijd.
    Net weer een test gedaan, negatief.
    Hoop dat ik ongesteld ga worden, want die onzekerheid is ook niks.
    Ga hooguit zaterdag nog weer een keer testen...

14. jolin

jolin Niet meer actief

hier niet zwanger, ben ongi geworden ga nu met een zak chocola languit op de bank liggen

15. jolin

jolin Niet meer actief

ik zit nu 11 dagen na mijn laatste "menstruatie", had nog steeds last van gevoelige tepels en had gister bruine afscheiding dus ik dacht misschien ???? vandaag een test gedaan, en ja hoor een tweede streep hij stond er al binnen de 5 minuten, kan er nu denk vanuit gaan dat ik zwanger ben?

16. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Zo te zien wel !!!:D

17. Tinypieny

Tinypieny Lid

17 jun 2009
    6
    0
    0
    hallo,

Ik mocht vandaag testen en had gister al 2 testen gedaan de eerste was ik wel zwanger en de 2e test niet! nu heb ik vandaag wel 3 testen gedaan en de eeste was ik wel weer zwanger en de 2e en 3e weer niet!
    SNAP ER NU HELEMAAL niks van! heb wel heel erg last van mijn borsten en daar heb ik anders ook niet zo last van! wie heeft dit ook gehad!
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

18. Tinypieny

Tinypieny Lid

17 jun 2009
    6
    0
    0
    En ben je zwanger ben erg benieuwt!

heb namelijk het zelfde

19. gimena

gimena Niet meer actief

lijk me er toch op dat je zwanger ben!

20. jolin

jolin Niet meer actief

heb er net nog 1 gedaan van predictor en weer 2 streepjes, dus morgen maar even een plasje naar de ha brengen.

Deel Deze Pagina