Gelukkig maar! Intensief he? Die minder gezellige buien soms. Onze boeven zijn vandaag naar kdv en morgen is papa thuis. Soms vind ik werken ook wel even heerlijk rustig Des te blijer ben ik om ze s avonds weer te zien. Tot de eerste driftbui haha
O driftbuien en dwars gedrag poeh. Vind het best moeilijk soms. Vooral bij dwars gedrag positief en rustig te blijven. En gek genoeg is er nog een kindje welkom
Inderdaad de dagen alleen thuis met de kids zijn heerlijk, maar soms ook slopend. Voel tegelijk soms jaloezie als ontiegelijk veel respect jegens de thuisblijfmama's en papa's. Zou ik soms ook erg graag willen zijn, want bij de kids zijn is zo heerlijk. Maar ppfff soms ben ik zo blij dat ik even kan 'vluchten' naar het werk!
Haha ik ben ook af en toe aan het vluchten. Nu is de oudste ook wel pittig. Erg op structuur en wijk iets af gaat ze fase rood. nu ziek, dat is wel zielig maat ontzettende uitputtingsslag, want ze is nu veel ontroostbaar en van Slag, niets gaat zoals normaal. En toch zo graag een nummer 3 <3 Ik werk 24 uur in de week. Mooie combinatie. Het belangrijkste is... Een gelukkige moeder geeft gelukkige kinderen. 24 uur per dag thuis zou me eerlijk gezegd niet gelukkiger maken. Ik ben ontzettend blij met mn werk.
Fijn om te lezen dat iedere peuter dus steigert. Sanne heeft van acht 2 uur liggen gillen in bed omdat ik niet weg mocht. We hadden haar sinds twee weken in eigen bed aan het doorslapen. Afgelopen 2 nachten dus weer kwaad. Maar neem haar nu niet meer in de co sleeper. Maar wat een gegil in de nacht. Ze maakt haar zusje op zolder er wakker mee. Hopelijk heeft ze snel door dat het niet werkt
Iris wij zijn er maanden mee bezig geweest. Elke dag weer met het opbouwschema, dat er steeds langer zat tussen het kijken. We hadden een huilbaby (18 uur huilen door temperament) na 2 jaar ging het huilen eindelijk onder de 10 uur per dag. Toen ze goed kon praten en bewegen. Toen werd het huilen echt een heel stuk minder. Al heeft ze nu ook haar momenten... Het vergt heel veel energie. Ze kunnen zo uitproberen en geef je 1x toe, dan ben je 5 stappen terug. Ik had het idee, het kan met een volgende minstens net zo erg worden. De tweede is zoveel makkelijker. Geen doorslaper ondanks 15 maanden. Maar wel opgeruimd en vrolijk. Dat verwachtte ik van een baby, niet wat de eerste deed
Gelukkig gaat het weer goed met Sanne! Ze kunnen je zo laten schrikken soms he.. Vince klapte vorige week vol met zn mondje op tafel.. OVeral bloed.. Echt sneu hij was zo geschrokken.. Positief traumatisch hahaha jaa dat dekt de lading behoorlijk Oudste van vier is op het moment zon mopperkont.. niks is goed alles moet op zijn manier.. En nummer twee begint te peuterpuberen.. Heel soms denk ik wel eens.. Waar begin ik aan. Maar het is vaak ook zo gezellig met de mannen
Heftig meijtje! Vind dit al pittig. Gelukkig gaat het beter bij jullie. Hopelijk kan ze snel zeggen wat er is. En inderdaad geef haar 1 vinger ( nacht met wekadvies in co sleeper) en inderdaad weer opnieuw beginnen. Zucht.
Vreselijk is dat he, is hier ook hoor. Cursus streng zijn zou soms wel van pas komen Hier in de spannende dagen. Althans, ruime week. Mijn eerste nod is inmiddels voorbij. Die was dinsdag, maar de langste cyclus is mijn nod pas 5 juli. Dus zelfs mijn ei kan nog moeten springen. Gek die cyclussen.
Met dochter een keer meegemaakt (was ze 18 maand ofzo) dat ze met haar voorhoofd tegen de hoek van een muur viel. Direct een enorm ei voor d'r hoofd, overgeven, oogjes die weg draaiden enzo. Buurman heeft me met haar naar de huisartsenpost gebracht (en overal de snelheidslimiet overschreden), en van de hap konden we direct door naar de spoedeisende hulp. Kwam direct aan allemaal toeters en bellen te liggen. Na een half uurtje kwam ze weer bij, maar moest wel een nacht in het ziekenhuis blijven. Heb doodsangsten uitgestaan! En de hormonen (20 weken zwanger van de jongste toen) werkten ook niet mee. Zoon heeft afgelopen winter zich eens in zijn vinger gesneden (net 3 jaar) met een vleesmes. Hij wilde een chocoladeletter in stukjes snijden... een spoor van bloed op de vloer, en geen kik gegeven. Was een heel klein sneetje, maar had net zo makkelijk z'n vinger er af kunnen snijden.. Haha, wat kinderen soms niet uithalen.. inmiddels maak ik me wat minder druk. Maar soms... Ik zit ergens halverwege mijn cyclus. Nog geen eisprong gehad, dus nog maar ff ons best doen.
Heftig Saz! Hier aan het wachten haha. Sanne zegt nog steeds overtuigd ja op de vraag of er een baby in m'n buik zit hihi. Spannend. Wilde eigenlijk een nieuwe bah kopen. Maar wacht daar dan nog maar even mee. Morgen is m'n pa jarig. Dus feest voor de meiden. Lekker taart en patatjes hihi. Goed weekend
Zo het is weekend. Even lekker niks moeten. Heerlijk manlief van huis. Heerlijk doen wat ik wil. Wat duurt wachten lang. Vandaag op het werk toch ineens steken in mijn onderbuik. Was echt even heel vervelend. Maar weet het niet zo goed deze maand.
Gefeliciteerd Iris met je vader! Hopelijk een leuke dag geweest! Ik klaag absoluut niet met mijn2 mannen! Mats (4) heeft in zijn hele leventje nog maar 5 woede aanvallen gehad. Verder is het een heel rustig kind 🙏🏼 mijn jongste bijna 2 heeft nog nooit een woede aanval gehad en is altijd vrolijk! Maar goed bij hem kan het nog komen want 2 en ik zeg nee komt er natuurlijk aan 😉 13 juli is mijn nod en rond de 29ste heb ik mijn eisprong. We zijn begonnen met klussen! Zondag rijden we naar huis vanuit Italie terwijl we eigenlijk zouden moeten klussen dus we moeten ergens een gaatje zien te vinden haha
Hier nog steeds geen ongi. Ben nu alweer een week overtijd. Lastig hoor met pco en het verwijderen van spiraal. Wil gewoon ongi worden en dan voor het eggie. Nog gefeliciteerd Iris. Spannend de eerste nod's komen er dus aan. Ben benieuwd.
Gefeliciteerd iris. De oudste kon nu wel alles zeggen maar kan slecht met eigen emoties omgaan. Jongste is ziek, dus daar komt het gejammer van de laatste week vandaan. Ze is zo benauwd, klinkt vol. Met vlagen zuuraanvallen. Qua brokken valt het hier reuze mee (je zou toch anders verwachten. Hier alweer spotting dan word ik donderdag ongesteld dan nog 1 rond niet en dan gaan we ervoor <3 hoop het zo!
Gefeliciteerd Iris! Hier op dag 21 en nog geen eisprong gehad.. dus benieuwd wanneer die nou eindelijk een keer is.. Heb niet zoveel geduld (géén idee van wie de kinderen dat hebben 😂. Hoewel de weken voorbij vliegen lijkt het met mijn cyclus maar niet op te schieten. Weet nu direct weer waarom ik bij de zwangerschap van zoon heb valsgespeeld (had nog clomid liggen van toen we bezig waren voor de oudste, en gebruikt toen we voor de tweede gingen. Met resultaat.) Een onregelmatige cyclus is ook de reden dat ik direct ben gaan temperaturen. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Volgende ronde misschien maar weer de multivitamine van de Etos nemen, dat werkte de vorige keren ook om een regelmatigere cyclus te krijgen.
Ook ik temperatuur al jaren ivm onregelmatige cyclus. Ik vind het prettig! Inmiddels heb ik na laatste zwangerschap best een regelmatige cyclus van ongeveer 35 dagen