Bij mij wisselde het afgelopen jaar tussen 30 en 38 dagen. Voor mijn doen best regelmatig (ook wel eens cycli gehad van 90 dagen en dan weer 2 keer 30 dagen en dan weer 74 enzo), maar volgens de huisarts bij wie ik laatst een uitstrijkje liet maken was het niet regelmatig. Anyhow, gister of eergister mijn eisprong gehad, dus yay! Nu mag ik 2 weken gaan afwachten! Spannend, want wel op de goede dagen het gezellig gemaakt
Wachten pffff succes iedereen die op het wachtbankje zit. Hier poetsdrang lekker soppen afleiding. Fijne zondag
Wij zijn vannacht thuis gekomen uit Italië? Een flinke rit maar veilig aangekomen. De boys zijn vandaag een beetje verward van de moeheid dus vanavond maar vroeg naar bed en morgen weer een nieuwe dag! Wij gaan vanaf vandaag aan de klus! Rond 29 juni mijn eisprong en 13 juli nod. Voor jouw is het nu spannend Broek!!
Lekker de kinderen vroeg naar bed en het heel gezellig maken. Ik voetjes omhoog of zo lekker een warm bad. Heerlijk dagje gerommeld vandaag even de gordijnen gewassen man wat een klus.
Goedemorgen dames, Iedereen een leuk weekend gehad? Ik ben gister naar de sauna/welness geweest met vriendin even ontspannen heerlijk! Ongesteldheid achter de rug eisprong 6 juli dus ik ben benieuwd echt superspannend. Dochterlief ziek thuis en mijn zoon dartelt hier wat rond hij is 2 en inderdaad wat jullie beschrijven met die pittige driftbuien herken ik als de beste haha het is zwaar maar bij mij werkt toch wel om streng en consequent zijn en dat is af en toe supermoeilijk maar op langs termijn heeft het bij mij super geholpen! Fijne dag dames
De laatste wacht dagen zijn weer aangebroken. Vrijdag nod denk ik. Dan 30 dagen. Ben er gelukkig rustiger onder dan vorige maand haha.
Consequent zijn is lastig inderdaad maar werkt wel het beste op lange termijn! Mijn vriendin heeft een peuter van 2 en zij is heel consequent maar toch werkt het niet dus het ligt ook wel aan het kind denk ik! Haar kind is heel temperament vol! Spannend Iris!! Aftellen samen met broek! Duimen voor jullie dames
Zal ook voor jullie duimen dames! Zeker een leuk weekend gehad. Leuke feestje gehad van een vriend van ons en ons goed vermaakt. Lekker buiten bij het vuur gezeten tot half3. Een beetje te laat maar gelukkig werden de kids pas om kwart over 8 wakker. Hopelijk deze week toch ongi. Denk dat ik me misschien heb verrekend met wa meer ik ongi moest worden, dus denk dat het deze week komt. Anders volgende week testen. Ben wel nogal een heks, maar kan ook met ongihormonsters te maken hebben.
Melanietje28 welkom terug, lekkere vakantie gehad? Ja ze zijn na terugkomst hier ook altijd van Slag. Nog gezellig gemaakt ? @Selina leuk! Klinkt gezellig. En hopelijk aankomende week meer duidelijkheid (met een tweede streepje?) @consequent, ja ben ik hier. Het is ja of nee en misschien bestaat niet, straks bestaat niet, is het meisje gelijk ban slag. Daarbij heb ik ook een kind dat Zichelf staft als iets niet lukt (bepaalde letter schrijven, goed kleuren, iets verkeerd neergelegd....). Ze is dan zo boos/teleurgesteld op zichzelf dat ze haar emoties niet kwijt kan. En een eigen wil is heel sterk aanwezig, met 3 jaar beredeneert ze waarom iets zo moet zijn of in die volgorde moet. Ze trekt haar eigen plan en zet door tot het bittere eind. Dit is een geweldige eigenschap als ze 18 is, maar voor nu is het met haar 3 jaar erg lastig. Maar ja we handballen er steeds beter mee en al zoekende hebben we rust in huis. Tenminste mn man is militair en dus een 'variabele factor' en kan soms structuur doorbreken...waar ze soms ontzettend op reageert. Het is elke dag weer een nieuwe uitdaging
structuur is inderdaad een goede vriend haha. Maar ook consequent zijn. Hoewel dat soms makkelijker gezegd is dan gedaan. Zeg maar eens nee tegen voorlezen. Hoewel ik er na het 100ste boekje er echt wel klaar mee ben Meijtje, lastig inderdaad de onregelmatigheid in werk. Heb zelf ook onregelmatig werk en nu in even verlof heb merk ik de rust haha. je loopt niet meer achter de feiten aan, kids weten waar ze aan toe zijn. Heerlijk Lief dat er voor ons geduimd word. Nog even geduld hihi
Aaaaahhhh consequent zijn... Al doende leer ik dat ook steeds beter. Wat ik soms lastig vind, is dat ik mijn dochter zo goed snap als ze iets wil en dat ik het zelf ook stom vind dat iets niet kan of mag. Dat voelt ze uiteraard goed aan en dat maakt van mij een onzekere factor. Ruimte voor verbetering dus Hier hebben we Melanietje afgewisseld in Italië. Afgelopen vrijdag zijn we aangekomen bij ons tussenstopje in de buurt van Como en hadden we meteen een avond/nacht uit de hel. Jongste E viel in het hotel door de leuning van de marmeren trap 2,5m naar beneden op de onderste treden van de onderliggende trap (beetje vaag). Man schreeuwde de hele boel bij elkaar, want die dacht dat hij zijn dochter terpletter had zien vallen. Gelukkig huilde ze meteen. Ambulance erbij en daar lag ze ingegespt op een brancard aan het zuurstof en de monitor en gingen we met gillende sirenes. Man en oudste L in de auto erachteraan. Nacht vol onderzoeken, scans en foto's, maar gelukkig liep het met een sisser af. Inmiddels zijn we op Elba en hebben we hier een - weliswaar bont en blauw - gezellig meisje rondlopen. Negatief traumatisch was het. Nu ook de oudste een beetje in de gaten houden, want voor haar was het ook erg heftig. Vrijerij is er hier nu even niet bij. Eerst maar even bijkomen van alles. Spannend dat er al dames aan het wachten zijn. Hoe tof zou het zijn als binnenkort de eerste posi testen verschijnen!? Ik ga voor jullie duimen. Nu spullen pakken en een stadje bezoeken. Straks wijntje, visje, niksje bij de tent (ik heb een aanrader voor wie ooit naar Elba wil ). Liefs!!!
Jeetje Melian!! Wat zullen jullie geschrokken zijn! God dank dat alles goed is afgelopen. Hopelijk hebben jullie verder een fijne en onbezorgde vakantie Hier vandaag precies wat dag 28 had moeten zijn ongi geworden. Dus Sanne heeft helaas geen gelijk. Voelde het niet echt aankomen. Doorgaan dagen ervoor kramperigheid maar ineens voelde ik 'nattigheid'. Snel naar wc en ja hoor rood Korte cyclus dit keer. Maar goed. Volgende ronde gaat weer in.
Melian, das schrikken. Die mensen van het hotel hebben wel minstens hun excuses aangeboden en jullie in de watten gelegt? Zou ze wel wat aan kunnen doen denk ik. Gelukkig dat het met een sisser is afgelopen. Hoop dat jullie nog een fijne vakantie hebben en jullie meid er geen last meer van heeft en jullie het een beetje van je af kunnen schudden. Brrrr lijkt me echt super heftig.
Italië was geweldig! Maar jeetje wat een heftig verhaal wat je schrijft!! Heeft je man geen vreselijke nachtmerries nu hij zijn dochter naar beneden heeft zien vallen 😱😱 echt bizar dat ze er alleen blauwe plekken aan over gehouden heeft!! Ik snap dat er geen vrijpartij zal plaats vinden jullie zullen nog rillen van de schrik!! Jammer Iris vooral omdat je her niet aanzag komen!!
Melian nee wat een schrik zeg! Damn...Wat een nachtmerrie... En dat ze er zo weinig aan overgehouden heeft. Hopelijk blijft het de rest van de vakantie bespaard. Ik snap dat er even niets gebeurd, als ze verkeerd gevallen was had je nu anders gezeten. Iris jammer dat je toch ongesteld bent geworden Hier nog aan het leeglopen van de ongi, ga ik toch naar cyclus van 31 dagen? Nog even wachten voor we voor het echie gaan <3 al kriebelt het al heel erg....
Jeetje, Melian, wat eng!! Kan me heel goed voorstellen dat er geen vrijpartij is de komende dagen. Gelukkig heeft ze er op blauwe plekken niks aan overgehouden, had zo anders kunnen aflopen! Brrr, moet er niet aan denken! Iris, balen dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk de volgende ronde beter nieuws. Ik verwacht ergens tussen 6 en 9 juli mijn menstruatie. Nog een dikke week geduld hebben dus. Beide zwangerschappen was ik de eerste dagen niet te genieten. Bij de oudste was dat na de test, bij de jongste was dat de aanleiding om te gaan testen (op 9dpo). Ben benieuwd of ik in de komende week weer zulke buien krijg
O wat afschuwelijk melian! Echt een nachtmerrie inderdaad. Wat zullen jullie enorm dankbaar zijn dat het zo is afgelopen. Jammer iris was leuk geweest. Succes met wachten, andere dames, valt niet mee hè? Ook ik moet nog even wachten voor we beginnen en ja het kriebelt steeds meer
Oh melian wat naar. Jeetje. Iris balen zeg. Hier nog aant wachten heb al een Omo witte test gehad kon het niet laten. Pijnlijke borsten en licht vlambaar. Nog te vroeg natuurlijk maar goed we houden nu nog even vol. Zaterdag is pas NOD Succes iedereen.