Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Inderdaad maar niet teveel nadenken over wat er ook had kunnen gebeuren. Gelukkig staat ze nu heerlijk voor me met haar warme handje op mijn been en haar duimpje in haar mond :)

Gezellig dat je meekletst Esmy. Zijn jullie al begonnen, of denken jullie nog na over een derde?

Echt spannend Broek!!! Ik hoop het echt!

Ik was gisteren misselijk en dacht gelijk "Hey!!", maar relativerend: van die halve keer seks op de eerste dag na stop bloedverlies zal heus niks gekomen zijn dat nu al te voelen is. ;):p

2. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Ooooooo ik ben net uit mijn stekkerdoos gegaan tegen mijn man omdat hij maar 1 zak broodjes had gehaald inplaats van 2 😱 Ik was klaar met razen en toen zei hij; je lijkt wel een heks! Toen moest ik natuurlijk ff een traan laten en heb ik sorry gezegd en niet weet wat mij bezielde! Vreselijk!!

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha Melian het lichaam reageert al op het idee.. Al is het nihil ;)

Welkom esmy schrijf gezellig mee.zou ik zeggen :)

4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    O melanietje arme man van jou. Wat erg dat je zo op de hormonen reageert. Gelukkig zelf geen kast van. Ik moet altijd schoonmaken voor ik ongi word. Alles moet dan netjes en schoon.

5. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom esmy.
    Melanietje heel herkenbaar om niks ineens uitschieten. Net een testje gedaan. Nog steeds wit we zitten nu twee dagen voor NOD. Wat een onzekerheid. Bah. Denk al een beetje aan een nieuwe ronde. Maar hoeft niet natuurlijk.

6. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie :).

We gebruiken niks meer, voorbehoedsmiddelen bedoel ik dan.
    Maar we hebben nu nog zoiets we zien wel hoe het loopt. We doen er nog niks extra's voor. Bijv ovulatietesten.

Broek, spannend hoor die onzekerheid. Hopelijk toch nog een positieve test voor jullie!

Melanietje, heel soms wel herkenbaar haha.

Melian, je weet maar nooit ;). Positief denken...

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Welkom Esmy.

Broek, chill voor nod zegt niks. Weet je hoe lang je lf is? Doe van mij namelijk maar 10 dagen. Dus wat gemiddeld 4 dagen voor nod is. Als ik zo vroeg zou testen gaat het nergens over. Misschien bij jou ook wel. Kan best te vroeg zijn. Je bent ook nog niet zo lang bezig, toch?

Hier volgens mij de 'droge' dagen. Dus verwacht dan met een dag of 2 een menstruatie dat zou al beter zijn dan vorige cyclus qua dagen. Al hoop ik natuurlijk op niks. Hier en daar wat krampjes, maar dat zegt niks.

8. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fortunae nee weet inderdaad niet hoelang die is. Dus we zien wel. Kan dus nog alle kanten op. Dit is pas ronde twee. Dit weekend de jongste jarig dus misschien. Op zijn verjaardag wel een hele mooie test. We zien het wel.

9. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Dat zou heel leuk zijn.

10. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Wat lijken jullie je lijf en vruchtbare dagen goed te kennen en herkennen!! Hier eigenlijk geen idee. Ik ga altijd maar een beetje uit van ongeveer halverwege de cyclus, maar volgens mij klopt er geen bal van. Temperaturen doe ik iedere keer op een ander tijdstip en oraal, dus daar is ook geen chocola van te maken... :);) Gisteren wel rekbaar slijm (wat klinkt dat toch altijd jakkes), maar we hebben er niets mee gedaan. Denk ook niet dat het deze vakantie nog gaat gebeuren. Voelt wel gek hoor, om niks te doen met vruchtbaar zijn terwijl je wel nog een derde wil. Ik heb alleen zo geen zin! Wil gewoon met een boek onder een boom met een groot glas witte wijn en zoet spelende moppies om me heen. Even helemaal niks.... Hmmmmm :)

Jullie vakantieplannen?

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij gaan over een paar weekjes een week met de kinderen kamperen. Vlakbij, het is een half uurtje rijden.

Melian, kan me voorstellen dat je gewoon lekker wilt relaxen hoor!

Ik zit ff vol in spanning nu, mijn temperatuur is na eisprong vrijwel helemaal hetzelfde als bij de zwangerschap van zoon. Zit nu op 7 dpo, en bij beide al op 9 dpo een positieve test. Weet nog niet of ik zondag ga testen of dat ik maar probeer tot woensdag te wachten.. Zou wel het verstandigst zijn, maar vind het zoo eng!!

12. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Melian, dat kan ik me voorstellen. Even helemaal niks perse hoeven.
    In juni zijn we een weekje weg geweest en misschien dat we in september ook nog wel weer gaan, met de caravan.

Saz667, dat klinkt wel heel erg spannend.
    Zou het knap van je vinden als je zou kunnen wachten met testen, denk dat ik het niet zou kunnen :D.

Hier niks bijzonders... Zit te wachten op het wachtbankje...

13. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik weet dat omdat de eerste 2 beide een jaar duurde. Op een gegeven moment wil je meer dan gewoon een dotje doen. Dus met tempen kwam ik er achter dat mijn lf redelijk kort is.

Vakantieplannen zijn net gemaakt. Vanavond boeken we een camping in Frankrijk. In zo'n kant en klare tent. Nog 9 weken en 4 dagen en dan gaan we!

14. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Wij zijn vorig jaar in een kant en klare tent in Frankrijk geweest! De kinderen vonden het super maar papa en mama iets minder 😂🙈 maar goed als je kinderen genieten dan geniet je als ouder ook!

Hier ook op het wacht bankje 😩

15. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saz667 spannend.
    Wij gaan weekje naar zee en daarna nog met de caravan.

Hier de eerste roze sporen van een menstruatie. Zal morgen wel doorbreken precies op Dag dat NOD zou zijn.

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Melian, ik weet dat ook allemaal niet hoor. Ook omdat ik pco heb. Mijn cyclus is elke maand anders.

Hier nog steeds niet ongi. 2 testen gedaan maar beide zijn wit. Vorige ongi is zeker al 5 weken geleden. Lastig hoor.

Wij gaan eind augustus naar zuid frankrijk naar het vakantiehuis van mijn ouders. Heerlijk 3 weken genieten. Duurt nog wel even maar heb er zo een zin in.

17. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Tis al geboekt, dus ik kan toch niet meer terug. Maar waarom vonden jullie het minder?

Zal best al druk zijn, want veel site waren al uitverkocht met de standaard plaatsen. Ik hoop dus op niet te veel mensen met eigen campeermateriaal ;)

Zou uiteindelijk graag zelf een mooie tent/vouwwagen eventueel caravan hebben. Dan kan je ook echt een kleine campings aan doen. Spreek alleen Max 10 woorden Frans en mijn man nog minder... Dus voor nu een vernederlandse camping met kant en klare tent.

18. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Seminar, hier ook cd 35 vandaag! En hoe mijn buik voelt icm de zogenaamde 'droge dagen' had ik eigenlijk wel wat verwacht vanmorgen. Maar misschien breekt het in de loop van de dag nog door.

In ieder geval ga ik straks na het werk om boodschappen en duik dan ook even de kv in voor een lading testen. Ik denk niet dat ik ze werkelijk nodig heb, zo voelt het niet, juist omdat ik stiekem hoop heb, vermoed ik rationeel dat het niks is. Ik ben alleen zwanger na een keelontsteking met de overtuiging dat ik echt niet zwanger ben. Zodra ik hoop heb, is het niet raak. Zo bleek in ieder geval in het verleden 😂

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier 3 weken gran canaria, :) pas eind augustus. Zin in!

20. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Melian wat erg zijn jullie al een beetje van de schrik bekomen?
    Gaat het ook goed met jullie dochtertje?

Hier gaan we naar Kroatiƫ eind juli 3 weken even de zon opzoeken want hier is het 3 X niks!!!

Hier 6 juli ovulatie dus dat word aan de slag gaan! Bij mijn vorige zwangerschap was het in ronde 3 raak en ik wist het ook 100% zeker voordat ik de test ging doen de rondes daarvoor hoopte en twijfelde ik dus ik ben benieuwd of dat weer zou zijn nou op naar ronde 1 voor mij dames!

Fijne avond iedereen

Deel Deze Pagina