Goedemorgen wat een spanning. 2 dagen overtijd maar negatieve gezeten maar ook geen menstruatie klachten. Snap en helemaal niks van. En hoe is het bij de andere op het wachtbankje
Altijd vervelend die onzekerheid he.... Je kunt maar beter of een positieve test hebben of ongesteld worden
Hey meiden! Hier ff niet online geweest.. druk druk.. ik dacht deze week ik zal ff mn nod en mn rondes doorgeven hier.. En toen had ik vrijdag ineens een positieve test!!! zo onwerkelijk. totaal niet verwacht. We hebben net besloten om ervoor te gaan en waarschijnlijk ben ik in dezelfde week zwanger geraakt.. Moet nog even wennen aan het idee haha maar zijn natuurlijk super blij!! Heb mn foto maar even veranderd en mn tekst en banner ivm herkenning
Fortunae bij onze kant en klare tent waren de bedden zo hard als strijkplanken. We waren in het voor seizoen en s'avonds koelde het best snel af, s'nachts was het echt super koud! We zaten gelukkig wel dicht bij de toilet voorzieningen maar s'nachts in mijn eentje daar heen lopen vond ik toch spannend 🙈 Volgend jaar zitten we aan het hoog seizoen vast dus had zomaar even gekeken wat we dan kwijt zouden zijn maar daar schrok ik toch wel een beetje van! Dus volgend jaar misschien toch maar weer zo'n tent dat is toch de goedkoopste oplossing
Lizzy wat super gaaf! Gefeliciteerd! We wachten deze ronde nog en dan even kijken hoe mn ei valt de maand daarna of we hem kunnen benutten
Gefeliciteerd! Zowaar zwanger, super leuk! Melanietje, hopelijk is het hier beter En inderdaad zo'n tent is relatief goedkoop. Je eigen tent/vouwwagen/caravan is nog het meest goedkoop geloof ik. Alleen is je reistijd en je benzine dan beduidend meer. Maar goed, wel je eigen matrassen. Hier woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Cd 36 vandaag, geloof ik. Dus nod zou uiterlijk dinsdag zijn. Ben benieuwd. Plus dat mijn man woensdag jarig is. Leuk cadeau zou het zijn
Van harte lizzy!! Heel leuk Dames op het wachtbankje: veel sterkte met wachten en ik duim voor een positieve test. Wachten duurt lang hè? Hoe gaan jullie ermee om? Hier vruchtbare dagen, maar we wachten nog een ronde. Eerst op vakantie En we denken erover om ons in te schrijven op een andere nieuwbouwwoning, ook spannend
Ik heb geprobeerd mijn man over te halen voor een caravan maar dat wil hij echt niet! Ik denk als hij de prijzen ziet dat hij ineens toch wel blij is met een kant en klare tent 😉 Wachten duurd zeker lang Anemoon maar ik moet zeggen dat ik er deze maand heel rustig onder ben! Het duurd voor mij nog even (13juli) spannend een nieuwbouw project! Leuk om weer helenaal opnieuw in te richten
De test blijft negatief. Hopelijk komt de menstruatie nu snel dit is echt verschrikkelijk. Gelukkig een druk weekend gehad dus niet echt zitten wachten. Hoe was jullie weekend
Wij zijn heerlijk naar de kust geweest. De eerste keer voor onze dochter. Ze vond het echt magisch. We zijn met mijn ouders geweest en met hun camper. Zondag moest mijn nichtje optreden met de telekids musicalschool. Erg schattig, want waren kids van 4-6 jaar. Vannacht is mijn man voor een paar dagen naar israel vertrokken vior zijn werk. Is altijd lastig om weer in een goed ritme te komen met 2 kids. Ze waren dan ook vanmorgen iets te laat op het kdv 😋. Morgen weer een nieuwe kans. Hier nog geen ongi. Weet ook niet zo goed wat nu. Ben al 2 weken over tijd. Heb al 2 x getest, maar 2 x geen streep. Woensdag was de laatste x dat ik heb getest. Lijkt me ook raar dat ik direct zwanger ben, maar waarom word ik dan niet ongesteld. Heb altijd wel al een onregelmatige cyclus, maar het wisselt vaak met een paar dagen en zeker niet met weken. Ik wil gewoon ongi worden en dan voor ronde 1 gaan. Geen idee hoe ik met het wachten om zal gaan. Bij de eerste zat ik in de mmm en toen ik mocht testen kon ik niet 10 min langer wachten tot mijn man thuis was. Heb huilend op hem staan wachten. De tweede was een verrassing, dus daar was ik ook overtijd en heb ik dus niet hoeven wachten. Nu zullen we het zien. Ben niet echt een camping mens, maar willen binnen nu en 2 jaar wel een keer een tent huren. Maar zou liever zelf een caravan hebben. Maar campings zijn me vaak te druk, veel herrie, geen rust 🤓. Dus heb geen idee hoe dat zal bevallen. Duurt ook nog wel even. Dit jaar gewoon met de auto, maar willen volgend jaar nog 1 x een vliegvakantie boeken voor onze dochter leerplichtig is.
geen vakantieplannen hier. Door dat ik nu een half jaar verlof heb opgenomen even geen inkomen, dus geen vakantie. Nu zijn we daar niet rouwig om hoor. We zijn toch huismussen. Zeker met twee kindjes die erg aan hun ritme en omgeving hangen zouden we er niemand nu echt een plezier mee doen. Wij gaan dan lekker badje in de tuin zette of even naar een indoor speeltuin of zo Voor de kids gingen we ieder jaar wel weg. Huwelijksreis naar Bali, twee weken naar een zonnig eilandje zoals grancanaria/ lanzorote, Italie ed. Maar nu ik taal er niet naar. Hoe doen jullie dat? Ik zie al als een berg tegen op om alles in de te pakken, dan te reizen, daar te zijn met twee moeilijke slapers die erg gehecht zijn aan hun vaste ritme. En dan bij thuiskomst weer alles op te moeten ruimen, wassen, kids weer opnieuw van slag Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar ik heb groot respect voor jullie dat jullie er op uit trekken met z'n allen! vannacht echt een heel slechte nacht gehad. Sanne werd na elke 10 minuten gillend wakker. Hebben we net de co-sleepr weg krijg je dat. Bang zei ze steeds maar. Maar ook bij mij in bed was het niet goed. Na 3 uur onrust waarvan een uur bij mij, heb ik haar weer in bed gedaan. Gillen dat ze deed of ik haar wat aandeed. Ik ben even heel 'boos' op haar geworden dat ze dit niet mocht doen en dat het tijd was om te slapen. Stil was ze...na tien minuten weer krijsen. Ben niet meer gegaan. Daarna heeft ze tot half 8 geslapen, toen weer zo huilen. Heel bizar. Maar wat zijn wij brak zeg zo. Gelukkig komt mn moeder vanmiddag met eten kijk er nu al naar uit. Hier op dag 6 dus volgende weekend maar even knus maken maar dan geen rare fratsen van de kids. Anders gaan wij ook maar een middag dutje doen
Lekker thuis is ook fijn iris86. Selina balen dat je nu akkeen bent inderdaad weer even ritme krijgen. Meestal gaat dat sneller dan je denkt. Update: vanmorgen test gedaan was wit dus ik wilde hem naar 1 uur weggooien staan er gewoon twee strepen. En ook evht roze. Dus we houden toch nog even moed. Ook nog geen menstruatie dus spannend.
Eeeuuhhhmmm.... Broek?! En dat zeg je dan zo even terloops? Heb je er niet gelijk nog een tegenaan gegooid? Bij mij bleven de kv2x5 altijd spierwit... Ook na een uur...
Lizzy, gefeliciteerd!! Broek, wat spannend! Foto is erg donker, misschien straks nog eentje doen en dan een duidelijkere foto plaatsen? Hier op 10 dpo, gister was mijn temp al wat naar beneden gegaan en vanmorgen was ie nog veel lager, dus hier zal het vanavond of morgen wel doorbreken. Of die lage temp had te maken met de crappy nacht die ik heb gehad. Beide kinderen koorts en de jongste lag tussen ons in. Maar erg onrustig dus wel 100 keer wakker geweest. Pfff. Vanmorgen vroeg mijn teamleider of ik even tijd had. Werd me gevraagd of ik na de zomervakantie weer terug wilde komen. Super fijn, want dan zit ik tot volgend jaar zomervakantie onder de pannen! Yay! En ook nog meer dan het dubbele qua uren van wat ik nu heb, dus dat is ook erg fijn! Wij hebben 2 jaar geleden een vouwwagen en volledige kampeeruitrusting aangeschaft. Ideaal, ding achter de auto en gaan. Alleen een koelbox hebben we zelf nog niet, maar die lenen we van mijn ouders. Vorig jaar naar Brabant geweest, jaar daarvoor naar Zuid-west Engeland. Dit jaar naar de Sprookjescamping, want man heeft maar 1 week vakantie. Wil volgend jaar wel weer naar het buitenland, waarschijnlijk met de vouwwagen of misschien vliegen en dan een camper huren.
Nee had er geen nu net weer gehaald maar ik wacht tot morgenvroeg met ochtend urine. Het was voor mij ook heel onverwachts.