Wat spannend broek! Ik ben benieuwd naar morgen! Hier de vruchtbare dagen dus die wil ik flink gaan benutten spannend!!! Succes iedereen en fijne avond
Superspannend broek! Ik duim voor je. Wij hebben dit jaar hier een caravan gehuurd en nemen die mee naar Frankrijk. Over dikke twee weken al Na de vierdaagse week, die brengen we nog hier door.
Lizzy, wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Broek, ik zie duidelijk een 2e streepje hoor! Wat spannend! Saz667, balen zeg dat je temp naar beneden is gegaan. Hopelijk komt het door de slechte nacht. Hopelijk knappen je kinderen snel weer op. Het word echt tijd voor mooi weer! Loqka, veel plezier . Fortunae, wat knap dat je lang kunt wachten met testen. Ik had volgens mij allang getest hahaha. Hier nog niks bijzonders...
Spannend broek! En dat testen. Ik vind ongesteld worden minder vervelend dan een negatieve test. Daarbij wordt je niet meer of minder zwanger van de test. Hooguit weet je het eerder of zit je nog steeds in onzekerheid. Ik wacht dus nog even af. Morgen eerst maar eens nieuwe testen kopen.
Broek wat spannend!!!! Ik zie ook duidelijk een streep hoor! Wanneer kun jij testen Fortunea?? Ik was er deze maand zo koel onder maar nu gaat het toch wel heeeeeel erg kriebelen
Hey net weer een test gedaan deze keer binnen de afleestijd een lichte tweede streep. Wel lichter dan de opgedroogde test van gisteren maar toch echt een tweede streep. Kan echt nog niet echt geloven. Donderdag nog eens testen.
Wij gaan ook voor nummer 3!!! We hebben twee lieve jongens van 5 en bijna 3. Ik kan niet wachten om weer zwanger te zijn😊. Ik heb 1vraagje, ben nieuw hier maar wat bedoelen jullie met NOD en DPO😁? Sorry is misschien wel heel dom😁
Is helemaal niet dom Ryanne. Dpo is days past ovulatietest. Nod is niet ongesteld dag. Dus wanneer we ongesteld moeten worden wat we dus niet willen. Cd is cyclus dag. @ik weet even niet wie, mijn nod is vandaag of morgen geloof ik. Al weet ik niet zo goed wat mijn cyclus doet.
Ik word straks teruggebeld door de huisarts omdat ik niet ongesteld word. Ben benieuwd wat ze zegt. Broek gefeliciteerd hoor! Welkom Rianne, leuk dat jullie ook voor een derde gaan! Ik weet inmiddels wel wat die termen betekenen maar heb geen idee hoe dat berekend word 😄. Fijn dat er hier toch mensen zijn die dat soort dingen wel weten.
Broek, een voorzichtige proficiat hoor Wat leuk: een voorjaarskindje!! Ooooo ik krijg er toch zo zin in. Nog even wachten
En Rianne: welkom Helemaal niet gek dat je al die termen niet kent hoor! Van mij hoef je ze ook niet te gebruiken....als je gewoon vertelt waar je zit in je maand is het ook prima. Selina, ben benieuwd wat de huisarts zegt. Vervelend als je lijf niet meewerkt. Fortunae, laten we hopen dat je gewoon niet ongesteld wordt, omdat je zwanger blijkt
Broek, voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk donderdag een mooie knaller dus DPO betekent dagen na ovulatie. Ovulatietest geeft 24-48 uur voor de ovulatie positief, dus dan zou je anders moeten tellen. Ik temperatuur en weet dus welke dag mijn eisprong was. Vandaag temp ook laag. Gister beetje spotting gehad, dus kijken of het vandaag of morgen begint. Op naar ronde 2 dus!
Nou moet gewoon afwachten. Als ik over 3 maanden nog niet ongi ben moet ik weer contact opnemen. 3 maanden 😢. Das lang.
Bah ja, dat is heel lang.... Misschien heb je het al 300x verteld, maar hoe was je cyclus voorheen? En toen je vorige keer stopte met anticonceptie? Kon je maar even binnen in je lijf kijken
Hihi, 😂 Niet helemaal. Je NOD is de dag waarop je je menstruatie verwacht en je dus hoopt niet ongesteld te worden. Dus in mijn geval vandaag of morgen. Denk ik. Ik denk dat jij op cd 6 zit. Je 6e dag in een nieuwe cyclus. Je telt dan vanaf de eerste dag dat je ongesteld geworden bent.