Echt heel vervelend dat die menstruatie zo op zich laat wachten Selima. Drie maanden vind ik trouwens echt belachelijk!!! Zeker bij een zwangerschapswens, maar goed, ik ben geen dokter. Broek, zou de test niet stuk kunnen zijn? De CB gaf toch zwanger aan? Gek dat de kV vandaag dan spierwit is. Echt spierwit?! Welkom frieslan! Hier kotsmisselijk vandaag en de afgelopen dagen veel geslapen. Ik denk dat het door de Italiaanse warmte komt, maar toch... Er blijft altijd een beetje hoop. Op 13 juni ben ik het vruchtje verloren, maar ik had toen al twee weken bloedverlies, waarvan de laatste dagen echt wel hevig. Zou het kunnen? Ik weet niet precies hoe ik moet rekenen...
Melian heb ik gehad in de vakantie afgelopen jaar, ook 2 weken bloeden en vruchtje verloren, het is dan heel moelijk te peilen waar je dan zit in een cyclus. Het zou officieel kunnen dat je weer een eitje benut hebt. Hoop het voor je.
Broek! Je maakt het nu wel heel spannend hoor!! Reden om wat minder op het forum te hangen is niet zozeer dat ik het jammer vind dat het niet direct raak is, bij dochter heeft het 18 maanden geduurd, maar omdat ik anders er veel te veel mee bezig ben. En met 6 weken zomervakantie, wil ik graag kunnen ontspannen in plaats van er zo mee bezig te zijn Ik zal ongetwijfeld nog wel meelezen en af en toe iets posten, maar gewoon wat minder. En mocht er ineens toch positief nieuws zijn kom ik dat natuurlijk direct melden!
Broek, wat vreemd. Ben benieuwd hoe het nu is! Selina, laten we samen balen. Hier dag 40 ondertussen😣. Voor dochter waren mijn cyclussen rond de 27 dagen en tussen de kids ook zo ongeveer met een uitvallers van 30 dagen erbij. Nu 23-38-40 and counting. Ik kan wel janken van die stomme cyclus!
Cyclus na maanden 35 is afgelopen maand naar 31...Ben benieuwd wat het aankomende maand wordt. Nog een maandje wachten voor we er misschien tegenaan gaan.
Hoi ik durf niet meer te testen. Net snel snel een gegaan maar daar kwam niet eens de controle streep. Echt heel raar dit allemaal. Kruitvat zou nu toch echt een knaller moeten geven. Heb wel nog clear blue en 1 kruitvat. ( heb niet zo met die testen) helaas kunnen we niks anders dan wachten.
@ Saz: sorry, kwam er onhandig uit. Ik snap je helemaal hoor! De tijd gaat ook veel langzamer als ik hier veel rondhang heb ik het idee Dat is wel het voordeel van een 'volgend' kindje: je hebt sowieso minder tijd om ermee bezig te zijn. Maar tegelijk merk ik dat bij mij iig de wens direct weer heel groot is. *zucht* Hoop dat je geniet van de vakantie (en stiekem ook dat er toch goed nieuws is ) @ broek: heuh, wat vaag... Vanochtend nog getest? @ Fortunae: oh, dat is echt frustrerend... Een cyclus niet raak is vervelend, maar dan kun je wel verder. Dit is echt slopend... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt: of toch zwanger (!) of dan maar einde cyclus... Hier laatste dag stage vandaag, met hopelijk nog een bevalling En daarna zomervakantie! Ik kijk er echt heel erg naar uit, ondanks dat ik mijn opleiding echt geweldig vind. Alle vakanties dit jaar werden gevolgd door een tentamenweek, dus dit is voor het eerst in een jaar dat ik 'echt' vrij ben. En hopelijk voordat ik weer naar school ga zwanger! Maar daar durf ik niet heel hard op te hopen. Maar stiekem natuurlijk wel. Jeetje, ik vind deze maand ook wel lang duren omdat we nu wel de knoop hebben doorgehakt, maar nog niet begonnen zijn. Maar ook wel heel leuk: voorpret!
Heerlijk!! Knap dat je aan de studie bent. Hoe richt je dat in? Ik ben in de beginfase van mijn zwangerschap van de tweede een studie psychologie gestart, maar pfffff... Na drie maanden was ik er alweer klaar mee. Ik vond het heftig!!! Respect voor jou.
Oh hier toch een vroeg mk . Vandaag doorgebroken was er al niet gerust op. Marb zou leuk zijn ja nog een bevalling op je laatste dag.
Verloskundige in opleiding zag! Knap hoor! Wanneer ben je klaar met je opleiding Marb? Dat is balen broek! Je hield er al een beetje rekening mee maar toch zal de teleurstelling groot zijn!
Nee Broek! Hoe naar! Sterkte meid! Hier nog niks. Morgen maar weer een test als het nog niks is. En als die negatief is dan kan ik haast niet meer zwanger zijn gezien ons geknuffeld.
Broek, wat verdrietig! Sterkte. Marb, ook wij wachten nog een maandje, maar vind dat ook best lastig. Zo ongeduldig Ik ga waarschijnlijk in de komende jaren ook nog een grote opleiding volgen. Hoop eigenlijk pas als de jongste een paar jaar oud is, maar als de kans zich eerder voordoet....dan neem ik die. Maar lijkt me wel heel pittig. Hoe doe jij dat nu?
@ Broek: oh nee, wat naar... Ook als je erop ingesteld bent blijft het gewoon heftig. Gaan jullie direct 'verder' of neem je een maandje pauze? @ Fortunae: he, gadver... Killing, die onzekerheid. Weet niet of je steeds dezelfde testen gebruikt, maar mijn schoonzusje had bijv. telkens negatief met een bepaalde dipstick. Toen ze uiteindelijk een gewone clearblue deed zei die toch keihard 'zwanger'. Ik weet dat de kans klein is, maar wie weet...? @ Anemoon: suf he? Ik wil eigenlijk al veel langer, dus ik zou gewoon blij moeten zijn dat we er uberhaupt voor gaan binnenkort. Maar ik wil gewoon NU Ik dacht ook ergens dat die wens minder sterk zou zijn bij een derde, maar ik wil net zo graag weer... Wat de opleiding betreft: dat is wel pittig ja. Maar mijn kinderen zijn natuurlijk al wat groter, ze gaan allebei naar school. De oudste na de vakantie naar groep 4, de jongste naar groep 3, dus niet eens kleuters meer. We hebben een oppas aan huis voor 4 middagen. Het is wel het idee dat ik er een halfjaar tussenuit ga als er een baby komt. Maar als ik dan weer naar school ga zal de baby wel vaker bij anderen zijn dan de oudste twee. Dat vind ik wel een beetje lastig, maar aan de andere kant ben ik een veel leukere moeder dan toen ik veel thuis was. Het past gewoon erg bij mij om veel bezig te zijn. @ melanietje en Melian (ingewikkeld, jullie namen lijken op elkaar ): ik heb net mijn propedeuse gehaald. Nog 3 jaar te gaan dus. Maar waarschijnlijk voor mij dus 3,5 a 4 jaar. Het is wel echt fulltime, dus best pittig. Aan de andere kant heb ik ook soms diensten waardoor ik juist op een doordeweekse dag ineens thuis ben bijv. Het is wat meer plannen. Ik weet ook niet precies hoe het komende jaar gaat zijn, maar omdat ik nu mijn propedeuse heb kan ik het wat meer zelf inrichten. Het afgelopen jaar had ik in principe gewoon op doordeweekse dagen les (vaak op woensdag geen college), maar twee keer een langere stageperiode ertussen. Die stages zijn dan een combinatie van spreekuur (gewoon op doordeweekse dagen van 9 tot 5) en 24-uurs diensten, ook in het weekend dus. Maar die periodes zijn meestal wel te plannen met hulp van man, oppas en mijn moeder. We gaan het zien voor het komende jaar, wel spannend hoor!
Stoer hoor Marb dat je dat gewoon doet. Heb tot nu toe getest met de 2v5kv testen. Tenmiste dinsdag. Maar ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben.
Oh ja... Gevoel is wel veelzeggend in dit soort dingen Dan hoop ik gek genoeg dat je snel ongesteld wordt.