Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik kon niet alle kleuren vinden, dus maar sommige dingen in het roze gezet ipv dat mooie paars.

Iris en saz, hoe is het bij jullie? Al duidelijkheid?

En chady en Melian is het bij jullie ook al begonnen?

2. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ....... Broek - 32 jaar- ronde 3

3. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Nog niet begonnen ♡
    Naam – leeftijd – wanneer beginnen
    Chady92 - 23 jaar – begint na menstruatie
    Anemoon 13 – 32 jaar – begint na de zomervakantie
    Meijtje – 32 jaar – begint in augustus
    Melian – 36 jaar – begint als de cyclus weer is hersteld na mk
    Marb - 33 jaar - begint na de volgende cyclus

Zwanger worden ♡
    NOD:naam – leeftijd – ronde
    Ergens begin juli:Iris86 – 29 jaar – ronde 2
    ....:Broek - 32 jaar - ronde 3
    …. :Selina1984 – 31 jaar – ronde 1
    9 juli: Saz667 – 30 jaar – ronde 1
    13 juli: Melanie - 29 jaar - ronde 2
    14 juli: KleineFee – 28 jaar – ronde 1

Zwanger ♡
    Uitgerekende datum:naam – leeftijd – jongen/meisje/verrassing
    19/20 maart Fortunae - 28 jaar - geslacht nog onbekend

- Je kunt jezelf toevoegen in de lijst of je gegevens doorgeven (liefst in kleur) J -

Zo even terug gezocht. Als je nu jezelf mist, zeg dat even. Dat zoek ik het vnvd wel even uit als ik aan het werk ben. Nu op de telefoon is dat erg lastig.[/QUOTE]

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Fortunae we wachten omdat mijn eerste misser letterlijk een dag voor de vakantie gran canaria eruit gehaald is en we zijn toen gaan vliegen... Daar ging een maand vakantie. De misser vorig jaar was verloren in mn vakantie op gran canaria, dus zwanger voor mn vakantie is niet echt een succes. Van de eerste dochter was ik 20 weken zwanger toen we naar gran canaria gingen en mn 2e dochter is er dan weer verwekt.
    Ik ben er nog niet uit of ik zwanger voor de vakantie wil zijn we gaan altijd 3 a 4 weken, dus je zit er ook een tijdje. Dat is eigenlijk de reden.... En we willen proberen voor een kindje uitgerekend tussen mei en september :) lijkt me leuk.
    Hoe voel jij je? Al kwaaltjes?

Maar nu gisteren ruig geknuffeld.... En iets met condoom en oeps.... Dus wie weet is de! planning' al voor ons gemaakt :')

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Meijtje: Hihi, zou best kunnen dan. Wie weet!

@ Fortunae: klinkt als mooi maar heftig werk...
    Fijn dat je de lijst bijhoudt!

@ Broek: hmm... Voor een miskraam klinkt dat wel als weinig bloed. Of is je menstruatie ook altijd weinig? Anders misschien toch wel hoop nog?

@ all:
    Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

6. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Tis vooral heel leuk werk. En dit groepje van vandaag is gemakkelijk. Die zijn hooguit wat druk, maar dat is gewoon een kwestie van flink der bovenop zitten.

@meijtje, spannend! Wie weet. Zit je ook ongeveer zo in je cyclus? Hier meestal bij de betere vrijpartijen wel ;)

@broek, hopelijk herpakt je cyclus zich snel

@marb, werken tot 4 uur/half 5 dan boodschappen doen en mijn kids de rest van de dag knuffelen!

7. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marb--> hier geen hoop meer vanochtend een spier witte test ( dacht gooi er voor de zekerheid nog een tegenaan. Menstruatie is ook niet heel heftig maar wel meer dan wat het nu is geweest.

Fortunae --> lijkt me inderdaad leuk werk.

Fijne zondag allemaal

8. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Hopelijk stopt het bloeden snel Broek!!

Wij hebben gister de verjaardag van onze jongste gevierd(2jaar) dus nu chillen we even en vanmiddag gaan we lekker varen met dit mooie weer.

Fijn weekend iedereen

9. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.084
    296
    83
    Emmeloord
    Zit op de helft van ronde drie. Ergens deze dagen vruchtbaar. Maar Sanne slaapt weer bij me in bed. Het is net een sticker. De verlatingsangst houd niet over helaas. Hopelijk komt het er wel van

10. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo en toen de twijfel weer de kruitvat test geeft een donkerdere streep na de afleestijd met vergelijk met de testen eerder deze week Dit is zo vreemd allemaal. Alleen vrijdag helder bloed gehad en en twee dagen er na alleen wat oud. Clear blue geeft dus nog 12 zwanger. Toch maar even de huisarts bellen maandag. Warrig verhaal of niet ?

11. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Zou ik doen broek. Even bloedtest en een week later nog 1? Voor echo's is het nog te vroeg helaas.

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Broek, wat vervelend zeg. Dit lijkt me erg zenuwslopend!

Wij zitten vandaag lekker in de tuin. Beide kids nu even op bed en vanmiddag maar lekker in het zwembad dobberen. Ik ben wel voor dit weer gemaakt!

13. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Fortunae!!!

Ik mag officieel over 4 dagen testen maar ik ga er morgen vast een testje aan wagen. Ik voel me zó zwanger! Alle kwalen die ik bij mijn andere zwangerschappen ook had.

Hopelijk meer positieve testen deze maand!

14. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Spannend kleine Fee!

15. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Jeetje broek wat een verwarring voor je zeg! Morgen om 8 uur maar gelijk aan de bel hangen bij de dokter hihi.

Spannend Fee! Ik moet 13 juni ongesteld worden en ik heb me een paar dagen geleden heel zwanger gevoeld maar nu niet meer dus wij gaan vast voor ronde 3

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Broek: heuh, wat raar... Ik duim dat het toch goed zit. Bloedverlies kan wel, maar die negatieve test is vooral raar...

@ KleineFee: ik duim met je mee. Wat een verdriet om een kindje te verliezen. Ik kan me dat niet eens voorstellen. Ik gun jullie van harte dat dit goed gaat.

@ melanietje: hoe was dat bij je vorige zwangerschappen? Bleef je je toen zwanger voelen?

@ Selina: oeh, klinkt heerlijk! Wij hebben ook zo'n dag gehad. Niet met kinderen op bed, maar wel lekker in een zwembadje (nou, zwembadJE? Het ding is gigantisch) in de tuin.

@ Iris: Oh pfff... Dat helpt niet, dat kan ik me voorstellen.

@ all: hier over de helft van mijn cyclus. Wat gaat ie tergend langzaam :D We hebben afgesproken om vrijdag a.s. de condooms de deur uit te doen. Dan zou mijn eisprong in alle gevallen ruim geweest moeten zijn, en mocht ik toch zwanger raken dan vinden we dat helemaal niet erg :p Maar liefst volgende ronde pas. Ik vind die voorpret ook wel heel erg leuk, ook omdat ik weet dat het de laatste keer is dat we dat gaan hebben.

17. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Marb dat is bij allebei mijn zwangerschappen verschillend geweest. Bij mijn eerste wist ik het niet tot ik overtijd was en bij mijn tweede zwangerschap wist ik het gelijk.

Pppffff Feetje wat een verdriet om een kind te moeten verliezen. Ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten! Deze zwangerschap is je ook zeker gegund

18. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    In maak mezelf gewoon gek vandaag toch nog slijm en oud bloed verloren. We kijken het gewoon even aan. Die test zal nog zijn omdat het nog in mijn lichaam zit.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier uhm geen idee ergens tussen vandaag en 2 weken eisprong? Zal best kunnen dat het eerdaags springt. Op 28 dagen zou het vandaag zijn maar meestal is mn cyclus 35, afgelopen keer toevallig 31.
    Ach wie weet... Als mn temperatuur net zo hoog wordt als Ml en blijft dan weet ik hoe ver het is hihi.

Wat we gedaan hebben, gisteren gebroken dienst, vandaag naar duinrell geweest. :)

20. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Heerlijk, duinrell, daar was het echt werkt voor!

Deel Deze Pagina