Goedemorgen dames! Hier al een tijdje niet geweest een drukke heftige periode gehad de vader van mijn beste vriendin op vakantie hartaanval en gewoon overleden Pfff zo onwerkelijk oneerlijk en verdrietig 56 jaar en gewoon weg gezond nooit problemen het lijkt wel alsof ik in een zwart gat val en niet stop met vallen laat staan wat het voor mijn vriendin doet! Vorige week eisprong gehad (woensdag ) ik voel mijn eisprong altijd aankomen Maarja het is altijd maar gokken wanneer hij daadwerkelijk "springt" maar eigelijk door de drukke periode amper benut mijn man avonddiensten mijn vriendin bijstaan zijn we eindelijk bezig word mijn zoon krijsend wakker dus ik denk naar ronde 2 al vond ik het idee van een voorvocht baby wel interessant maar ga er maar niet op hopen! Broek wat vervelend voor je heel veel sterkte Fortunea gefeliciteerd wat leuk voor je En voor iedereen die ik vergeet heel veel succes ik duim voor jullie allemaal! Ik zag dat jullie een lijst hadden wie zou mij daarop willen toevoegen ben zelf niet zo handig hierin Loqka 28 jaar ronde 1 laatste ongesteldheid 22 juni t/m 26 juni ( ik weet niet wat voor informatie jullie nodig hebben daarom zet ik het er maar bij allemaal haha) komende nod 20 juli Nog 3 weekjes werken dan lekker op vakantie naar Kroatië heerlijk heb er zoon zin in even genieten en niks moeten
Ik ben helemaal van slag!! Wij gaan straks op vakantie, dus ik dacht ik gooi er nog ff een tekstje tegen aan. Is hij gewoon hartstikke positief😳😊. Ik krijg helaas de foto niet bij gevoegd maar de streep staat er echt, zelfs m'n man ziet hem😊.
Aaaa rianne super zeg! Zo voor de vakantie... Nog eens goed nieuws! Geniet ervan en voorzichtig gefeliciteerd!
Rianne, gefeliciteerd! geniet ervan. Fijne vakantie! Broek, heb je ha al gebeld? Was echt een lekkere dag gisteren. Nu weer aan het werk, maar het weekend had wel langer mogen duren. Ook nog steeds niet ongesteld. Wel af en toe misselijk en mijn darmen zijn wat van slag, strak onderbuikgevoel, erg moe, maar zal wel een virusje zijn. Mijn testen zijn op en aan de ene kant wil ik graag nog een keer testen, maar andere kant is de teleurstelling zo groot. Het voelt ook niet alsof mijn ongi snel komt. Zucht, word hier zo moe van.
Fortunea en Rianne, wat leuk. Van harte gefeliciteerd! Broek, wat vervelend zeg. Ik duim voor je dat het alsnog goed is. Zou iemand mij ook nog op het lijstje erbij willen zetten? Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4. Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde.
Gefeliciteerd dat is nou eens lekker op vakantie gaan. Loqka wat een heftig verhaal. Hier de ha niet meer gebeld het is toch nog vanzelf doorgebroken ook met helder bloed. Deze maand even rustig aan denk ik even kijken. We zien wel.
Waah! Ryanne wat leuk! Ik wil straks wel even proberen de rest op de lijst te zetten. Loqk (ofzo, op de telefoon is lastiger terug lezen). Wat naar van je vriendin! Sterkte jullie allebei!
Heeeel goed nieuws vandaag: ZWANGER!!!!! Volgens eigen berekeningen rond 19 maart uitgerekend. Kan het nog niet helemaal geloven. Maar wel ontzettend blij en gelukkig 😊 Ryanne jij ook gefeliciteerd!!
Kleine fee ook! Vruchtbaar maandje hihi. Loqka wat intens verdrietig! Niet te bevatten om zo jong je vader zo plotseling te verliezen. Dikke knuffel voor jou en je jouw vriendin <3
Jeetje, ben ik er even niet en is ineens de helft zwanger Gefeliciteerd!!!! @ Loqka: heftig... Klinkt als het verhaal van mijn vader. Op zijn 54e een hartaanval uit het niets. Zomaar ineens weg. Ik was 18, het was echt vreselijk. Veel sterkte voor je vriendin, ze zal het nodig hebben. Lief dat jij er voor haar bent! @ broek: :x: Echt stom, ik had stiekem nog wel wat hoop voor je. Hier een rustig weekje. Man is voor drie dagen weg, dus "er zijn alleen maar meisjes bij ons in huis" aldus mijn jongste dochter Ze vinden het nooit leuk als papa weg is (gebeurt gelukkig niet zo vaak) dus dan mogen ze altijd allebei bij mij op de kamer slapen. Wel gezellig vind ik dat stiekem Nog 3 dagen naar school en dan hebben ze vakantie! Ik heb deze week al vrij, een ongekende luxe. Dus ik heb allemaal afspraken met vriendinnen en ik ga elke dag sporten, haha!
Jeetje wat een.vruchtbare maand geweest zeg! Iedereen gefeliciteerd. Ik moet 13 juli ongesteld worden. Zou me niks verbazen als het morgen al komt heb vreselijke krampen! Morgen ochtend plas inleveren bij de dokter want volgens mij heb ik een lichte nierbekonsteking
Kleine fee, proficiat!! Van harte!! Mijn vader is erg ziek, dus kan me nogal goed inleven in hoe het is om je vader zo jong te verliezen. Bah Voor mij extra reden om hopelijk snel zwanger te worden.
@ melanietje: krampen kunnen ook goed nieuws betekenen. Maareh... Als er gekweekt wordt op een urineweginfectie dan doen ze volgens mij ook direct een zwangerschapstest erbij voor de zekerheid Ben benieuwd! @ Anemoon: Wat vreselijk... Heeft je vader nog kans om beter te worden? Pfff... Ik kan niet slapen van de eisprong-krampen En ik kan ze niet eens benutten, grmbl.
Irritant, marb! Niet kunnen slapen is vervelend, zeker nu slaap zo kostbaar is geworden, haha! Spannend dat jullie de condooms bijna voorgoed de deur uit gooien. Nee, mijn vader wordt niet meer beter. Hij heeft kanker en onlangs geen goed bericht gehad. Het blijft afwachten hoe het verder gaat, maar het ziet er niet rooskleurig uit. Dus graag nog ons derde mopje meemaken 😊 Ben 3 van de 4 keer in de eerste ronde zwanger geraakt en merk toch wel wat overmoed. Alsof het dit keer dan ook weer snel gebeuren zal. Begin al bijna 2017 te plannen, terwijl we er nog niet eens voor gaan, oeps 🤔 Dames, slaap lekker allemaal, droom van mooie baby's!
Verschrikkelijk... Ik weet dus hoe het is om zonder vader te zijn, maar ik weet niet hoe het is om als volwassene je vader te verliezen. Herken wel wat je zegt over overmoed. Hier ook alle keren direct zwanger (ook een aantal miskramen gehad). Aan de andere kant was ik wel ruim 6 jaar jonger toen Ik ben nog jong (33), maar niet meer zo piepjong als eerst
Haha, nee piepjong voel ik me met 32 ook niet meer maar daar hebben de kinderen misschien ook wat mee te maken: hoe kom ik anders aan al die rimpels? Gister dacht ik voor het eerst: hmmmm misschien moet ik toch eens aan de concealer en foundation