Haha, mooie boel! Ik was 25 toen ik zwanger werd van de eerste, lijkt een eeuwigheid geleden (is het natuurlijk ook Bijna 8 jaar)
Ik was net 24 toen ik zwanger werd van de eerste en dus 24 toen ik moeder werd. Scheelt hier dus maar 4 jaar.
Jammer, melanietje Hopelijk deze maand meer geluk. Fortunae, leuk hè? De kindjes zo dicht op elkaar. Onze oudste zal, hopelijk, ook ongeveer vier zijn als baby er komt. Vind het wel leuk dat hij het allemaal mee zal krijgen. Al zal het ook druk zijn
Absoluut leuk! Iets wat ik na 2 keer een jaar er over doen echt niet meer had verwacht. En vooral de jongste zitten straks lekker dicht op elkaar
Melanietje: Balen meid... Ik duim met je mee voor de volgende ronde! Hier straks ook de oudste bijna 4 en de jongste 2,5. Ik vind het wel prettig dat ik dan na 2 maanden maar 2 kindjes thuis heb overdag ipv 3, vond het na de geboorte van onze 3e loodzwaar thuis. Na de geboorte van nummer 2 overigens ook, die eerste maanden vond ik geen van alle keren prettig.
Ik vond het juist zo heerlijk die hele kleintjes. Bij de tweede wel pittiger maar dat kwam vooral door het slaapgebrek. Ik vind het vooral een fijn idee dat als nr1 naar de basisschool gaat ik in mijn verlof zit, zodat ze rustig kan wennen en niet gelijk naar de opvang hoeft. Komt voor haar dus perfect uit.
Ik was jullie even kwijt. Snik. Had verkeerde knopje gedruk. Pas na twee dagen geen bericht viel t kwartje... Oeps. Zwangere dames gefeliciteerd! Andere volgende ronde dan maar... Ik vrees deze maand maar over slaan. Geloof niet dat we op de eisprong dagen zaten. Zal een wonder wezen. Nu maar weer twee weken wachten. Die duren altijd zo lang. Nog even en dan zijn de meiden twee jaar. Een mijlpaal weer. Straks naar psz. En dit jaar zijn ze ook ontwikkeld tot kindjes van twee jaar. Ik ben trots. Vorig jaar waren ze op de kalender 1, maar qua ontwikkeling 9 maand. Dit door hun vroeggeboorte. Dus voor mij klopt dit feest
Wat fijn Iris! Hoe vroeg zijn ze geboren? Heel leuke namen trouwens <3 Hoe gaat het met iedereen hier? Zwangeren, hoe voelen jullie je? Hier vandaag laatste echte schooldag voor de zomervakantie. Morgen gaan ze naar Artis en vrijdag zijn ze al vrij. Leuk! Ik heb trouwens gisteren een testje gedaan en daar kwam een heel vaag tweede streepje op. Mijn vorige cyclus was heel gek en ik voelde me zo raar, dus toch maar even getest. Pfff... Morgen maar weer een poging wagen.
Dat is inderdaad spannend, marb! En je zou eigenlijk nu eisprong hebben? Dus dan zou je al langer zwanger zijn? Welkom terug, iris Vroeg geboren zeg! Lijkt me heel spannend en intensief. Hoe hebben jullie dat gehandeld? Onze zoon moest naar ziekenhuis na geboorte en week (maar) in de couveuse, dat vond ik al slopend. Dochter was randprematuur, dus bevalling moest in ziekenhuis, maar na een dag weer thuis...
Ja je gaat gewoon. Het was bijzonder, intens en je doet het gewoon. Het was een achtbaan betreft emoties. Zo ging het goed en een paar uur later slecht. 13 weken. De laatste waren zwaar. Ik mistte ze erg. Heb gekolfd en ging twee keer per dag naar ze toe. Woensdag ochtend sliep ik uit en ging ik maar 1x. Pas sinds een half jaar ben ik weer de oude zo gezegd. Koste veel energie, tijd en kilo's haha Maar ik heb het er voor over gehad. Van de eerste blik tot thuiskomen met ze. Vind misschien deze peutertijd wel net zo intensief. Op een andere manier maar toch
Marb, spannend. Hou ons op de hoogte en maak anders een foto dan kunnen wij meekijken. Iris, lijkt me ook echt heel heftig en tuurlijk doe je het. Ik ben eindelijk ongesteld geworden. Lekker handig want heb vrijdag een bruiloft en ben altijd zo ongesteld dat ik dubbel maandverband in heb en om het half uur nieuw moet pakken. Maar wel fijn dat we eindelijk echt kunnen beginnen.
Vals alarm hier, test van vanochtend was negatief. Zou ook wel bizar geweest zijn als ie echt positief was geweest, aangezien we dus nog niet actief 'bezig' zijn. We gebruiken nog anticonceptie Maar het streepje stond er echt, zie http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/627180-zien-jullie-streepje.html @ Iris: jeetje, 28 weken is wel echt vroeg... Ik kan me voorstellen dat dat echt heftig is. Des te specialer dat ze nu 'gewoon´ meedoen met leeftijdsgenoten! @ Selina: bleeegh, die menstruaties ga ik niet missen. Maar wel fijn dat jullie kunnen starten! Ik wil ook ongesteld worden (gek he? )
Iris, knap dat het jullie zo gelukt is, maar ik snap echt dat je veel tijd nodig hebt om weer "bij te komen". En inderdaad, peuters zijn soms nog intensiever dan baby's haha. Volgens mij kun je beter met een baby een wereldreis maken dan met een peuter Vind zelf ook niet perse de combi van twee kinderen pittig, maar vooral de toename aan "opvoeden" en heftig gedrag dat hoort bij "oudere" kinderen. Selina, heel fijn dat de boel weer goed op gang is!! Maar inderdaad ook gruwelijk irritant, ongesteld zijn. Ik was enorm blij dat mn ei deze maand wat eerder was, zodat ik net voor de vakantie ongesteld ben. Want op reis en in de caravan is het echt minder prettig. Marb, jammer Al zou het wel heel miraculeus zijn. Ik ben nu 10DPO en ook al kan ik bijna niet zwanger zijn (zo vruchtbaar is voorvocht niet he), denk ik het toch soms Hier laatste dagen werken, voorbereiden voor vakantie, vierdaagse en dan inpakken en wegwezen! Het begint te kriebelen.
Iris wat zwaar zeg, dat moet een uitputtingsslag geweest en ja je gaat erdoorheen, maar daarna krijg je de klap. Kraamtijd zonder kindjes, lange dagen. San komen ze thuis en komt tijd om een plekje te geven. Alles anders dan 'normaal'. Hopelijk mag het dit keer een voldragen bevalling worden. Hoe anders zal dat zijn. Selina eindelijk, ben blij voor je.... Alleen de timing is minder briljant zie ik... Toch heel.veel plezier morgen Marb het kan een erg vroege mk geweest zijn. Dat het wel even zo is geweest maar gelijk afgestoten. Anemoon je weet nooit hihi, zou toch kunnen hoor...Kan is niet zo groot, maar er is een kansje nog even afwachten. Hier iets te ruig gedaan met condoom, dus hier ook zomaar een kansje weet alleen echt niet wanneer mn eisprong geweest is. Lekker dat je de 4daagse mag lopen en op vakantie gaat. Hier pas eind augustus. .. Duurt nog even. Broek hoe gaat het met jou?