Ken het gevoel. Ene dag ken je het beter hebben dan de andere. Hoop dat het bloeden snel stopt... Al weet ik dat het nog makkelijk een week tot 1,5 kan duren. Dan is die confrontatie voorbij. Dikke knuf... Blijft balen
Ja verdrietige tijd, broek. Bij mij duurde bloedverlies de laatste keer 4 weken zelfs. Je wil zo graag de draad weer oppakken, maar de "schoonmaak" is ook wel een goede verwerking, ofzo. Althans, dat vond ik.
Hè wat rot broek. Hier duurde het een dag of acht na het verliezen van het vruchtje. Ik hoop voor jou dat het niet te lang meer duurt en dat je cyclus gauw weer op gang komt. Begrijpelijk dat je het even los wilt laten nu. Sterkte. Ik ben inmiddels weer terug op Nederlandse bodem en sinds gisteren ook weer ongesteld geworden (cyclus van 32 dagen na de miskraam, dus dat is best netjes). Ergens ook wel opgelucht dat het niet gelijk raak was. We gaan er weer voor... ontspannen... maar toch Kzal even bijlezen. Ik zag dat er zwangere dames zijn ook.. Ik weet niet meer precies wie op dit moment , maarre... Gefeliciteerd!!!!
Melian welkom terug! En cyclus van 32 dagen is netjes. Hier weer weekend dienst. Dus wordt weer druk.
Heerlijk terug van vakantie Melian! Hopelijj heb je genoten! Volgende week geven ze goed weer op dus je hier kan je ook lekker genieten. Je lichaam is goed aan het reinigen Broek! Ik ben nog steeds ongesteld. Ook hebben we er voor gekozen om 2 maanden uit te stellen. Als het deze maand raak zou zijn ben ik uitgerekend op de trouwdatum van hele goeie vrienden van ons.
Maatr gelukkig vandaag al een heel stuk minder. Heb het heel druk gehad deze week dus er niet te veel bij stil gestaan dat scheelt. Welkom terug. Super dat jullie het fijn hebben gehad. We zien het wel deze maand. Nu weer lekker weekend heerlijk
Goedemorgen dames, Dank jullie wel voor het medeleven dat doet me goed! Ondertussen begrafenis gehad heel mooi maar wel heftig ik heb mijn vriendin hoop ik goed kunnen steunen en dat blijf ik ook doen! Meiden die in dezelfde situatie zitten hebben gezeten bedankt voor het delen! Hier nog 4 dagen voor mijn nod maar omdat ik ronde 1 niet echt heb kunnen benutten verwacht ik ook helemaal niks voel me ook verder niet anders dus even wachten voor dat ik ongesteld word en op naar ronde 2! Gefeliciteerd zwangere dames en een fijn weekend iedereen!
Ik kan ook even mijn gedachten bij andere dingen houden. De kinderen hebben nu zomervakantie, dus we zijn veel met z'n vieren. Echt gezellig! Ik heb het gevoel dat ik al ongesteld ga worden. Zou vroeg zijn! @ Loqka: blijft toch spannend, ik duim toch voor je @ broek: fijn dat het bijna klaar is. Hopelijk wordt dit jullie ronde! @ melanietje: snap ik ja, is toch wel belangrijk om erbij te kunnen zijn! @ Melian: welkom terug Ontspannen klinkt goed, maar blijft toch lastig he? Mijn man vroeg laatst of ik aan de ovulatietesten en thermometers wil als we ervoor gaan, maar dat wil ik toch bewaren voor als het niet snel lukt. Ik ben bang dat ik er anders echt gigantisch veel mee bezig ga zijn...
Zo we hebben het weer gehad. Geen idee hoe de cyclus nu is maar dat komt wel goed. Gewoon wat extra gezellig maken.
Broek, fijn dat het achter de rug is. Hopelijk blijft je cyclus gewoon zoals die was. Melian, welkom terug. Lekker dat je terug bent en het weer hier ook erg lekker is. Loqka, veel sterkte. Lijkt me ook wel heel moeilijk. Hoe is het met de zwangere dames? Hier is de ongi bijna voorbij. Ben nooit zo lang. Geen idee wanneer mijn ei is. We zien het wel.
Broek, fijn dat het bloeden gestopt is. Ik heb vandaag amper geduld. Ben snel boos op de kids. Voel me geen leuke mama vandaag. Snik. De zijn en super vervelend. Klimmen op de eettafel. Kiepen bewust hun bekers om. Gooien brood op de grond. Rennen weg als ik ze wil kleden. Halen m'n was af, slopen de knijpers. Ik ben moe en kan wel janken wat een dag! Nachten met Sanne zijn pittig. Ze heeft ineens weer vreselijke verlatingsangst snachts. Gaat dus laat slapen. Ze knarst in haar slaap als ze geen speen in heeft. En daar word ik dus weer wakker van. Zucht. Sorry ff spuien. Dat heb je als je alleen thuis bent. Moet even ventileren. Oo zulke dagen denk ik gelukkig ben ik nog niet zwanger. Als ik ook nog eens misselijk of zo moe zou zijn.... Maar andere kant wil ik het toch graag. Gelukkig gaan ze na de vakantie naar de speelzaal. Kan ik even op adem komen. Bij anderen zijn ze poeslief en schattig. Maar bij mij, kleine draken Hoe gaan jullie op zulke dagen om met ongeduld en boosheid van jezelf?
Ik zie dat er al veel zwanger zijn en ook veel nog aan het proberen. Ik ben geen prater, maar heb wel af en toe mee gelezen!
Hoi! Ik ben S., moeder van een dochter (6) en zoontje (4). Een jaar lang met vlagen een wens voor een 3e kindje maar sinds 2 weken kan ik aan niets anders meer denken . Mijn man daarentegen... Hij vindt het goed met zijn vieren. Zijn redenen om niet voor een 3e kindje te gaan: - Rust in de avond/ nacht - 2 gezonde kinderen - Financieel Waarop ik zeg: - Rust: die komt wel weer. - 2 gezonde kinderen: dat vind ik geen argument want dan had je ook niet aan kind 2 moeten beginnen. Financieel: we komen rond, kunnen uitstapjes doen en sparen. De afgelopen dagen is er veel gebeurd, we hebben gepraat maar ook ruzie gemaakt . Helaas bestaat er in dit geval geen middenweg. Gisteravond hebben we (wederom) gepraat en voor het eerst lijkt hij ervoor open te staan, we zullen zien.. Het lijkt mij leuk om jullie verhalen te kletsen over zwanger worden/ zijn, ik kan mijn ei kwijt en wie weet plaats ik over een tijd ook wel een bericht dat we ervoor gaan.. Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Liefs S.
Iris zooo heb je mijn 2 monsters? Zonder grappen, je kunt kopie plak doen op die van mij. En de jongste was vandaag om 22.30 pas in slaap moest er bij blijven want door angst krijste ze de hele wijk bij elkaar.... Ha meiden welkom leuk! 1528 er zijn meer met deze strijd meestal valt het kwartje naar vrouw des huizes blijven praten. En ja het is heel naar als je de wens hebt en wederhelft niet Lekker ventileren hoor!
Zo Meijtje. Wat een draken zeg. Sanne slaapt nu eindelijk. Naast me in bed. We hebben haar een uur laten huilen in bed. We wisten het echt niet meer. Dit was de laatste optie. Maar ook dat werkt niet. Hebben een orthopedagoog gemaild. We zijn ten einde raad met haar. Ze heeft twee weken door geslapen en dat was het. Bizar. En de frustratie bij mij loopt hoog op met dit gedrag en de ondeugendheid van overdag in tweevoud. Hoe blijf jij kalm?
Haha doorslapen deed de eerste pas met 2,5 en de tweede pas 1 nacht. Was meer geluk dan wijsheid. Vannacht weer niet geslapen. Ze heeft tot 00.30 gehuild ik erbij hand erop stil maar wakker tot 3.00 elke keer als ik de kamer uitging janken en dan na 10a 20 minuten terug. Uiteindelijk tussenin en alles trappen slaan, ze was een feestje aan het vieren.... Nu zit ik na haar terug gelegd te hebben en nog een uur janken beneden met de hele bende. bij de eerste had ik dit nog veel extremer.
O Meijtje wat erg zeg. Ik ken het helaas. Gelukkig bied het aanschuifbedje hier uitkomst. Waar zou dat gedrag toch vandaan komen vraag ik me wel eens af Zijn je kids wel goede eters? Dat weer wel hier Nog een week te gaan voor de nod.... weer spannend. Hoewel het me zou verbazen als het gelukt is. Was nou niet echt de maand hihi
Meijtje en iris, heftig hoor. Ken het gelukkig niet. Hier 2 goede slapeRs. Af en toe komt onze dochter s nachts wel bij ons liggen, maar die leg ik na 10 min weer in haar eigen bed, anders slaap ik niet meer. Gelukkig slaapt ze daar ook gewoon verder. Dikke knuffel voor jullie. Onze twee kids zijn momenteel wel dwars en ondeugend overdag. Ook vermaken ze zich ineens veel minder goed zelf. Best lastig soms, maar gelukkig zijn ze nog steeds het overgrote deel van de dag lief aan het spelen. Nieuwe dames welkom. Leuk dat jullie mee komen kletsen.