Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Iris de oudste geen.goede eter de jongste wel.
    De oudste heeft dit 3 maanden gehad en kwam daarna wat minder snachts. Dus ik hoop als ik weer door deze periode heen ben dat ze minder komt. De jongste wil alleen maar slapen op de bank, daar slaapt ze prima als ze haar bed maar aanraakt is het huilen.
    Vannacht ook weer drama, ben zo moe en moet vanavond werken Pffff

Dank je Selina wees blij dat je het niet kent... ;)

Nod spannend haha die van mij valt ergens tussen komend en volgend weekend. Dus we gaan het zien. Aftellen ;)

2. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Nou vandaag mijn nod ik ben benieuwd zoals ik al eerder zei mijn vruchtbare dagen niet echt benut maar ik ben niet met ovulatie-testen en tempen bezig ik heb gewoon een app die dit aangeeft dus je weet het niet zeker want als de eisprong iets later is geweest kan het weer wel maar ik blijf met 2 voeten op de grond ga niet testen want ik voel me gewoon niet zwanger dus ik wacht af als het over een week nog niet is dan pak ik een test!

Welkom dames leuk dat jullie mekkerden

Herken wel slaap problemen toen mijn dochter wat jonger was van 1-3 jaar heb toen op een gegeven moment mijn hele ritme onder de loep genomen en rigoureus veranderd en dit heeft mij enorm geholpen ze is nu 5 slaapt goed word af en toe nog wel eens wakker maar slaapt snel weer! Met mijn zoon ben ik wat strenger omdat je toch wat leert van de eerste en die slaapt gewoon goed je hebt af en toe wel eens fases waarin het minder gaat maar ik laat hem gewoon huilen als ik hem in bed doe 1e dag was 40 min 2e dag 20 3e 10 4e 2 nu rust tot half 7 heerlijk! Is wel heel lastig maar beter voor hem en ook voor mij

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Nou ik ben weg en Sanne slaapt gewoon ! Nou vraag ik jullie.....
    Denk dat ik maar koffie doe bij m'n ouders rond bed tijd ;)

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Loqka was het maar zo'n feest na 3 uur huilen huilde ze nog en het werd na een week niet minder. Ik ga mezelf en de anderen in huis niet meer zo martelen. Leuk idee laten huilen behalve als het kind echt anders in haar hoofd heeft. En het is ook een andere huil echt paniek.
    De eerst was een huilbaby dus dat is dan toch anders die ken ik de eerste 2 levensjaren niet anders dan huilend.... Nu met 3 jaar slaapt ze elke nacht door.

Uiteindelijk gaat de jongste ook wel slapen, het duurt alleen even. ;)

5. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Laten huilen is ook niet ons ding. Heb de laatste onderzoeken ook voorbij zien komen, dat het bepaalde stofjes losmaakt die niet goed voor je zijn (je is de huiler). Soms gaat het niet anders en moet je ergens doorheen, maar tot nu toe is dat voor ons in de baby fase niet iets dat we nodig vonden.

Welkom nieuwe dames!

Ik zal van de week nog even de lijst proberen up te daten. Ben even druk geweest.

Hier gaat het goed. Nog 5 dagen en dan heb ik de eerste echo al. Erg vroeg, maar he... ik klaag niet 😇
    Ben misselijk en moe, al valt dat laatste in verhouding mee... vond het bij de oudste erger, maar toen was het contrast gewoon wat groter 😂.

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ook een vroege echo :) ik mag kiezen, wanneer ik wil. Ik denk als ik zwanger ben met 6,5 en 8,5 week daarna termijn (als deze raak is door dat oepsje) meestal kies ik 7,9,11 en evt 13 bij twijfel. Het liefst zou ik elke week gaan en bij twijfel mag ik een week later terug komen, dat waren ook degene die mis gingen.

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Je hebt gelijk meijtje!

Hier komt het vooral door die gekke cyclus. Maar das alleen maar fijn. Bij mijn zoon heb ik er 4 gehad in de eerste 13 weken. 1 voor bloedverlies. Week later de intake echo die al gepland stond. Toen met 10 weken nog een termijn echo en als cadeautje met 13 weken, aan vooruit omdat het kan echo.
    En vlak daarna voelde ik hem goed, dus was de rust er helemaal!

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #488 Meijtje, 22 jul 2016
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
    En of ik het aanvoelde haha 12 dpo en gewoon een streep.... Nee echt niet verwacht. Giller van de eeuw, zwanger als je er niet mee bezig bent.... aankomende maand was de planning pas. Kijken of die zondag donkerder wordt.

Oeps :') iets met condoom en ruige tralalalala

9. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Gefeliciteerd meijtje!

Hier gister ongesteld geworden maar dat had ik al wel verwacht dus op naar een nieuwe ronde dan zijn we in Kroatië waarvoor eerste ook is verwekt dus misschien een lukt charm😜

Het laten huilen heeft voor mij wonderen gedaan ik kan nu beide kinderen gewoon op bed leggen zonder problemen en natuurlijk probeer je het eerst op andere manieren maar dit was uiteindelijk voor mij en voor mij kinderen het beste over onderzoeken ben ik sceptisch elke keer veranderd de uitkomst in de loop van jaren en er is nog nooit iemand dood gegaan van huilen ik denk ook dat jij als moeder over je eigen kinderen het beste weet wat je kan doen dus diepe buiging naar iedereen die het op zijn eigen manier doet.
    Ik heb nog een voorbeeld mijn zoon sliep vanaf 2 weken op zijn buik en verder niet iedereen was erop tegen maar ik als moeder wist dat het goed was en nu 2.3 maand later slaapt hij nog steeds op zijn buikje je bekijkt voor jezelf dus wat werkt en niet wat anderen vinden/denken

Fijne dag dames!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wauw Meijtje! Gefeliciteerd!

11. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Meijtje gefeliciteerd ! Wauw zeg :D

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meijtje, gefeliciteerd! Geniet ervan.

13. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super gefeliciteerd. Meijtje l.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Huh, mijn banner maakt er automatisch dag 1 van. Maar ben nog niet ongesteld.

15. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hoera onze meiden zijn vandaag twee jaar!
    Lekker taart en bezoek straks. Heb er zin in.
    Goed weekend alllemaal

16. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! Wat gaat dat snel he?! Wat heb je als kado gekocht voor ze?

17. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Hallo dames,
    Welkom nieuwe dames!! Gezellig.

Gefeliciteerd Iris met de meiden. Fijne dag gewenst.

Meijtje wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd geniet van je zwangerschap.

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Iris gefeliciteerd met jouw 2 meiden. Het gaat zo snel he. Lekker genieten!

Ja hier zo onwerkelijk maar ook zenuwachtig.... Pfff wat een spanning weer, ik zie nu al op tegen de uitslag van de echo en dat zal nog ruim 2 weken weg zijn.
    Verder niet echt kwaaltjes... Wie weet komt dat nog ;)

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Gefeliciteerd Iris!

20. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    O wat zijn ze verwend. Het was een erg leuke dag.
    Wij hadden een glijbaan gedaan. Ze zijn er super druk mee geweest. Verder veel duplo. En een little people met safari dieren, een bal, bellenblaas, puzzel en spelletje.

Heb steeds steken in m'n borst. Vet pijnlijk. Zit je met visite en wil je steeds even wrijven... Oeps... Nog een paar dagen geduld hihi

Deel Deze Pagina