Wat leuk! Enneh... Steken in je borst klinkt goed (of nou ja... Hoopvol )! Wanneer wil/ga/kun je testen?
Denk dat ik maar van dinsdag uit ga. Met een cyclus van 30 dagen. Maar ik ga pas testen als ik echt overtijd ben. Soms heb ik een uitschieter naar 32 dagen hihi. Zou zonde zijn van geld dat vind ik heb best wel geduld
Iris wat zijn ze verwend <3 heerlijk als ze er zo mee bezig kunnen zijn. Is ook heerlijk weer voor een glijbaan. Spannend nog een paar dagen, ik herkende het van de afgelopen 9 zwangerschappen dat het raak was (dan word je ervaringsdeskundige hihi )
Oh, maar dinsdag is al snel! Nog 2 nachtjes... Ik duim voor je! Hier nog steeds niet ongesteld trouwens, inmiddels wel echt overtijd maar negatieve test (en ook nog condooms gebruikt afgelopen maand dus zou erg opvallend zijn als ik zwanger zou zijn). Zul je altijd zien: nu WIL ik graag ongesteld worden
Meijtje dat klinkt dan voor mij positief haha. Ik heb er anders nooit last van. Vandaag niet zo erg gelukkig. Marb tja als je er op wacht... Laat het los dan komt t vast snel
Marb wij gebruikten ook condooms, maar oeps haha.... Ja dan is je cyclus gelijk een week langer als je het nu wil.... Herkenbaar... Nou zijn kleine dingen,wat sneller vermoeid, vaak rond een uur of 14.00 in slaap willen vallen omdat luikjes zo zwaar zijn. Als ik in bed lig ben ik warmer dan mn man, normaal altijd andersom, zelfs dat hij me vindt gloeien en weeig op mn maag bij lang niet eten of juist teveel eten. Verder weinig bijzonders nog. Loopt wel mooi op <3
Iris vaak niet, ben al 3x gecurreteerd en een keer cytotec (nooit meer) dus vaak komt het niet vanzelf. Dan is get gestopt bij 2e of 3e echo.
Heftig Meijtje Ik bedoelde dat als je erg op je me situatie wacht je het vaak onbewust uitstelt zeg maar. Terwijl als je er niet zo over na denkt je ineens ongesteld word
Allemaal waar... Ik zal er wel teveel op zitten te wachten. Feit blijft dat ik NOG STEEDS NIET ongesteld ben Ik heb maar een nieuwe banner aangemaakt, want deze zegt niet '3 dagen overtijd' maar gewoon 'dag 3 van cyclus' en dat klopt dus niet.
O marb spannend. Ik ga morgen test kopen. Dan heb ik em vast in huis. Morgen nod... Man gaat voor twee dagen naar Portugal voor een huwelijk. Misschien wel een verrassing bij thuiskomst hihi. Zou wat wezen. Dan schelen de kids 2 jr en hopelijk 9 mnd Heb wat vage klachten. Opgezocht van vorige keer, klinkt hoopvol maar ik geloof het pas als ik twee streepjes zie. Ga proberen tot donderdag te wachten
Nou, hehe... Ik ben eindelijk ongesteld geworden. Nu voor het echie dan Spannend! @ Iris: Oeh, dat is zeker spannend. Knap dat je nog twee dagen kunt wachten
Marb eindelijk! Iris spannend! Hier lopen de testen nog op, morgen maar eens een afspraak maken. Hopelijk is de echo goed. Eigenlijk wil ik elke dag testen. Om te kijken of het niet lichter wordt... Daar ben ik zo bang voor. Tot nu toe lopen ze op, maar niet meer zo snel als eerste dagen.
God wat ben ik nerveus. Misschien morgen ochtend dan maar haha Nu ik dat ding in huis heb.... Alle vage klachten stemmen hoopvol. Gezien ik dat anders niet heb bij een naderende menstruatie. Soms misselijk. Ineens moe zijn. Borsten zeuren. Gisteren vlees bakken, bah wat smerig.... Dat was vorige keer ook zo.
Iris, gewoon testen joh. dan weet je het iig. Marb, wel jammer dat je niet zwanger bent, maar fijn dat de ongie er dan eindelijk is.
Iris spannend, ik zou ook testen als ik jou was. Hopelijk is het positief. Ik loop als een gek te knikkebollen pffff
Lieve dames, even de groeten vanuit Frankrijk! Meijtje, van harte! Hoop dat deze baby mag uitgroeien tot een grote dame of heer over 8 maanden!! Spannend iris, ik duim voor je morgen. Marb, ook jullie gaan er nu dus voor? Ik zit op cd 8 en verwacht ei rond 18-22, dus we proberen een Fransman of vrouw te maken. Heb niet zo heel ver teruglezen, dus sorry als ik wat vergeet. Onze tijd hier is lekker, superster en mooie campings. Wel erg wennen, met name voor onze peuter alle structuur is natuurlijk foetsie. Driftbui 3.0 en meneer wil alleen nog maar papa. Duwt/slaat mij echt weg en "wil jou niet zien". Zal heus wel overgaan, maar leuk is anders.... Zoveel samen wandelen, spelen, zwemmen en eten is dan wel weer fantastisch Tot gauw, probeer regelmatig te checken!
@ Iris: jeetje, nog niet getest? Knap! Maar dus ook nog niet ongesteld? Da's wel echt een goed teken. Ik duim voor morgen! @ Anemoon: oh, dat klinkt heerlijk! Geniet nog van de vakantie, op de driftbuien na... En dus deze ronde al voor jullie? Dag 8 is al bijna ei joh, voor je het weet zit je op het wachtbankje Wij gaan er waarschijnlijk deze ronde voor ja. Ik vind het nog wel erg spannend, maar ik weet ook niet of ik nog kan wachten @ Meijtje: hihi, echt zwanger dus! Lekker vroeg naar bed! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het ontzettend eng vindt trouwens, met jouw geschiedenis. Op zich zou ik je aanraden om geen zwangerschapstesten meer te doen. Die zijn niet gemaakt om de veranderingen in HCG te meten, maar alleen de aanwezigheid aan te tonen. Straks heb je een lichtere test en ben je onnodig ongerust. En ook bij een miskraam kan de test nog juist donker zijn, dus het zegt echt niets. Neemt niet weg dat ik precies hetzelfde heb gedaan bij mijn vorige zwangerschap, na een aantal miskramen Dus ik snap je heel goed! Het is ook zo verdraaid moeilijk om vertrouwen te hebben die eerste weken...
Iris86 wat ontzettend knap. Wel spannend. Marb eindelijk. Heb wel een beetje mee gelezen maar ik ben er weer haha. Anemoon fijne vakantie nog. Hier ook van die driftbuien bij de jongste zo vermoeiend.
Ja ik ben zwanger!! Licht maar duidelijk lijntje... Waaaahhhh! Wat ben ik blij. Zo snel had ik niet gedacht. Dit was de derde cyclus. O als mijn man thuis was... Hoe ga ik het hem vertellen en wanneer! Maar ik ben zwanger, jeej! O nu nog vanavond m'n gezicht in de plooi houden want ik eet met de kids bij m'n ouders. En ze hebbe altijd alles door hihi