Ja iris gefeliciteerd! Super snel zeg met ronde 3 Marb heb er nog 1 gedaan en de 2 strepen zijn hetzelfde en met mijn curretages dacht mn lichaam ook zwanger te zijn en kindje was al even dood, zo erg is dat :'( je voelt je nog zwanger en toch ben je het niet. Dit zijn ook de sterren die wat later mos gingen rond 10 weken. Die met 6/7 mis gingen, deden de testen al vervagen. 15 augustus eerste echo met 7.1
Ik was dit topic kwijt, wij zijn inmiddels ook bezig om te kijken of het ons is gegund om nog een keer zwanger te mogen worden en nog zo'n mooi wondertje te mogen ontvangen in ons gezin. Voor nu ongesteld maar als dat voorbij is gaan we er met goede moed weer tegen aan!
Hoi ik heb geen idee denk de vruchtbare dagen net gehad te hebben maar het is echt een gok. We wachten deze ronde gewoon beetje af. Als het toch zo is zou het heel verrassend zijn. Maar een snel groepje hebben we zeg. Ik ben de status up date een beetje kwijt ☺️
Ik ben ook erg benieuwd hoe het lijstje er nu uitziet. Broek, Starry en ik zijn nog de enige die niet zwanger zijn. Toch? Ik ga nu net de vruchtbare periode in, denk ik. Geen idee. Ook erg lastig met pco. De komende 2 weken maar regelmatig klussen.
Zo, wat zijn er veel zwangeren al! Gefeliciteerd allemaal!! Hier zijn de twijfels weer flink toegeslagen de laatste weken. Hebben zelfs op het punt gestaan om maar condooms te gaan gebruiken, omdat we dus beide behoorlijk begonnen te twijfelen of we het nou wel moeten doen. Niet gedaan, maar twijfels zijn er nog wel. Ook omdat de kinderen wat groter worden en wij weer wat meer vrijheid hebben, we toch eigenlijk ook wel wat willen gaan reizen enzo. Niet echt kriebels voor een kindje er bij (al zouden we dat beide wel leuk vinden), maar vooral ook kriebels naar andere dingen. Het heeft de afgelopen weken geholpen om hier wat minder te zijn. Denk dat we nu gewoon kijken of en wanneer het ons gegund is, en is dat niet het geval dan vinden we het ook prima. Mijn nod is ergens tussen 5 en 9 augustus.
Iris samen vreugde dansje gedaan? Broek ik hoop dat het snel weer raak is. Hoop zo dat deze mini blijft zitten Pffff ben echt zenuwachtig... Met vlagen gelukkig maar toch kan me er zo druk om maken....
Hoi dames, Iris wat een leuk nieuws! Van harte en dat alles maar.goed mag.blijven.gaan! Annemoon geniet van je vakantie in Frankrijk en.hopelijk zwanger terug! . Meijtje wat vervelend dat je zo in spanning zit! Vooral na al die miskramen. Ik blijf duimen dat dit babytje blijft zitten. Sazs wat een lastig als je twijfelt! Hopelijk bepaalt het lot de juiste keuze. Broek hoe is t met jouw? Dames die ik ben vergeten sorrt! Deze maand gaan we er niet voor vanwege mijn vriendin die volgend jaar gaat trouwen maar ergens denk ik boeie we gaan er toch voor want zou ze het voor ons ook hebben gedaan? Wat zouden jullie doen?
Ik zou er voor gaan, 1 omdat je niet weet hoelang het duurt voor je zwanger bent (vergeet niet gemiddeld rond een jaar alles eerder is meegenomen) 2 als het lukt gaat 1 op de 10 mis (oké bij mij ligt dat gemiddelde iets hoger) 3 bij ons heeft er 1 2 weken voor huwelijk alles afgeblazen, je weet niet hoe het loopt. 4 denk aan jezelf. Ik hou er geen rekening mee dat het een ander 'niet uit zou komen' wie weet komt het kindje vroeg is die al 4 weken, wie weet ben je pas pril zwanger. Ik heb altijd zoveel rekening gehouden met anderen. Ik ben ermee gestopt, te vaak mn neus gestoten. Zette mn leven op een zijspoor voor anderen, maar andersom gebeurt het zelden. Ik doe het niet meer. Zo denk ik erover. Als jouw hart ervoor wil gaan, lekker doen! Hier trouwens nu al misselijk? Degene die mis gingen was ik ook al vroeg misselijk. De 2 meiden helemaal niet alleen maar honger. Pfff hoop dat deze blijft groeien (blijven zitten doen ze wel)
Melanietje28: Ik sluit me aan bij Meijte, gewoon er voor gaan en zien hoe het loopt. Meisje: Ik hoop ook zo voor jullie dat het goed gaat. Altijd spannend en nieuwe zwangerschap. Zeker met jullie achtergrond kan ik me dat wel voorstellen. Maar nu voor mij ook. Na een eerste keer is het denk ik veel spannender omdat je veel meer weet wat 'fout' kan gaan en risico's ed. Ik ben geloof licht ontvlambaar!! Niet best met twee in de peuterpubertijd. Wahaaa. Heb echt nul geduld en word snel boos. Zo ben ik normaal dus echt niet. Tot 10 tellen lukt amper ik floep er gewoon reacties uit....En ben nog maar net 4 weken.....Oeps En ik slaap slecht, had ik bij de meiden toen ook in het begin. En laat nou net Lotte vandaag om 5.30 wakker geworden zijn. Zelfs naast me in bed sliep ze niet verder. De enige die gezellig is is Sanne. Dat word een middagdutje voor ons allen denk ik hihi. O en borsten pfff voor mijn doen zijn ze al gegroeid denk ik, of voller weer niet hoe ik het moet zeggen. Bij de meiden had ik pas met een week of 6 een beetje misselijk. Maar blijkt wel weer dat het elke keer anders kan zijn. Ik ben ook even kwijt hoe het met de andere dames gaat. Op een telefoon is dat toch lastig bij te houden merk ik.
Hoihoi! Mag ik me hier ook melden? Wij zijn deze maand ook weer gestopt met de pil en gaan voor een derde! Onze oudste is bijna 5 en de jongste is 1,5 jaar. Vind het wel heel spannend hoor! Hoop dat mijn cyclus een beetje doet wat ik wil haha. Bij de andere 2 was het echt een zooitje! Nu is het ook alweer raar begonnen. Tijdens laatste pilstrip bruinverlies gehad totdat mijn strip klaar was. Geen menstruatie gehad. Nu 3 weken later weer bloedverlies...raar! Heel veel succes voor de dames die nog niet zwanger zijn en van harte gefeliciteerd voor de zwangeren!
Ks2011 welkom! Hier staat cb op 2-3 jeej. stom dat je daar blij mee kan zijn. Precies een week geleden stond die op 1-2. Nog 1 voor volgende week en dan hopen dat die op +3 staat.
Welkom ks2011! Hopelijk is de.pil snel uit je lijf. Ik heb mijn vruchtbare dagen toch benut. Ergens voel ik me schuldig en egoistisch en een groot deel van mijn lijf hoopt toch dat het raak is! Ik wil het toch te graag om aan andere te denken. Nu op het wachtbankje tot 12 augustus