Brondy welkom! Melanietje ow je mag op het martelbankje.... Dat duurt zooo lang altijd. Spannend weer! Maandag over 2 weken echo... Hoop zo dat er een levend kindje zit dat klopt het met termijn <3
Zijn er al zwangere die denken aan positiebroeken?? M'n spijkerbroeken knellen als een gek. Voel heel oncomfortabel maar ja... Ben net zwanger. Gewone jeans pas ik niet meer omdat ik weer goed op gewicht ben na de bevalling van de dames. Dus m'n mooie mooie nieuwe maar nu dus te kleine jeans pas ik niet. Vond net in de kast nog een oud. Die past wel maar lijkt m'n buik te knellen bij zitten. Dus voor de ervaren mama's van andere zwangerschappen: Bij de tweede of derde wanneer trok je toch de zwangerschapsbroek aan?
Thanks Meijtje Ik hoop het ook voor je!! Poeh zo lang mogelijk gewacht maar veel eerder dan bij de 1e. Denk zeker wel met 10 weken. Maar heb altijd een klein buikje gehad, ik bedoel tijdens de zwangerschap dan he
bij de tweeling had ik ook pas voor het eerst bij 16 weken positiebroek aan. en de dag voor de bevalling had ik afgesproken om toch een voor shirts te gaan kijken ( 28 wk) Maar nu...wow Ik ga even zoeken naar een oplossing. Vrees dat het mn ouders vanavond gelijk op valt dat ik positiebroek draag, wil het pas op zn minst over twee weken vertellen... Echt bizar gewoon. Hoop stiekem dat het er niet weer twee gaan zijn, zou te erg wezen. Uiteraard welkom, maar als ik mag kiezen, dan nu graag 1 kindje in mn buik hihi. Brondy welkom! have fun
Bij de eerste pas met een week of 20 geloof ik, tweede (die lukte met een week of 10). Moet zeggen dat ik nu nog geen positie broek nodig heb. Over 3,5 week ga ik vliegen naar gran canaria, dus ik hoop tm terugkomst geen positiebroek nodig te hebben. Dan ben ik bijna 12 weken. Wordt wel flink Letten op eten, maar ja dat hoort erbij. Ik moet ontzettend uitkijken want met deze hormonsters voor de 10e x want alles wordt gelijk opgeslagen en kom ik zo snel aan...
Hoi mag ik meekletsen? Ik zit in het begin van ronde 2 voor een 3e kindje. Ik heb al 2 zoontjes ( 5 en 7) uit een eerdere relatie en mijn vriend en ik willen samen nog een kindje. Dat zou voor hem zijn 1e zijn en voor mij de 3e.
Bjlover welkom! Spannend zijn eerste Hier andersom hij had er al 2 en nu zijn 5e onze 3e haha. Dan vindt hij het ook wel genoeg
Zeker spannend voor hem. Maar ook voor mij weer. Mijn huisarts heeft me wel op mijn hart gedrukt, toen ze mijn spiraal Verwijderde, dat het wat langer kon duren. Vanwege mijn leeftijd. Ben zelf al 37. Maar ja, dat zien we dan wel weer.
Hoi allemaal Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet terug gelezen heb, echt heel vluchtig een paar berichtjes.. Misschien vanavond meer als ik even tijd heb. Maar ik wil me toch graag melden hier Na een paar maanden twijfelen en dromen hebben we vorige maand besloten om er in augustus voor te gaan. 1 augustus is meteen dag 1 van mijn cyclus, goeie timing Ik ben 26 jaar en mama van twee kleine dondersteentjes, een zoontje van 3 en een dochtertje van 16 maanden. Op dit moment fulltime moeder maar in september ga ik beginnen met de opleiding verloskunde (toevallig zag ik volgens mij nog een verloskundige in opleiding hier?? Super leuk!) Vandaar de grote twijfels in de afgelopen maanden. Maar gewoon de stoute schoenen aangetrokken en met de studiebegeleider besproken wat de opties waren als wij een kinderwens hadden maar ik ook wilde gaan beginnen, en er bleek van alles mogelijk. Dus we gaan ervoor Over de broeken: tweede zwangerschap ook veeeeeel eerder dan bij de eerste. Het ging allemaal nog best maar de rand van de broek irriteerde me gewoon mateloos. Dus heb toen alleen nog maar leggings en jurkjes gedragen (wilde niet betrapt worden op het dragen van een zwangerschapsbroek terwijl niemand nog wist dat ik zwanger was ) en dat ging stukken beter.
Welkom Indy. Leuk dat je mee schrijft. Spannend zeg een derde en een opleiding. Hopelijk is het snel raak. Denk dat ik mijn ei heb gevoelt. 2/3 dagen geleden een dag pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik. We hebben flink geklust en gaan daar nog wel mee verder, maar denk dat het wachten hier kan beginnen. Erg spannend. Wel jammer. Onze beste vrienden gaan trouwen en hebben nu als datum 1 juli 2017. Dus er is best een kans dat we of zwanger zijn of een kleine hebben. Vind het wel erg lastig want wil de bruiloft echt niet missen, maar om nou 2/3 maanden te stoppen/wachten. En zwanger naar een bruiloft vind ik geen probleem, maar hoogzwanger/half bevallend of in de kraamweek vind ik niet echt handig. Lastig zeg. Mijn man zegt ook dat we daar geen rekening mee kunnen houden. En in het slechtste geval duurt het nog 1,5 jaar voor het raak is of langer.
@ selina Hoe snel waren jullie zwanger van de vorige kids?? Denk dat als het mijn beste vriendin was ik wel die maand over zou hebben geslagen. Helemaal omdat we amper begonnen zijn. Na een jaar zou ik dat niet meer doen. Maar nu, ach wat is dan dat maandje of 2? Maaaaar.... Dat is ieders eigen keuze natuurlijk!!! @ Indy Welkom!! Hihi wel handig rekenen zo
Brondy, Over onze dochter hebben we 1,5 jaar gedaan met mmm en operaties. Onze zoon was een cadeautje dus geen idee. Cyclus is niet geheel regelmatig, maar heb wel het idee dat ik elke maand mijn ei voel. Heb PCO dus het is nog maar de vraag of het een goed ei is en of hij wel springt. Daarom wil ik liever niet wachten, want bij ons weet je het gewoon niet. Daarbij was onze zoon groot (4710 gram) en ben ik met 38.5 dgn ingeleid, dus dat de derde nog groter is erg aanwezig en dan zou ik dus eerder ingeleid worden. Dus moet dan wel echt 3/4 rondes overslaan.
Nog groter?? Of weer zo groot?? Maar deze en de volgende ronde kun je toch sowieso dan wel gewoon door gaan?? 1 juli zit je nog ver voor dan. Leiden ze wel in voor 37 weken dan? Volgens mij wachten ze toch zo lang mogelijk? En als de 2e een cadeautje was, kan het dus ook zo maar zijn dat nr 3 zich ook snel aanmeld..? Ach het valt ook gewoon niet te plannen he. Je moet gewoon doen wat goed voelt. En als je er echt graag bij wilt zijn, dan zit er niks anders op dan overslaan, weet je zeker dat je er bij kunt zijn
@ Indy: wat leuk dat je gaat starten met de opleiding! Waar? Als het in Amsterdam is dan kom je bij mij op school Sorry trouwens, niet heel goed teruggelezen. Ik zag dat er wat nieuwe dames bij waren, leuk! Over positiebroeken: ik heb vrijwel meteen dat ik spijkerbroeken niet lekker vind zitten. Echt, met 4/5 weken zwangerschap al. Terwijl mijn buik pas veeeeel later echt gaat groeien. Maar zoals iemand anders al zei: jurkjes zijn voor mij dan ideaal. Ik heb trouwens niet het idee dat je kunt zien dat iemand een positiebroeken draagt, toch? Die band daar zit dan toch een shirt overheen? De cyclus begint ook een beetje op te schieten nu Vandaag maar een een ovulatietestje gedaan. Ik ben niet van plan daar iets mee te doen (we hebben een vrij regelmatig seksleven ) , maar ik vind het gewoon zo leuk om mee bezig te zijn. Heel gek misschien, maar nou ja. Test nog negatief, maar zou zomaar eens kunnen veranderen de komende dagen. Ik ben benieuwd wat mijn cyclus doet. De vorige twee waren ineens iets langer dan normaal (normaal 24/25 dagen en nu 28), alsof mijn lijf me in de maling neemt
Ik mag iig niet thuis bevallen, want de kans dat de volgende nog groter is, is wel aanwezig. Mijn nichtje is geboren met bijna 12 pond 😳. Ik zeg altijd wij fokken groot 😋. Kunnen ze ook een mooi stootje hebben. Het probleem is dat ik ook chronische vermoeidheid heb en dus niet weet wat de zwangerschap/bevalling met mij doet. Bij onze dochter voelde ik me super. Onze zoon huilde super veel (achteraf koemelkallergie waar we met 8 weken achter kwamen) en hij heeft mij dus super veel energie gekost. We kijken nog wel wat we doen. Het is (grotendeels) inderdaad niet te plannen.
Indy welkom! Selina toch gebruik gemaakt van je eisprong? Haha fokken ze groot ja... Jemig en ik vond de eerste met 3900 gr al veel, de tweede kwam met 36.6 woog toch al 3270 gr. Dus als die nog 4 weken had gezeten was ze nog niet zo groot als die van jou haha. Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, maar bij mij omdat ik een luie baarmoeder heb, had afgelopen keer 4,5 l bloedverlies, niet heel handig...
Hoi selina, Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Vrienden van ons gaan in april trouwen volgend jaar en stel het is raak deze.maand kunnen wij er niet bij zijn. Heel vervelend want eigenlijk wil ik het niet missen. En tuurlijk zou ik een maand over kunnen slaan maar ook mijn man zei; daar gaan we toch geen rekening mee houden?? We kunnen simpel weg niet mer.iedereen rekening houden en zouden hun het voor ons ook doen vraag ik mij dan af?? Maar goed ieder zijn eigen mening hier over natuurlijk!!
Meijtje, tuurlijk deze eisprong benut 😋. Weten ook nog maar een week dat ze op 1 juli gaan trouwen. Het is nu afwachten. Melanietje, wel fijn dat mannen er wel voor zorgen dat onze dromen uitkomen. We kunnen ook niet met alles rekening houden. Maar zou wel super balen als ik/we er niet bij kunnen zijn.