O jammer inderdaad. Maar beter dan onzekerheid. Ik voel me niet zo top vandaag. Of ik nu iets onder de leden heb, zwanger ben, ongesteld ga worden,of gewoon erg nerveus.... Morgen mijn nod. Nog even spannend. Ik zou niet verbaasd zijn zwanger te zijn. En dit keer erg teleurgesteld zijn als het niet zo is. Maar ja nog even wachten dus. Het zou wel bizar snel zij immers is dit de eerste ronde nog maar. M'n ouders komen straks. Hopelijk wat afleiding
Hallo meiden! Ook wij wilden deze maand weer van start gaan om zwanger te worden van een derde en laatste wondertje 😉 maar mijn cyclus denk daar heel anders over..ik ben met een tussen pauze van een week alleen maar ongesteld geweest ( nu nog steeds) waar het aan ligt geen idee, ik gebruik al een paar jaar geen ac dus daar kan het niet aan liggen. Normaal heb ik een redelijke cyclus maar deze maand dus niet. Wanneer mijn menstruatie voorbij is ga ik beginnen met ovulatietesten om te kijken wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit om zo even wat inzicht te krijgen.
Balen Fortunae! Maar wel goed dat je er nuchter onder blijft en op naar de volgende ronde!! Maar wel een lange cyclus zeg! Fijn dat het even duurd als je ongesteld moet worden maar eenmaal voor het echie duurd zo'n cyclus lang! Maar ik wens je wel een super verjaardag en vooral een vruchtbare verjaardag 😂. Spannend Iris86! Wanneer wil je gaan testen? Hoi Starry gezellig dat je mee komt kletsen! En wat jammer dat je nu je net wil gaan voor een derde spruit je cyclus verward doet! Hopelijk alleen deze maand
Ik voel me sinds vandaag erg raar. Veel last van mijn liezen en voel me een beetje dronkig??? Soms duizelig! En last van zuur s'avonds! Bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik geen kwaaltjes gehad dus ik denk dat ik volgende week heeeeeel erg ongesteld zal worden 😂
Welkom starry en mamaloves! Spannend Iris, de dag een beetje doorgekomen? Melanietje, mijn cyclus is pas net weer gestart, dit is pas de 3e menstruatie na de zwangerschap. Dus hij zal wel wat regelmatiger worden. Bagger die klachten!
Nou melanietje28 zo voel ik me ook op maagzuur na. Steeds duizelig bij opstaan. Moe en krampen.... Ik wil dinsdag nig even afwachten dus woensdag zou ik een testje willen wagen als ik dus nog niet ongesteld ben geworden. Vorige keer na stoppen met pil cyclus van 29 dagen....
Spannend iris86! Knap ook dat je tot woensdag kan wachten 💪🏻 ik en ik duim voor een positieve test voor je 🙏🏼
Hoi welkom iedereen. Had met mezelf afgesproken er niet te veel van verwachten deze maand maar merk dat het toch echt wel al meer met me doet. Denk kwaaltjes te hebben maar ben er ook zo van bewust dat mijn lichaam me voor de gek aant houden is. ☺️ nog een spannende week dus. Hebben jullie dit ook?
Ja broek heel herkenbaar! Ik dacht bij de derde (tevens laatste) zwangerschap wil ik er niet zo mee bezig zijn maar het zit elke dag in mijn hoofd hoor. Ik heb ook last van kwaaltjes maar precies zoals jij zegt het kan ook dat mijn lichaam me voor de gek houd! Zondag moet ik ongesteld worden dus gewoon nog een week in spanning zitten
Ja, heel herkenbaar! Ik voel ook ineens wat andere dingen, terwijl ik al jaren geen hormonale anticonceptie heb gebruikt (had een koperspiraal). Weet in ieder geval wel dat mijn ovulatie na het verwijderen van de spiraal heeft plaatsgevonden, dus het is nu nog anderhalve week afwachten. Zou wel erg bizar zijn als het direct raak is! En ook het er steeds mee bezig zijn. Had me voorgenomen om het deze keer op z'n beloop te laten. Lukt het wel is het mooi, lukt het niet is het ook prima want we hebben al 2 prachtige kinderen. Maar in gedachten ben ik er alleen maar mee bezig. Irriteer me nu al aan mezelf
Fijn dat jullie het ook hebben( nou ja fijn niet natuurlijk). Melanietje spannend Iris86 duim vast mee Hier Heb in mijn hoofd al het kamertje weer klaar ☺️☺️ haha alles na nummer twee verkocht dus nu moet alles weer opnieuw aangeschaft worden. Nooit gedacht namelijk dat manlief ook voor nummer drie zou willen gaan. Hoezo erg !!
Ook dat herken ik broek! Wij hebben ook alles verkocht! De kinderkamer hebben we nog wel want daar slaapt de jongste nog die bijna 2 word maar geen kinderwagen, kleertjes box. Manlief wilde het ook niet meer maar nu heeft hij er super veel zin in! Sazz667 jij irriteert je gelukkig ook aan jezelf 😂 Ik dacht ben vast de enige hahah Voeg jaar heb ik mijn borsten laten verkleinen want ja nummer 3 zou niet meer komen! Ben benieuwd of ze gaan veranderen met een zwangerschap
Haha gelukkig veel herkenbaarheid. Stond net in de super... Liep langs de testen.... Nee toch niet kopen. Nog even wachten. Misschien word ik zo toch ongesteld... Zou balen zijn om dan een dure test van de super te gebruiken. Maar spanning stijgt behoorlijk hier Gelukkig kan ik hier het kwijt baant niemand weet dat we bezig zijn. Maar het delen is zo fijn Wij hebben alles nog van de meiden plus logeer set. Dus alles is genoeg. Alleen geen jongens kleding hihi
De testen van de action zijn ook heel goed Iris! 2 voor 1,50. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 2 dagen voor mijn nod getest omdat ik gewoon voelde dat ik zwanger was en kreeg een dikke positieve test
Goede tip. Acton is ver fietsen voor me maar dan kan ik met mooi weer wel even heen met de meiden Hopelijk kan ik m'n zenuwen in bedwang houden nog een dagje als er niks gebeurd
Hier wel alles in huis, maar dat zal jullie niet verbazen Iemand wel te veel last van testdrang gehad? Ik gebruik altijd de kv 2v5 testen. Heb er al heel wat versleten, nog nooit een vals resultaat gehad.
Uiteraard testdrang Fortunae maar ik beheers me want hij zal nu negatief zijn aangezien ik zondag pas ongesteld moet worden!