Sinds gisteren niet zo best. Ben nu hele dag misselijk. M'n moeder gebeld vanmorgen. Haar kids laten aankleden. Had shirtjes klaar gelegd met ik word grote zus. Ze was helemaal blij. Ze helpt me de hele dag. Zo fijn. Ze gaat nu even nux vormica halen bij de apotheek. Hopelijk helpt dat wat. Anders toch maar zetpillen. Kan niks zo. Baal echt. Bij de zwangerschap van de tweeling had ik dat absoluut niet. Dit is vreemd voor mij. Gelukkig is m'n man volgende week vrij voor twee weken. Dan zien we wel verder. Verder gaat het goed hihi. Als ik me maar heeeeeel rustig hou.
Balen he? Ik heb het ook gehad, het ergste bij de tweede. Heb nux vomica gebruikt en ook medicatie, zonder effect. Of nou ja, ik werd er ook nog duf en warrig van. Acupunctuur gaf me iets verlichting. Echt slopend vond ik het en ben ook heel bang het nu weer te krijgen. Ben hele zwangerschap, deels of volledig, ziek gemeld. Zoon ging maar 1 dag naar Kdv, dus ook thuis was pittig. Meer dan doorzetten, hopen dat het afneemt, kun je niet. Valt echt niet mee. Sterkte ermee!!
Nog niet begonnen ♡ Naam leeftijd wanneer beginnen Chady92 - 23 jaar begint na menstruatie Meijtje 32 jaar begint in augustus Melian 36 jaar begint als de cyclus weer is hersteld na mk Zwanger worden ♡ NOD:naam leeftijd ronde Ergens begin juli: ....:Broek - 32 jaar - ronde 3 ca 17 aug :Selina1984 31 jaar ronde 1 9 juli: Saz667 30 jaar ronde 1 13 juli: Melanie - 29 jaar - ronde 2 14 juli: KleineFee 28 jaar ronde 1 22 augustus: Marb - 33 jaar - ronde 1 19 augustus: Anemoon 13 32 jaar Zwanger ♡ Uitgerekende datum:naam leeftijd jongen/meisje/verrassing 19/20 maart: Fortunae - 28 jaar - geslacht nog onbekend rond 5 april: Iris86 29 jaar Controles 23 augustus: Iris86 1e echo - 23 augutus - Je kunt jezelf toevoegen in de lijst of je gegevens doorgeven (liefst in kleur) J - Heb annemoon en Iris aangepast. Ben er zelf erg slecht in en wat een gepuzzel. Veel moet nog aangepast worden. Graag zelf doen en anders lees ik het wel en probeer ik het morgen te veranderen. Doe dit op het werk, dus graag wat geduld
Heb je netjes gedaan Selina!! Aanstaande vrijdag mijn nod. Normaal zou ik zenuwachtig zijn en denken zou ik zwanger zijn welke kwaaltjes voel. Nu voel ik mij heel kalm en heb niet 1 kwaaltje!!
Nou de homeopathie helpt niks helaas. Morgen krijg ik hopelijk emesafene. Gelukkig had ik nog primperan liggen en mocht ik daar een van nemen voor de nacht en morgen ochtend. Hopelijk heb ik hier baat bij.
Jeetje Iris wat een ellende zeg. Ik kan er gelukkig niet over mee praten maar ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van bent! Tja Annemoon eigenlijk wil ik wachten tot vrijdag! En als ik dan vrijdagavond nog niet ongesteld ben geworden samen met mijn man een test doen!
Nog niet begonnen ♡ Naam leeftijd wanneer beginnen Chady92 - 23 jaar begint na menstruatie Meijtje 32 jaar begint in augustus Melian 36 jaar begint als de cyclus weer is hersteld na mk Zwanger worden ♡ NOD:naam leeftijd ronde 12 augustus: Melanie - 29 jaar - ronde 2 ca 17 aug :Selina1984 31 jaar ronde 1 19 augustus: Anemoon 13 32 jaar 22 augustus: Marb - 33 jaar - ronde 1 14 juli: KleineFee 28 jaar ronde 1 9 juli: Saz667 30 jaar ronde 1 ....:Broek - 32 jaar - ronde 3 Zwanger ♡ Uitgerekende datum:naam leeftijd jongen/meisje/verrassing 19/20 maart: Fortunae - 28 jaar - geslacht nog onbekend rond 5 april: Iris86 29 jaar Controles 23 augustus: Iris86 1e echo - 23 augutus - Je kunt jezelf toevoegen in de lijst of je gegevens doorgeven (liefst in kleur) J -
Iris, wat vervelend zeg. Ben bij beide kids erg misselijk geweest. Bij de eerste ben ik zelfs een week opgenomen. Bij de tweede had in nog zetpillen liggen en ben gewoon zelf ermee begonnen. 1 weekend had ik zo iets van neem me maar op, maar na het weekend ging het weer beter. Vanaf 16 weken was ik er vanaf. Heb nu nog een doosje zetpillen gevonden, dus mocht ik weer zo misselijk zijn begin ik direct weer. heb verder niet echt tips, want niks hielp bij mij. Bij de eerste ook de zetpillen niet (te lang mee gewacht denk ik). Aandringen bij de huisarts voor hulp/medicijnen. Goed op je zelf letten.
@ Iris: jeetje, wat naar... Hier bij de eerste 0,0 misselijk geweest en bij de tweede tot 5 maanden dagelijks overgeven... Zo bizar, had daar helemaal niet op gerekend... Hopelijk wordt het minder als je hormonen een beetje stabiliseren. @ melanietje: Oeh, het wordt toch wel heel spannend! Ik duim iig voor je! Knap dat je kunt wachten tot vrijdag @ Anemoon: we lopen wel heel leuk gelijk he? Ik heb ook een miskraam voor de eerste en eentje tussen de eerste en de tweede in trouwens. Toevallig! Wanneer wil jij gaan testen? Hier doet mijn temperatuur stom Snap er echt niets van.
Temperatuur kan soms warrig zijn he? Ik doe het inmiddels al jaren maar soms is het vreemd. Voel zelf beter wat m'n lichaam doet😜 Wil tot volgende week woensdag wachten met testen. Heb alle keren vroeg positief getest. En bijzonder inderdaad van "dezelfde" miskramen. Hoop zo dat ons dat dit keer bespaard blijft 😊. Vind het wel meteen weer leuk en spannend.
Spannend Melanietje Mijn NOD is 25 aug, als ik uitga van 29 dagen. Maar gemiddeld zit ik op 31 dagen volgens FF, dus probeer tot dan te wachten met testen Voor op de lijst: 25 augustus: Brondy - 31 jaar - ronde 1 Tot nu toe ben ik degene die het langst moet wachten zie ik Iris, wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent.
Nog niet begonnen ♡ Naam leeftijd wanneer beginnen Chady92 - 23 jaar begint na menstruatie Meijtje 32 jaar begint in augustus Melian 36 jaar begint als de cyclus weer is hersteld na mk Zwanger worden ♡ NOD:naam leeftijd ronde 12 augustus: Melanie - 29 jaar - ronde 2 ca 17 aug :Selina1984 31 jaar ronde 1 19 augustus: Anemoon 13 32 jaar 22 augustus: Marb - 33 jaar - ronde 1 25 augustus: Brondy - 31 jaar - ronde 1 14 juli: KleineFee 28 jaar ronde 1 9 juli: Saz667 30 jaar ronde 1 Ergens begin juli: ....:Broek - 32 jaar - ronde 3 Zwanger ♡ Uitgerekende datum:naam leeftijd jongen/meisje/verrassing 19/20 maart: Fortunae - 28 jaar - geslacht nog onbekend rond 5 april: Iris86 29 jaar Controles 23 augustus: Iris86 1e echo - 23 augutus - Je kunt jezelf toevoegen in de lijst of je gegevens doorgeven (liefst in kleur) J -
Ik wil tot het weekend van 20 augustus wachten met testen, aangezien mijn cyclussen nog al vreemd zijn. Ik heb de groeispurt wel gevoelt, dus op zich zou dit weekend ook wel kunnen, maar ga toch proberen te wachten. We hebben ook genoeg geklust en op de goede momenten. Toch verwacht ik dat het niet raak is. Ook zelfbescherming denk ik. Teleurstelling omdat ik ongesteld wordt lijkt me minder dan wanneer de test negatief is. Konden we maar vooruit kijken in de tijd. Annemoon en melanietje, spannend zeg. hopelijk hebben we een tweede zwangerschapsgolf in dit topic.
Hmja, ik heb heel veel getemperatuurd, maar nog nooit zo'n gekke cyclus gehad. Nou ja. Ik wil ook volgende week woensdag testen Ik test tot nu toe altijd 8 of 9 dpo positief, dus hopelijk dan ook. Ik doe mee dus, leuk!
Heel spannend hier, even afwezig geweest heb geen idee waar ik zit zou waarschijnlijk een dezer dagen ongesteld moeten worden. Of niet natuurlijk. Test was gisteren Omo wit. Wacht nu tot donderdag met nieuwe test.
Spannend broek! Ik heb sinds vandaag bizar pijnlijke borsten! Maar vorige maand had ik dat ook dus bij mij zakt de moed een.beetje in de schoenen haha