Lodka, lekkere vakantie gehad dus. Heerlijk. Onze vakantie komt ook steeds dichter bij. Nog 2 weekjes en dan gaan we. Ben er ook echt wel aan toe. Ik heb me niet kunnen beheersen en vandaag getest. Negatief. Misschien te vroeg maar denk zelf dat het niet raak is. Dus nu wachten op mijn ongi. Heb alleen zo een kort lontje (had ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook) en ben zo moe. Vandaar dat ik toch maar heb getest. Mocht ik voor de vakantie nog niet ongi zijn dan test ik dan nog wel een keer. In de vakantie dan ook maar nadenken wat we willen. Ben bang dat ik toch geen eisprong heb, dus misschien eerst maar eens bloed prikken na mijn vermoedelijke eisprong om te kijken of hij daadwerkelijk is gesprongen.
Selina, hoe ging dat vorige keren dat je zwanger werd? Ben je toen spontaan zwanger geworden ondanks de pco? Marb, ik test woensdag, misschien donderdag als ik het niet volhoud. Temp denkt dat ik vrijdag eisprong had, ik denk donderdag al. Kan niet wachten 😁
Wat jammer Selina! Hopelijk was het idd te vroeg, maar kan me je teleurstelling wel voorstellen... Heb je al eens getemperatuurd? @ Anemoon: wat grappig, ik heb ook dat mijn temperatuur een dagje later omhoog ging dan wanneer ik vrijwel zeker dacht dat ie omhoog hoorde te gaan. Maar jij bent wel 3 dagen verder: ik dacht dat ik maandag mijn eisprong had (eigenlijk gezien alle signalen, positieve ovulatietest etc), maar mijn temp vond dinsdag. Ik ben nu dus 5 a 6 dpo, woensdag zijn dat er 8 a 9. Wil eigenlijk wel heel graag donderdag afwachten. Of nou ja... Dat wil ik eigenlijk niet, maar ga ik wel doen denk ik. Heb woensdag weinig tijd om te feesten of te sippen
Annemoon, zijn met de eerste 1,5 jaar bezig geweest met een operatie en chlomid. De tweede was een cadeautje, maar toen was de eerste nog geen jaar, dus misschien extra vruchtbaar. Dus heb echt geen idee.
Ja, dat maakt het voor nu heel onzeker, selina. Kan echt alle kanten op hè? Snap dat je evt overweegt om bloed te prikken. En inderdaad, heb je al eens getemperatuurd of was dat niet prettig? Oeh marb, spannend week hè?! Ik ben dus vandaag 9 of 10 dpo. Vorige keren met 12 en 11 positief getest. Heb echt de kriebels in m'n buik. Wie had dat gedacht voor de vijfde zwangerschap en derde kind? 😳
Haha, ik ook! Lijkt wel of ik nu nog zenuwachtiger ben omdat het (hopelijk, want bij een miskraam gaan we nog wel door natuurlijk) de laatste keer is. Daarom heb ik ook minder moeite met wachten gek genoeg. Ik heb wel eerder met 9 dpo positief getest. Je zou het kunnen proberen Heb je een link van je kaartje?
Nee er valt echt geen peil te trekken op mijn temp. Heb volledig verschillende tijdstippen, soms bloedhete nachten soms heel koude. De caravan is geen goede meetplek. 😜
@marb nee ik ga niet donderdag testen ik wacht altijd Een weekje bij de eerste nml eerste 2 testen negatief gehad en toen dacht ik zal wel niet en na 7 weken bleek van wel bij de tweede week gewacht en bij de eerste druppel verschenen er al 2 strepen haha wel moeilijk hoor maar ik wacht af
@ Anemoon: Hihi, klinkt als een lekker schommelkaartje dan Hoe zijn je klachten en temp vanochtend? @ Loqka: gek is dat he? Hopelijk heb je deze keer in elk geval een positieve test, maakt niet uit wanneer in je cyclus! Hier zie ik het heel gunstig in na de flinke dip in mijn temperatuur, precies op de dag dat ik 'm altijd heb als ik zwanger ben (zie kaartje in onderschrift) Als ie morgen of overmorgen weer omhoog gaat weet ik eigenlijk wel zeker dat ik zwanger ben. En dat doet ie dus eigenlijk altijd als ie zo vroeg naar beneden gaat. Nu vooral hopen dat het goed blijft gaan, dat is dus in het verleden wel een probleem geweest. Ik vind het in elk geval heeeel spannend Wel een enorme miep trouwens: ik ga twee dagen weg met mijn man en we zouden naar de sauna gaan, maar daar twijfel ik nu over Niet te geloven toch?
Marb en Annemoon, Temperaturen werkt niet, aangezien ik er elke nacht wel een keer uit moet om te plassen of voor 1 van de kindjes. En ovulatietesten werken niet bij de meeste PCOers. Ik wacht het gewoon af. Nog geen ongi, dus dat is positief, ook al zegt dat bij mij helemaal niks. Ga na onze vakantie wel verder kijken. Wordt dus een spannende week weer voor alle nog niet zwangere dames hier. Ik duim voor jullie.
Als je goed kunt afwachten dan is dat wel het handigst denk ik ja. Maar op zich zou je temperaturen best eens kunnen proberen. Bij sommige vrouwen gaat de temperatuur gekke dingen doen van er 's nachts uitgaan, maar vaak kun je toch wel een eisprong eruit halen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je geen zin hebt in het gedoe en de onzekerheid.
Hmmm, ben m'n bericht kwijt....nou ja, nog maar eens. Klinkt erg goed, marb!! Spannend. Ik voel vandaag helemaal niks, temp is nog gewoon hoog. Selina, ik moet er ook vaak uit en voor temp maakt dat weinig uit hier. Maar ben met marb eens dat het goed moet voelen, anders niet doen. Zwanger worden is toch heel erg een gevoelskwestie. Loqka, als jij kan wachten vind ik dat superdapper en inderdaad het meest rustige! 👍🏻👍🏻
Nou ik voel, sinds mijn koperspiraal wel 'halverwege' de cyclus een paar uur steken onderin mijn buik, wat volgens mij de laatste groeispurt is. Dus dat is voor nu prima, als ik maar zeker weet dat het eitje ook daadwerkelijk springt. Eerst maar eens op vakantie en dan zien we het wel. temperaturen zie ik, nu iig, nog niet zitten. Zodra ik dat wel gaan doen, komen de vragen daaromheen vanzelf, want heb er dus geen ervaring mee . Marb, annemoon en loqka, Spannend zeg. Hopelijk een positieve test!
Hallo hallo, Hier nog volop in vakantietijd. Kids natuurljk nog thuis en verjaardagen. Te druk om op het forum te schrijven. Volgende week weer het normale ritme in. Zelf weer werken (onderwijs) en man ook weer aan het werk. Komend weekend nog maar een weekendje naar een camping, nen nog niet klaar met de vakantie! Mijn cyclus is 25 dagen, maar ik weet niet wanneer mijn eisprong is. Zit nu op dag 11 en volgens mij zo vruchtbaar als wat. Vanavond maar zin maken. Dat lukt me zo slecht de laatste tijd . Succes met afwachten wachtbankmeisjes!
Spannend Marb Krijg ik net een bericht van mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader thuis is gekomen met buikgriep. Nou mooi is dat, hij was vrijdag en zaterdag bij ons. Zl had net buikpijn, nu gaat het weer. Maar ineens voel ik mij misselijk 😱 Kan geen zwangerschap zijn, dat is echt nog veel te vroeg. Hoop zo geen buikgriep.
Ja brrrr, wat vies! Hoe is het? Ik heb sinds zondag helemaal niet meer het gevoel dat ik zwanger ben. Voel me niet anders, intuïtie zegt dat het toch niet zo is. Terwijl ik eerst dacht: het is raak. Ik ga zo testjes kopen en testen.
Oeh, wat spannend! Ik hoop dat je gevoel verkeerd zit, kan zomaar. Bij mijn jongste wist ik zeker dat ik niet zwanger was en toch wel Ik ben benieuwd! @Brondy: gadver, buikgriep is zo naar... Hier vandaag weer lage temperatuur... Kan een innestelingsdip twee dagen duren?? Het is iig veel te vroeg voor een echte daling.
@marb Geen idee, ik temp nooit @anemoon Spannend, miss laat he gevoel je wel in de steek en ben je hartstikke zwanger 😉 @buikgriep Gelukkig is er nog niks aan de hand. Dus hopelijk is het gewoon overgewaaid