He balen zeg, Selina 😔 Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over je eisprong Ja dat lijkt mij dus ook, al denkt manlief dat t nu al raak is. Ach moet maar 'gewoon' afwachten
Aaaaah das balen 😔 Dikke digi knuffel Als ik uitga van 27 dagen (ipv 29) dan zou, theoretisch, de innesteling zondag plaats hebben kunnen vinden. Zit ik dan nu op 11 DPO?? Nog steeds misselijk en 'spierpijn' in m'n liezen, zo irritant
Ik heb nu geen idee hoe lang mijn cyclus is. Vanaf dat mijn spiraal eruit is heb ik tot nu toe een cyclus gehad van 25 (met pil), 27 en nu 25. Gemiddeld zou ik dan op 26 komen.
Anders toch de langste aanhouden? Ik hou die van 29 dagen aan, omdat ik er bijna zeker van ben dat de andere 2 keren langer waren door stress 😓 En na laatste lange cyclus acupunctuur gehad en dat werkte de vorige x ook goed. Als het na 4 rondes nog niet gelukt is, maak ik weer een afspraak met haar.
@ BJlover: he bah... Wat een teleurstelling. Maar wat bizar dat je met de pil een korte cyclus had. Die hoort dan toch precies 28 dagen te zijn? @ Selina: voor jou ook knuffel! @ Loqka : en? Nog getest? @ Brondy: klinkt wel goed, toch? Ik duim voor je! @ anemoon: nog een keer getest? Hier weer negatieve test vanochtend. Snap het niet, zou zweren dat ik zwanger ben. Temp is ook hoog. Nou ja, ik probeer geduld te hebben. Wel fijn dat we lekker in Frankrijk zitten.
Marb, geen idee met de pil. Heb hem 1 maandje geslikt. In juni is mijn mirena verwijderd. 2 dagen later werd ik gelijk ongesteld en ben toen begonnen met de pil.
Ha meiden, sorry ik was jullie kwijt... Zoals de banner, ben ruim 7 weken zwanger haha. Condoom is geen 100% garantie. Maandag weer echo om te kijken of mini gegroeid is. Met 7 weken alles prima. Hoe is het met iedereen. Heb afgelopen 15 pagina's niet terug gelezen.
Grappig Meijtje wij schelen zo twee dagen. Ik heb volgende week een echo. Ben benieuw. Gelukkig ben ik niet zo beroerd meer. Met vlagen misselijk, moe. Maar vooral vandaag een zwaar gevoel in m'n onderbuik. O en dromen dat het mis gaat. Zo naar. Bijna de eerste twee maanden er op. Dat gaat best snel gelukkig.
Leuk iris! Ja hier sta ik moe op en ik ga moe slapen, maar hoort erbij. Soms wat maagzuur als ik teveel gegegeten heb. O japonnen de hele dag.... Grrr en dat doet wat met mijn humeur zeg maar haha Heb wel stemmingswisselingen, maar vooral door moeheid en honger gevoel. Maandag laat mag ik weer ben wel benieuwd of ik met een gerust hart op vakantie kan gaan. Als mini echt een week ouder is, dan heb ik grotere kans dat het goed gaat. De dag na de vakantie als we terug zijn mag ik gelijk weer voor 12 weken echo
Bjlover, dat is zeker jammer Valt het je erg tegen? En marb, vreemd dat het vandaag weer negatief was. Afwachten maar, maar vervelend als het zo anders is dan je zelf denkt. Misschien worden jullie nog positief verrast! En lekker dat jullie in Frankrijk zijn. Waar ergens? Brondy, nou begint het echt spannend te worden hè!! Ik duim 👍🏻 Meijtje en iris, wat fijn dat alles goed gaat! Poeh ja, de vermoeidheid 🙊 Pittig hè? En iris, echt fantastisch dat de misselijkheid minder is geworden! Ik reken dit keer ook weer oo extreme ziekte. Kan het alleen maar meevallen. Want ja, hier nog steeds goed gevoel: test is flink sterker, dus ben blij met een goed begin.
Hoi dames, Vandaag nog niet ongesteld ben ik erg blij mee heb een goed gevoel erover ik denk dat ik maandag ga testen! @ marb wat vervelend dat het weer negatief was nog even geduld geniet van je vakantie @ bjlover dikke knuf op naar de volgende ronde Zwangere dames wat goed dat het zo goed gaat ik hoop dat het zo blijft voor jullie Fijne avond iedereen
Loqka spannend! Hoop zo dat het raak is. Anemoon dat is me gelukkig gespaard gebleven. Ik had wel avondmisselijkheid dat ik geen hap kon nemen, maar ochtend en overdag niets aan de hand, had ik alleen maar honger.het lijkt me verschrikkelijk om zo ontzettend ziek te zijn....
Ene dag of de andere scheelt ene moment en de andere scheelt. Gister wat bloedverlies maar daar kan ik me dan weer niet druk om maken, omdat ze meestal bleven zitten als het mis ging en geen krampen (heb iets verder dan dit termijn ook een mk gehad ipv ma). Ik ken echt wel het gevoel in de onderbuik en krampen, dat heb ik totaal niet, dus het zal wel niets zijn haha.
Goedemorgen dames! Pfff wat een nachtje kon gewoon niet in slaap komen hele tijd lopen nadenken haha! Nog steeds niks qua ongesteldheid en mijn gevoel en mijn lijf zeggen zwanger morgenochtend testen spannend!!! @ meijtje hoop dat je je goed voelt en dat je wondertje bij je blijft maar je geeft al aan dat je je geen zorgen maakt dus dikke knuf en even afwachten maar Morgen begint alles weer hier mijn dochter naar school en ik moet ook weer aan de bak! Zou wel weer moeten wennen aan het ritme denk ik
Spannend loqka. Hopelijk snel positief resultaat. De vakantie over. Ja dat lijkt me zeker wennen! Ik neem nog een maandje extra verlof. Zou vanaf sept als oproep werken dus stel me nog niet beschikbaar. Wacht mooi even af tot ik me beter voel. Maar dat wennen aan tijdig opstaan, kids ergens brengen ed. Daar zie ik wel weer tegen op hihi. Geniet nog van je weekend zo. En werkse vast.
Meijtje, fijn dat je je in principe zo zeker voelt. Vertrouwen is enorm belangrijk, ook al loopt het anders dan verwacht. Loqka, wauw! Dat moet wel goed zijn, toch? Ik duim voor morgen. Iris,leuk dat je weer gaat werken. Wat doe je? Ik heb het nooit niet gedaan, maar vond het na zwangerschapsverlof ook weer best wennen elke keer. Meer geregel, vooral als iets "mis" gaat, maar geniet vrijwel altijd van de momenten zonder kinderen en van de momenten dat ik ze weer zie. Marb, hoe is het? Nog getest? Hier: MOE! Maar ook blij. Misselijkheid begint te komen, ben benieuwd hoe erg het dit keer is.
Ik heb tot maart gewerkt als Kraamverzorgende, even half jaar verlof genomen omdat het erg pittig was met de kids en ineens zo der goede opvang kwamen te zitten. Dat heeft ons dien besluiten dat is tijdelijk als oproep kraamverzorgster verder ga. Dan kan ik de weekenden en feestdagen werken als er wel opvang voor de kids is. Daarnaast hoop ik op wat gastkindjes voor een paar dagen per week. Maar anders is twee weekenden kraam ook voldoende gelukkig. Maar mis het werk best wel. Maar zonder goede opvang niet te doen.
]Bleeegh, mijn temperatuur is nu ook omlaag en weer negatief getest. Zelfs ik kan daar niets positiefs meer van maken Baal als een stekker stiekem Ook al heb ik geen recht van spreken. Het stomme is dat ik echt ontzettend misselijk ben steeds, wat ik wel leuk vond omdat het op een zwangerschap kon duiden. Maar nu ik niet zwanger ben vind ik het alleen maar stom. Bah.