Geweldig, meijtje!! Fijne vakantie. Loqka, kom hie morgenochtend meteen kijken of er goed nieuws is! 😁
Dames we konden niet langer meer wachten nu ik de test in huis heb net getest en ik ben zwanger!!😁😁😁 Ik wou een foto bijvoegen maar snapte niet hoe haha!!
Het is wel weer een gekke periode die gaat komen. Het heeft echt een tijdlang geduurd voordat ik zover was dat ik voor de volle 100% kon zeggen dat ik toe was aan een derde kindje. Man was er wel al eerder klaar voor. Een heel verschil met hoe het ging bij zoontje en dochtertje Maar nu het eenmaal zover is en we er echt voor gaan, kan ik aan niets anders meer denken. Ik had gehoopt dat ik dat nu wat minder zou hebben, bij een derde zwangerschap, maar nee hoor
Woehoe loqka!! Geweldig! 😄😄 Gek hoe dat werkt, he lootje. Ik kon ook niet wachten 🤔
Gefeliciteerd loqka! Welkom lootje inderdaad gewoon weer mee bezig zijn haha. Ik vind deze nog spannender dan de vorige. Maar minder tijd om te dagdromen met twee peuters om me heen. Hihi
Gefeliciteerd Loqka Weer een zwangere er bij 😊 Dat os fijn nieuws Meijtje! Nu lekker genieten van jullie vakantie!
Gefeliciteerd Loqka! Kon ook bijna niet anders natuurlijk, maar heel erg leuk! @ Lootje: we zitten in ronde 2 nu. Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn? Bedoelde vooral waar we in de cyclus zitten. Ik herken het wel ontzettend trouwens dat ik er ontzettend veel mee bezig ben en dat elke dag me eigenlijk te lang duurt. Ik wilde al wel langer een derde kindje, maar mijn man had wat meer tijd nodig. 2 maanden geleden zei hij dat hij er toch voor wilde gaan en was ik superblij. We wilden eigenlijk nog een paar maandjes wachten, maar na 1 maand waren we daar allebei wel klaar mee Dus vorige maand zijn we ervoor gegaan. Heel spannend weer!
Nog niet begonnen ♡ Naam leeftijd wanneer beginnen Chady92 - 23 jaar begint na menstruatie Melian 36 jaar begint als de cyclus weer is hersteld na mk Zwanger worden ♡ NOD:naam leeftijd ronde 12 augustus: Melanie - 29 jaar - ronde 2 ca 23 sept :Selina1984 31 jaar ronde 3 22 augustus: Marb - 33 jaar - ronde 2 25 augustus: Brondy - 31 jaar - ronde 1 10 september:Broek - 32 jaar - ronde 3 12 september: Saz667 30 jaar ronde 3 ?: Lootje 31 jaar - 30 augustus: Redhead ? 19 augustus: BJ Lover ? Zwanger ♡ Uitgerekende datum:naam leeftijd jongen/meisje/verrassing 19/20 maart: Fortunae - 28 jaar rond 5 april: Iris86 29 jaar 28 april: Anemoon 13 32 jaar ?: Loqka ?: Iris86 30 jaar ?: Meijtje 32 jaar Controles 23 augustus: Iris86 1e echo - 23 augutus - Je kunt jezelf toevoegen in de lijst of je gegevens doorgeven (liefst in kleur) J - Moeten bijgewerkt worden? KleineFee - 28 jaar - zwanger? (Dacht ik toch? Begin nu te twijfelen... ) Ik heb alles bijgewerkt, maar heb niet alles goed meegekregen volgens mij. Dus als er meer wijzigingen zijn dan hoor ik dat graag. Ga zaterdag wel 3 weken op vakantie, dus de lijst bijwerken wordt hem dan niet. Als er nou wijzigingen zijn, zet die onderdaan dan doe ik dat na mijn vakantie.
Nog niet begonnen ♡ Naam leeftijd wanneer beginnen Chady92 - 23 jaar begint na menstruatie Melian 36 jaar begint als de cyclus weer is hersteld na mk Zwanger worden ♡ NOD:naam leeftijd ronde 12 augustus: Melanie - 29 jaar - ronde 2 ca 23 sept :Selina1984 31 jaar ronde 3 22 augustus: Marb - 33 jaar - ronde 2 25 augustus: Brondy - 31 jaar - ronde 1 10 september:Broek - 32 jaar - ronde 3 12 september: Saz667 30 jaar ronde 3 ?: Lootje 31 jaar - 30 augustus: Redhead ? 19 augustus: BJ Lover ? Zwanger ♡ Uitgerekende datum:naam leeftijd jongen/meisje/verrassing 19/20 maart: Fortunae - 28 jaar rond 5 april: Iris86 29 jaar rond 28 april: Anemoon13 32 jaar ?: Loqka ?: Iris86 30 jaar ?: Meijtje 32 jaar Controles 23 augustus: Iris86 1e echo - 23 augutus 16 september: Anemoon13 - 1e echo - Je kunt jezelf toevoegen in de lijst of je gegevens doorgeven (liefst in kleur) J - Moeten bijgewerkt worden? KleineFee - 28 jaar - zwanger? (Dacht ik toch? Begin nu te twijfelen... )