Net toch maar afspraak gemaakt met huisarts volgende week om de misselijkheid te bespreken. Voel het erger worden en wil er dit keer graag vroeg bij zijn. Misschien helpen medicijnen dan wel?
Nee, helaas. Daarna primperan en dat werkte een paar dagen. Maar daarna werd het weer erger en het maakte me vervelend suf en warrig.
Ja, ben ook bang voor een herhaling hoor. Was erg heftig. Bij de oudste stopte het rond 4 maanden, bij de jongste hele zwangerschap overgegeven. Maar vooral die eerste maanden waren hels. 24 uur per dag en vaak overgeven. Misschien valt het dit keer mee, vlagen misselijkheid en paar keer per dag overgeven kan ik hebben, maar ik zie op tegen erger. Iets met het lijden dat je vreest he...
Haha, herkenbaar... Bij mij zit er ook flinke progressie in de misselijkheid bij zwangerschappen, dus ik vrees ook wel... Het enige dat hier een klein beetje hielp was de HELE dag een bak zoute popcorn naast me hebben staan en daar de hele tijd een klein beetje uit eten.
Oooo dat lijkt me een hel om zo misselijk te zijn. Ik ben allebei mijn zwangerschappen niet misselijk geweest gelukkig. Mijn nod is 12 september en mijn klusdagen beginnen vanaf vandaag maar pppfff die hitte haha
Wat mij super helpt is 2x per dag reiki. De onderbuik, hoofd en buik. Mogelijk nig homeopathie? Dat heeft iets meer tijd nodig. Heb er zelf nu veel minder last van dan drie weken terug. Toen kon ik niks. Nu rustig aan. En oo tijd eten en drinken. Vooral heel koud water slokje voor slokje bij dat gekokhals.
Fijn dat het beter gaat, iris!! Vorige keer heb ik homeopathie en acupunctuur geprobeerd. Reiki niet. Vandaag nergens last van en dat maakt me dan weer erg onzeker. Pfffff....het is niet snel goed hè? : Hoe maak ik de komende weken nou leefbaar hè?
Hoe gaat het hier dames? Bij mij komt de menstruatie opgang lijkt het. Krampjes, opruimerig, ongeduldig... Dat betekent ongesteld worden.
Ja de ene dag is beter dan de andere he haha. Maar hier nu toch wel elke dag misselijk hoor. Merk wel dat dit de piek nadert hihi. Ik tel echt af tot 12 weken in de hoop dat het beter gaat. Helaas redhead. Oo naar de volgde ronde dan maar he Hebben jullie allen ook genoten van het prachtige weer? Wij hadden het badje gevuld. Heerlijk.
Wat naar die misselijkheid . Ik had er nooit zo'n last van. Jaaa, heerlijk dit weertje. Elke dag een ander meertje opgezocht. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Morgen weer naar school . Ik sta zelf voor de klas, dus na een heerlijke vakantie zeld ook weer aan de bak.
Goedemorgen dames! Hoe gaat het hier? Tijdje niet geweest maar ja weer werken dochter naar school je kent het wel en nu ik zwanger ben lig ik s'avonds uitgeput op de bank haha
Wij zijn heerlijk op vakantie, dus reageer minder. Hopelijk is het een vruchtbare vakantie, haha. Het is stil hier? Nog nieuwe ontwikkelingen?
Hier nog op vakantie de vruchtbare dagen gehad. Dus op het wachtbankje. Gelukkig afleiding zodat ik er noet hele dagen mee bezig ben. Succes weer iedereen.
Uhm... Redhead....??? Zie ik nou een licht positieve test.. Waaah wat tof hè! Of hoe kan dat dacht dat je menstruatie bezig was.... Spannend zeg