Haha, ja! En nog roze ook... Gisteren verloor ik wat bloed. De rest van de dag een beetje suffig en wat krampjes dus ik dacht dat het begonnen was. Nu niks meer. Vanmorgen weer wat misselijk en ik vond alles stinken. Toen toch maar een test gedaan. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Dat bloedverlies van gisteren zit me nog wat dwars.
Ik begin het te geloven. Heb een korte cyclus van 25 dagen en ik vermoed de 18e of 19e mijn eisprong gehad te hebben. Bijde vorige twee pas twee dagen na nod zulke streepjes!
Het streepje van vandaag is feller dan die van gister dus dat betekend goed nieuws! Van harte gefeliciteerd Redhead! Ik heb nu overduidelijk mijn eisprong. Ben vroeg naar bed gegaan maar kan niet slapen zo'n last heb ik ervan! Gister nog geklust dus over 14 dagen weten we meer
WoW die loopt toch echt wel op. Gefeliciteerd. Hier vandaag met naar toilet gaan beetje licht roze afscheiding. Ergens rond 8-10 sept nod. Raar. Maar goed we zullen zien.
Redhead, dat loopt mooi op gefeliciteerd Melanietje, ik had gisteravond heel veel last van steken in mijn onderbuik aan de rechterkant. Dus ik hoop dat dat de eisprong was. Gisteren en eergisteren geklust, dus gaan we nu duimen. Wanneer is jouw NOD? Broek, misschien een innesteling? Hier snap ik niks van die ovulatietesten. Iedereen roept maar dat de teststreep donkerder moet zijn dan de controle streepje. Maar dat is bij mij nog nooit zo geweest. Kunnen jullie kijken?
Ovulatietesten daar weet ik niks van. Hier dus gewoon ongesteld geworden zat pas op dag 22. Beetje kort voor mij maar zal wel. We zien wel. Ronde verder
Redhead: ziet er goed uit! Spannend! Broek: hè gadver... zou nog innesteling kunnen zijn, maar wordt wel minder waarschijnlijk... Bjlover: met sommige merken krijg ik ook nooit een knaller... Zou toch denken dat waarschijnlijk je ei is geweest. Temp je ook? Melanie: oef, klinkt heftig! Nu op het wachtbankje Anemoon en Iris: hoe staat het met de misselijkheid? Hier ook raar gedoe met ovulatietesten... Met de ene een knaller, de andere amper een streep... Zal zo foto doen
Gek hè? Vorige cyclus had ik een gigantische knaller met het merk waar ik nu bijna geen streep mee heb...
Hmja, leek mij ook. Maar die witte was dus vorige cyclus heel betrouwbaar, heel duidelijk oplopend tot ie echt van het scherm spatte, en daarop volgde ook de eisprong. Nou ja zeg... Morgen maar weer testen met allebei
Kijk, dit was die witte vorige cyclus: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/629583-duidelijk-ovulatietesten.html Blijft toch weer allemaal raar he? Misschien is die met roze zijkantje gevoeliger ofzo?
Ik ben toch maar aan de medicijn en gegaan nu hihi. Anders kan ik niet voor de tweeling zorgen. Die starten gelukkig vrijdag op de speelzaal. Even rust want hoe gek ik ook op ze ben kan ze achter het behang plakken door de hormonen. Verloskundige belde net. Afwijkende bloeduitslagen van de lever. Getver! Nu binnen kort consult bij de gynaecoloog. Baal echt enorm. Maar het is afwachten want ik ben er wel bekend mee. M'n hele leven is het soms afwijkend. Maar nooit konden ze wat vinden. NA de bevalling van de meiden is er nooit meer vervolg aan gegeven. Nou ja. Hopelijk kan in snel in het ziekenhuis om verder te kijken. Buiten de misselijkheid en het korte lontje gaat het goed.