Dag duurt nog lang Melanietje 😉 Maar hopelijk blijft de ongi weg Zo, even terug van weggeweest. Zit ook weer op het wachtbankje. Nog een dikke week en dan weten we het. Die zaterdag heb en we alleen wel een BBQ, ga ik dan voor de tijd testen? Naja als ik de 24e nog niet ongesteld ben weten we eigenlijk al genoeg 🤔 Denk dat ik toch probeer te wachten tot de zondag. Ga dan naar mijn beste vriendin, dus ook wel leuk om te vertellen mocht t nu wel raak zijn. Maar dat zou bij ons echt een wonder zijn 😏 Hoe gaat het verder met jullie?? Is de lijst nog up-to-date?? Marb Ik snap ook niet veel van temperaturen, vergeet het zelf ook steeds om te doen. Maar hoeveel waarde kun je daarop leggen? Ik bedoel klopt het altijd?? Of miss ben je toch zwanger ondanks de lage temperatuur??
Hmmm... Balen Melanie! Maar fijn dat je niet heel lang hoeft te wachten. Hoe ben je eronder? @ Brondy: ik weet het niet, heb er gewoon niet zo'n heel goed gevoel over. Maar ik ga overmorgen toch testen denk ik. Wel spannend voor jullie! Ik duim!
Jammer Lootje! Ik voel me iets teleurgesteld maar.voelde me eigenlijk totaal niet zwanger. Maar toch is het jammer
Dat is het zeker! Ik vind het onzekere afwachten heel vervelend. Nu ik weet dat ik niet zwanger ben voelt het wel weer oké. Lekker roseetje voor mij vanavond
Bleeegh, geen beste maand voor de nummer-drie-dames... Hier ook toch maar getest, maar negatief... Nog ergens stille hoop dat ik een verlate innesteling heb gehad (die dip van gisteren) dus dat ik pas later positief kan testen. Maar ik heb altijd vroeg positief getest, dus ik kan me bijna niet meer voorstellen dat het raak is. Helaas, ik ben toch wel echt teleurgesteld...
Dat teleurgestelde kan ik me goed voorstellen. Hier ook. Eerst een positieve test en dan ineens toch ongesteld (op dat moment zelfs ook nog een positieve test) Vanmorgen voor de zekerheid nog getest, maar nu wel omo wit. Wel fijn want dan kan ik weer beginnen met ovulatietesten
Ja, da's waar. Hoewel ik zit te twijfelen of ik dat volgende maand wel wil doen: tempen en ovulatietesten, mocht het niet raak zijn. Ik heb het idee dat de dagen er alleen maar langzamer door gaan
Als ik deze maand niet zwanger ben en volgende cyclus is een beetje hetzelfde als normaal dan ben ik uitgerekend rond de sterfdatum van mijn vader. Wel mooi op zich... Maar ik hoop nog steeds dat ik gewoon toch zwanger ben
Als je hulp nodig hebt dan roep je maar. Ik heb al sinds 2008 een account (maar tussen maart 2010 en juli 2016 niet gebruikt)
Jammer, marb Ook ik heb veel ervaring met tempen, doe het inmiddels vier jaar! Minus de zwangerschappen uiteraard Dus vragen zijn welkom.
Balen Marb van de witte test, maar miss toch te vroeg? Melanietje, aan de ene kant balen, maar aan de andere kant fijnst het doorzet
Ik zou wel een lesje 'temperaturen' willen. Het idee is toch dagelijks tempen rond hetzelfde tijdstip? En wanneer weet ik dan wanneer mn eisprong ongeveer is?
Ha meiden ben weer terug! Ondanks de misser toch een mooie vakantie gehad. Heb alles gelezen maar het was zoveel, weet niet waar ik moet beginnen met reageren. Ggitty ja we hebben inderdaad samen in een groepje gezeten. Hoe is het nu? Waar is iedereen in de cyclus /zwangerschap? Ik zit nu 2 weken na de mk. Nog steeds een raar idee paar cm groot alles erop en eraan. Gelukkig afscheid kunnen nemen. Deze variant hadden we nog niet gehad. Nu gaan we naar zwangerschap nummer 11. Wat een getal. Nooit verwacht toen we begonnen. Dan zou ik je voor gek verklaard hebben als je dat zou zeggen. Morgen echo afbellen en vk bellen. Die gelooft niet meer in pech dus weer hormonen prikken denk ik zo. Sorry meiden dat ik niet op alles reageer, ben moe was vannacht 3.00 :-/
Meijtje hier alles goed hoor. Na de Curretage in februari hebben we besloten even een paar maandjes rust te nemen en weer even aan de pil te gaan. Ik was er veel teveel mee bezig en dat was niet goed voor mij. Nu gaan we er weer vol goede moed tegen aan zeg maar Maar jeetje wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg. Ik vind het superknap hoe je er mee omgaat. En ook fijn dat je het op vakantie een beetje los hebt kunnen laten. Nu hopen dat 11 jullie geluksgetal wordt....