Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ze vond het veel te snel na de geboorte van de oudste. Er zit bijna 2 jaar tussen (op een paar weken na). Haar reactie was "oh jeetje, nee toch". En toen we wisten dat we een jochie kregen was ze van mening dat we direct klaar waren omdat we van beide eentje hebben.

Tja, kijk, zij heeft er helemaal niks mee te maken of er wel of geen derde komt. Maar blijft toch best lastig. Mijn vader daarintegen was laatst al opmerkingen aan het maken tegen zoontje, dat we nog wel een slaapkamer over hebben en dat ie maar een kikker aan de voordeur moest binden voor de ooievaar enzo. :')

2. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    De wens naar een derde is net zi sterk als naar een eerste dus daar mag en kan niemand iets van zeggen! Onze zoontjes schelen ook 2 jaar op 3 weken na! Juist heerlijk vind het daarom nu ook een derde!
    Wel fijn dat je vader het nog wel leuk vind! Meestal is het andersom

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Oke getest want nog geen menstruatie.... Helemaal blanco. Dus niet zwanger :( hopelijk dan snel ongesteld

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Bagger Iris.

Melanietje, als het bij ons was gegaan zoals we wilde zat er 1 jaar en 9 maanden tussen. Maar wij hebben het niet voor het zeggen ;)

Sas, wat een stomme reactie, alsof je voor een kleine gaat om het geslacht.

5. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Balen Iris!! 😩

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Balen Iris!

Ik baal ook ff. Ons nieuwe bed zou deze week geleverd worden, maar wordt waarschijnlijk pas vrijdag geleverd bij de winkel. En kan dan volgende week donderdag pas bezorgd en gemonteerd worden, omdat ze dat perse met 2 mensen moeten doen i.v.m. zware boxsprings. Dus nog een week langer wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen slapen.. :(

7. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen iris en saz.
    Hier drukke werkdag gehad weer afleiding yeah.

8. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    He dat is rot Saz. Vooral dat het nog een hele week duurd!

Drukke week deze week voor ons. Donderdag is onze oudste voor het laatst op de peuterzaal! Aanstaande zondag word hij 4! Dus hoop geregel voor zijn verjaardag en donderdag trakteren! Vind het zelf allemaal volgens mij nog spannender dan zoonlief zelf 🙈

9. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Al 4 jaar. Dat is een grote overgang om naar school te gaan. Gefeliciteerd met z'n verjaardag.

Nou ik heb heel raar voor mijn doen beetje roze afscheiding. Nog nooit gehad. Altijd eerst beetje oud bloed en dan huppa de rest. Zou ik toch te vroeg getest kunnen hebben....of word ik misschien morgen ongesteld.... Raar raar. Nou ja proberen los te laten maar.

10. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Lastig he, iris. Je kunt natuurlijk over een dag of wat altijd nog eens testen. Als je dan nog geen normale menstruatie hebt.

11. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Ik was jullie kwijt!! Maar dankzij Fortunae weer gevonden!

Dat is wel raar Iris! miaachien om dat je er teveel mee bezig bent je lichaam ook raar doet?? Ik merk dat wel namelijk

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hihi ook ik was jullie kwijt.

Zag een 1e positieve test, gefeliciteerd!

Hier 10 dpo nu. Gisteren getest maar negatief.

13. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hehe toch ongesteld geworden. Gelukkig maar!
    Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Iris, balen! Maar wel fijn dat je nu een nieuwe ronde kunt beginnen in ieder geval!

Sasjuh, 10dpo kan nog alle kanten op gaan. Je tempkaartje ziet er wel goed uit!

Melanietje, leuk en spannend! 4 jaar is toch ook weer een hele mijlpaal vind ik. Ons boefje wordt over een paar maandjes ook 4, en gaat dan direct na de zomervakantie voor het echie naar groep 1. Voor de zomer dus trakteren en afscheid nemen van de peuterspeelzaal.

Ik zit nu op 4 of 5 dpo. Wat kwaaltjes als gevoelige borsten en wat steken in mijn liezen enzo, waarvan ik weet dat het helemaal niks hoeft te betekenen (voor de zwangerschap van de oudste ook heel vaak gehad). Maar wel vaag, want in de afgelopen 3,5 jaar heb ik dat nooit gehad terwijl ik geen hormonale anticonceptie gebruikte. Ach, we wachten nog wel een weekje hoe het gaat, ga nergens vanuit. Alleen irritant dat je lichaam je al zo voor de gek kan houden.

15. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Gefeliciteerd Vita Rose!!

Op naar een nieuwe ronden Iris! Fijn dat je duidelijkheid hebt nu.

Hier heb ik het echt moeilijk met het wachten, ookal is het zo lang niet meer... :D Maar toch die kriebels nemen het over.. :) Hihi

16. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo even niet gekeken geel veel berichten verder straks even bij lezen ☺️

17. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Zo dames ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb een test gedaan! Maar negatief helaas. Misschien te vroeg getest maar heb eigenlijk wel mijn zinnen op volgende maand gezet!

18. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Helaas Melanie

19. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Jammer, die negatieve testen!

Hier gisteren een bruiloft gehad. Was niet eens heel laat, maar net de ontwaaktijden van mijn zoontje ben ik nu toch een beetje moe.

20. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen die negatieve testen. Maar idd we gaan er weer een mooie nieuwe ronde van maken. Ik geloof ook niet zo in deze eerste ronde. We gevoelige borsten maar ja kan ook zomaar niks zijn. We zullen zien.

Deel Deze Pagina