Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Meijtje, wat goed om van te horen. Ik vind het ook nog steeds heftig wat jullie hebben meegemaakt.
    Fijn dat jullie het samen leuk hebben gehad, maar ik kan me goed voorstellen dat het niet de vakantie is geworden die je had gehoopt.

@ temperaturen: ga ik binnenkort tijd voor maken om het in een notendop uit te leggen oke? ;)

2. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Even kort: wij hadden een goeie echo!

Kinderen weten het nu ook, oudste reageerde heel leuk.

😁

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jaaaaa wat fijn!!!

4. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Wat fijn !!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Anemoon wat geweldig, hoe reageerde jouw zoontje?
    Leuk hè hoe die kleintjes kunnen reageren.

En ja ermee omgaan. De eerste heeft een diep lelijk wond gemaakt en daarna litteken gegeven. Was een grote wond en langzaam geheeld. Elke keer daarna scheurt het litteken in meer of mindere mate open en heelt het weer. Het doet zeer, maar het wordt minder, net zoals elke litteken trekt het geregeld, doet het zeer, maar het is handelbaar.

De kleintjes hebben elkaar nu, 1 is maar alleen, maar er zijn 8 kleine sterretjes die met elkaar spelen op de mooiste regenboog.

Zo zie ik het, misschien raar, maar het werkt voor mij.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het lijkt me heel heftig. Ik heb wel ervaring met miskramen, maar dit is zo veel om te moeten verwerken. Knap hoe je ermee omgaat hoor!

Hier echt compleet de weg kwijt: temperatuur prachtig, overtijd, test negatief (of een heeeeeel vaag tweede streepje wat je alleen ziet als je de test in alle hoeken kantelt, maar wat dus absoluut niet overeenkomt met 13/14 dpo).
    Schiet mij maar lek.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oeh, maar kruidvattest van vanmiddag wel degelijk tweede streepje! Wel erg vaag voor 13/14 dpo, maar beter dan niks toch? :p

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Marb dat zeker ik hoop dat die verder mooi oploopt :)

Hier verwacht ik eerdaags m'n eisprong. Meestal voel ik hem wel, (sinds m'n eerste bevalling voel ik ze...) dus eigenlijk zijn ze over het algemeen makkelijk te vinden. En dat is als ik weer een 5 weekse cyclus heb, dat weet ik niet, dat varieert nogal na een mk...

9. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    O marb, wat spannend! Ik duim dat je deze keer gewoon wat later bent met hcg aanmaken en dat er een minibaby in je buik zit!!

Onze zoon reageerde zo enthousiast! Vertelt het tegen iedereen. Hoe klein de baby nog is, dat hij niet kan praten maar ons wel kan horen. O, en hij wordt ook de mama 😍

Iris, wat zei de gyn?

10. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Zo nog 1 dagje werken en dan is de kop er weer af na een half naar verlof. Best wel pittig ben bekaf...
    Verder voel ik me gelukkig goed.
    Dinsdag afspraak met de gyn over de lab uitslagen. Inmiddels maak ik er er niet druk meer over. Het zal wel mee vallen denk ik.
    Het termijn echo gehad. Ben een halve week naar voren gezet, wow.
    Dus nu uitgerekend op 1-4-17. Dus ik ben nu over de 12 weken. Bizar hoor. Maar goed hoe dichter bij de 37 hoe beter ;)
    Zo tijd om te gaan eten en aan te kleden. Even aan de slag nog.
    Fijne dag!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Meijtje: ik hoop dat je cyclus weer snel hersteld is. Maar ik kan me ook voorstellen dat het nog even duurt inderdaad, vooral als de zwangerschap toch al wat verder gevorderd was. Vervelend dat je het niet weet he...

@ Anemoon: ach, wat lief! <3 Hoe is het met de misselijkheid?

@ Iris: Jeetje, wat gaat dat snel! Ik duim dat het dinsdag allemaal in orde is. Maar anders bellen ze je toch wel eerder?

Hier mwah... Test lijkt niet echt opgelopen, weer heel vaag streepje. Lijkt zelfs wel minder duidelijk dan gisteren... :(

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Balen marb :(

Hier ergens tussen de 3 en 8 weken ongi, dus ik heb een richtlijn ;)

13. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marb spannend. Hoop toch dat hij mooi op gaat lopen.

Meijtje, hopelijk komt je cyclus snel weer op gang. Fijn dat je nog wel van de vakantie hebt kunnen genieten.

Ik heb 9 ovulatietesten gedaan, maar kan er niks van maken. Ene dag wel een streepje, de dag erna weer bijna niet en de dag erop weer wel. Weet dat het niet erg betrouwbaar is met pco, maar wilde het toch proberen. Dinsdag weer naar huis na 3,5 week frankrijk en dan de huisarts maar weer even bellen en vragen om een bloedtest en/of doorverwijzing. Geen idee ook wanneer ik nu ongesteld moet worden. Heb wel een avond buikpijn gehad, maar of dat iets was??? Hebben wel genoeg geklust, dus ga over 2/3 weken wel testen als ik dan nog niet ongi ben.

Hopelijk volgen er deze maand nog wel veel positieve testen. Ik duim iig voor jullie.

14. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Marb, wat een vage boel. Hoe is het vanochtend?

Meijtje, even afwachten dus. Knap dat je er zo positief mee om blijft gaan.

Iris, super dat je weer gewerkt hebt en kan me goed voorstellen dat je gesloopt bent! Leuke datum :D

Selina, goeie vakantie? Waar zijn jullie in Frankrijk? Snap dat je naar arts gaat, beetje meer duidelijkheid en hopelijk versnelling is wel erg fijn.

Misselijkheid piekt hier weer opnieuw. Lijkt nog niet zo extreem als bij dochter, maar heftig is het wel. Gelukkig weet nu iedereen het en ga ik minder werken. Beetje rust pakken, want op dagen thuis moet ik ook vol aan de bak.

15. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    En marb hoe staat het er nu voor?? Een tweede streepje. Is goed nieuws maar ik snap je onzekerheid!

Heerlijk zo lang op vakantie Selina! Hoe lang ben je nu al niet meer ongesteld geweest?

Balen Anemoon die misselijkheid! Dat is ook erg vermoeiend!

Ik heb de laatste restjes van mijn ongi en dan vanaf 29 spetember gaan we knallen met die ballen ;)

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hahaha Melanietje
    Succes en veel plezier alvast &#128521;

Marb
    Vervelend die onzekerheid, maar miss ben je nog iets te vroeg? Of toch teveel gedronken? Zeg maar wat hoor. Hopelijk loopt de streep toch op

Anemoon
    Vervelend die misselijkheid

Nieuwe zwangeren
    Gefeliciteerd!!!

Dames op rood
    Helaas &#128532; Succes de volgende ronde

Hier sinds dit weekend lekker vermoeid, maar denk dat dat komt omdat ik vorige week de hele week gewerkt heb. Ben ik niet meer gewend, werk normaal 3 of 4 dagen.
    Nog 3 dagen en dan weten we of het gelukt is. Denk het haast niet, zou echt een wonder zijn. Nog even geduld.

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Sorry, jullie niet op de hoogte gehouden :) Gisteren ongesteld geworden helaas :(

@ Brondy: ik duim voor je! Ga je tot nod wachten met testen?

@ Anemoon: wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg... Wel knap dat je je rust weet te pakken af en toe!

@ Selina: heuh, dat lijkt me ook wel heel frustrerend. Hopelijk gewoon een positieve test!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    He dat is flink balen Marb &#128532; Knuffel
    Denk zelfs een dag langer, want een dag duurt lang &#128521; maar zodra ik een deze dagen roze in mijn afscheiding vind weet ik al genoeg. Mijn afscheiding is al wat meer, dus ben d'r bang voor. Heb ook alweer steken en af en toe kramp.
    Vrijdag is mijn NOD en komt mijn schoonmoeder oppassen, zaterdag krijgen we ook visite. Dus denk haast dat als t uit blijft, ik zondag pas ga testen &#128517;

19. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Spannend Brondy hou ons op de hoogte!

Balen Marb!! Hierbij een knuffel meis

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Melanietje, ik hou jullie op de hoogte
    Maar merk alweer dat ik er nu weer teveel mee bezig ben, stupid he??
    Kan heel goed de weken tot vlak voor NOD er niet mee bezig zijn en dan toch de laatste wachtdagen, pfffffff

Deel Deze Pagina