Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Balen marb, hier wachten op ongi... Ben erg benieuwd....

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Brondy: Jeetje, wat kun jij lang wachten :D Maar goed, dan weet je het eigenlijk ook wel... Als je morgen niet ongesteld wordt. Ik duim heel hard voor je! :D

@ Meijtje: wat zegt jouw gevoel erover?

3. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben weer veel achter oeps zal nog wel even terug lezen. Spannend voor iedereen weer. Ik probeer zet zelf wat minder mee bezig te zijn. Maar oh wat is dat moeilijk.

4. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Snap ik hoor brondy! Zo gaat het hier ook! De klusdagen en daarna zit ik er vol van. Zodragr ik ongesteld ben geworden kan ik t weer loslaten tot de klusdagen

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Nou ik ben, eerder dan verwacht, ongesteld geworden. Op zich fijn, want maak mijzelf anders helemaal gek, maar baal er ook wel weer van. Nu toch naar de dokter en bloedonderzoek/doorverwijzing of zelf nog even proberen.... lastig allemaal. Weet dat ik PCO heb maar zoontje was ook een verassing. Kunnen het dus wel. Eerst maar even wennen aan het thuis zijn. Zijn dinsdagavond thuis gekomen, woensdag dochtertje voor het eerst naar school en een uur later ongesteld geworden. Vanmorgen wilde de auto niet starten en nu weer aan het werk. This niet mijn dag.

Lastig he broek. ik ben er ook ontzettend mee bezig. Geen idee waar de uit knop zit.

Brondy, spannend zeg. knap dat je zo kunt wachten. Hopelijk heb je een positieve test.

6. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker selina.
    Heb ook geen idee wanneer ik moet gaan testen de vorige ronde was heel kort 22 en vandaag dag 23. Wanneer testen? Gebruik geen ovulatietesten. Misschien toch maar eens doen. Wat zouden jullie doen?

7. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    broek, ook geen idee of je wat hebt gevoelt qua eigroei oid? En dus geen regelmatige cyclus? Anders over een week testen als je het nog kunt volhouden.

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Helaas helaas
    Zojuist ongesteld geworden 😔
    Tellen jullie deze als dag 1? Of toch morgen pas?

9. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    balen Brondy. Volgens mij tel je vandaag dan als cyclus dag 1. Hopelijk deze ronde meer geluk

10. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen brondy.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    He gadver, Brondy... :( Jammer hoor! Officieel is zodra je rood bloed hebt, ook al is het avond, dag 1. Maar ik kan me voorstellen dat je, als je pas om half 11 's avonds ongesteld wordt, dag 1 een dag later zet.

@ broek: ik zou even wachten tot dag 25 of 26 ofzo. Dat is je 'normale' cyclus toch? Maar je kunt natuurlijk best een paar daagjes voor nod testen ;)

@ Selina: oei, wat een rotdag ja... Ik had dat dit weekend, toen ik ook in de onzekerheid van half-positieve test zat: toen kreeg ik ook ineens negatieve feedback van een medestudent. Bleeegh... Dat kun je er dan ook niet bij hebben. Voel je je nou wat beter?

Hier inmiddels alweer dag 5 van de cyclus (al lijkt het alweer weken geleden dat ik positief testte :p ). Vruchtbare dagen komen er bijna weer aan (A)

12. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Jammer Brondy :(
    Ik ben elke ochtend netjes aan het tempen maar door mijn werk deze week echt nooit op hetzelfde tijdstip. Hoe erg is dat nu eigenlijk? Heeft tempen dan wel zin?

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hoeveel verschilt het tijdstip? Idealiter is het wel elke ochtend op hetzelfde tijdstip (dus wekker zetten op momenten dat het niet hoeft, bleeegh) maar in de praktijk kun je er vaak wel een eisprong uithalen als je gewoon direct na wakker worden tempt. Bij mij wel iig.

14. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 25: negatieve cb test. Ga deze volgende ronde maar eens aan de ovulatie testen welk merk zouden jullie adviseren?

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Brondy selina balen meiden!

Broek ik was tevreden over sensitest ovulatietesten.

Hier geen idee, ik wacht rustig af verwijzing gehad van m'n vk voor m'n gynaecoloog. Volgende week afspraakje maken hoe en wat.

16. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Balen, brondy en broek!

Over temperatuur: ik word nooit op dezelfde tijd wakker en ben ook vaak op gedurende de nacht. Het maakt temperatuur wat minder constant maar ik kan er heel goed een eisprong uithalen. Misschien is het handig om de eerste paar maanden wel wat stipter te zijn, zodat je doorkrijgt hoe het werkt. Maar met 2 kleintjes is elk half uurtje slaap me te dierbaar om een wekker te zetten.
    😄

17. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht doe ook nog even een kv2v5 ook wit. Nu aan de poets even niet meer aandenken en lekker soppen. Ach ja vanavond leuk feestje dus komt goed. Kids uitlogeren. Fijn weekend

18. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Het moment van tempen is steeds tussen zes en half acht, best een verschil dus. Ik wil er eigenlijk m'n wekker niet voor zetten. Zelfde reden als Annemoon :)
    Ik ga gewoon kijken of ik er iets uit af kan leiden. Ben wel heel benieuwd! Eisprong is geweest als je temp met een halve graad gestegen is toch?

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    M'n man is de thermometer. Tijdens m'n eisprong ben ik warmer dus voelt hij koud aan, als dat zo blijft dan doet er een eitje een poging om in te nestelen. Dat is het eerste teken samen met puisten op m'n kaaklijn dat ik zwanger ben. Dat is in die 10 zwangerschappen nooit anders geweest. Normaal warm ik me op bij mn man en als ik zwanger ben dan is dat andersom haha.

20. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meijtje, das handig zo een man :)

Broek, jammer. Hopelijk toch snel alsnog een streepje. Ik had trouwens de testen van zwanger en kids. Bij mij werken ze niet, maar dan kan komen door PCO.

Vandaag contact gehad met de huisarts en wordt doorverwezen naar de gynacoloog. Wel weer spannend en dus binnen 6 maanden een stap gezet, waarvan ik toen zei dat we niet de mmm in zouden gaan. De wens is toch iets groter als dat ik dacht. Hopelijk kan ik snel terecht en kunnen we het doen zonder het mensen te moeten vertellen.

Deel Deze Pagina