Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Broek, wat jammer

Hier probeer ik ook te tempen, maar ook ik ben niet altijd op hetzelfde tijdstip wakker.
    Zaterdagochtend had ik wel een knaltest op mijn ovulatietest en in de avond weer pijn in mijn linker onderbuik. Vorige maand was het rechts (wisselt elkaar af)
    Dus nu weer op het wachtbankje

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Spannend bjlover!

Hier geprobeerd te bellen, nu 4 wachtende voor me na 15 minuten nog,ben er dan wel klaar mee...

3. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag weer een ronde verder. Nieuwe nod 23 okt.

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Balen broek!

Ben benieuwd wanneer mijn ronde in gaat, nu alweer bijna 4 weken verder... (lijkt zo kort en toch zo ver weg...)

5. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Balen broek!.

Volgens de calculator zijn mijn vruchtbare dage vanaf 29 september maar ik heb al heel erg doorzichtige slijm(sorry) en trekkerig gevoel in mijn liezen. Zal wel een erg vroege eisprong zijn maar zou t kunnen?

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    #1026 marb, 27 sep 2016
    Laatst bewerkt: 27 sep 2016
    @ Selina: Hmmm... Aan de ene kant fijn dat er schot in de zaak zit, maar ik kan me voorstellen dat deze stap wel groot is...

@ broek: bah, wat stom :(

@ Meijtje: jeetje, wat heb je lang in de wacht moeten hangen. Heb je nog iemand aan de telefoon gekregen? De weken duren lang he?

@ BJlover: jeej, weer op het wachtbankje!

@ Anemoon: hoe is het met de misselijkheid?

@ Iris: En bij jou? Jouw zwangerschap is al behoorlijk gevorderd, zeg!

7. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ja gaat rap nu haha. Begin ook al te groeien... Van de week eerst maar eens een broek bij gekocht. En soms lijkt het wel of ik activiteit voel. Heel apart. Verder voel ik me goed gelukkig. Snel moe dus op tijd naar bed.
    Veder vraagt de tweeling z'n aandacht zal ik zeggen. Ze zijn erg ondeugend/ ondernemend.
    Ze mee naar de echo was top. Sanne heeft het er nog over. Over ruim drie weken weer controle. Fijn bij de verloskundige. Wel gek om zo weinig echo's te krijgen dit keer haha. Vorige keer elke week wel een echo ivm tweeling haha.

Andere dames: hopelijk voor jullie ook snel een positieve test. En dat het kindje lekker door mag groeien bij jullie!

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nee steeds 6 tot 8 wachtenden voor me. En vandaag was de oudste vroeg thuis en dat is een luistervink (die van bijna 17) en dan bel ik liever niet. Dus ik had een ruimte van 15 min tussen m'n werk en binnenkomst van de puber, dat was voorbij en had nog niemand aan de lijn. Morgen weer een dag.
    Vanavond weer even werken... Morgen schoolzwemmen, markt en dan weer puber op m'n lip, vrijdag van 7.00-17.00 werken.... Gaat lekker, denk dat het maandag pas wordt dat ik weer kan bellen. Pfff schiet lekker op....

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meijtje, wat irritant zeg. Hopelijk snel de mogelijkheid om te bellen en dat je dan snel aan de beurt bent. Misschien een ander tijdstip proberen of toch tijdens het werk eventjes (weet niet of je dat natuurlijk mag/kan).

10. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Wat zien jullie in mijn temperatuurkaartje? Ben benieuwd :)

Bijgevoegde bestanden:

11. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Hoi loontje,
    Echt verstand van temperaturen heb ik niet maar ik zie duidelijk een eisprong en een duidelijk stijgende lijn en een stijgende lijn qua temperatuur is een heel goed teken!!! Heb je al getest?

12. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Haha Melanie, ik heb er ook bijzonder weinig verstand van. Nee niet getest hoor, zit pas op cyclusdag 15.

13. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Dit is mijn kaartje. Heb vanavond wat last van wat kramp in mijn buik

14. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    O zie je dan heb ik toch geen verstand van temperaturen!! Sorry ik kan je niet helpen. Wanneer moet je ongesteld worden? Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen dus over 2 weken hopen we goed nieuws

15. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Met een cyclus van 25 (gemiddeld genomen) zou cd25 as woensdag zijn.

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heb je enig idee hoe lang je luteale fase normaal gesproken is? Als woensdag dag 25 is dan zou je dus donderdag ongesteld moeten worden (van het gemiddelde uitgaand) en heb je een luteale fase van 11 dagen. Ik ben benieuwd wat je kaartje de komende dagen gaat doen. Ik duim dat je helemaal niet ongesteld wordt ;)

Hier ei in aantocht denk ik, spannend weer! Net als bij jou dus melanietje, leuk! Wanneer wil jij gaan testen? :D

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Lootje, jouw kaartje gaat de goede kant op. Maar dan moet je temperatuur nu wel hoog blijven en liefst nog iets hoger worden. Geen ovulatietesten of op je slijm gelet toevallig? Dat wil nog wel eens helpen.
    Zijn de open bolletjes van een ander tijdstip? Het kan zijn dat dat bij jou meer uitmaakt dan bij mij bijv, waardoor je dan toch niet zo'n duidelijk kaartje krijgt. Maar eerst maar eens kijken wat je temperatuur de komende dagen doet!

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Iris, wat leuk dat de echo zo'n succes was! Heel schattig dat de meiden ook mee konden kijken. Daar kan ik me nu al op verheugen :) :p
    Met 14 weken kun je best iets voelen trouwens. Het is alleen heel licht en veel vrouwen voelen het niet. Maar het kan wel. Heel leuk!!

Meijtje, wat een gedoe zeg... :( Tegen puber zeggen dat je even buiten een rondje gaat lopen? Of is dat heel lomp? :p (zou ik dus doen :) )

19. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Marb, ik weet niet precies hoelang mijn lf is. Vorigerg maand had ik mijn ei op dag 12 en werd ik ongesteld op dag 24. Mijn cyclussen werden de laatste 3 maanden steeds iets korter.

VandAagje weer wat menstruatiegevoel onder in mijn buik. Neem vandaag maar iets voor de zekerheid mee.

20. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Dank voor het kijken Marb. Heb verder nergens op gelet eigenlijk!
    Open bolletjes idd van andere tijdstippen...
    Maar denken jullie wel dat mijn eisprong geweest is??

Deel Deze Pagina