Zaterdag 36.9 zondag 37.0 en vandaag 37.1 Ook geen idee wat ik daar uit kan concluderen! Lastig he bjlover! Blijft de temp hoog als er sprake is van een zwangerschap? Of zegt dat nog helemaal niets?
Hij is bij mij nog wel hoog, maar heb ook nog af en toe wat bruinige afscheiding. Weet niet wat ik daar van moet denken. Mijn borsten zijn wel iets gevoeliger
Ah hoe ik me ook had voorgenomen om niet teveel op mijn lijf te letten, omdat dat toch niets zegt... had ik vanmorgen ineens een ijzersmaak in mijn mond. Dat heb ik nooit.... Pff ik wil mezelf niet zo gek maken
@ BJlover: bruinige afscheiding is niet erg. Heb je dat normaal ook? @ Lootje: oeh, alles wat anders is dan anders is, kan een goed teken zijn Hoeft natuurlijk absoluut niet, maar je ontkomt er niet aan om jezelf gek te maken denk ik. Hier lukt mij dat iig niet
Goh wat is het spannend zeg! Het klinkt allemaal erg positief! Maar ik snap dat je jezelf niet wil gek maken! Ik duim voor jullie dames
Marb, dat heb ik nog nooit gehad. Zelfs als ik ongesteld word, dan is het in 1 keer gelijk knalrood en veel
Die van mij is denk ik 6 oktober. Vorige cyclus was 23 dagen. Dus echt zeker ben ik er niet van. Volgens FF was mijn ei op 24 september. In de ochtend had ik een positieve ovulatietest en eipijn
Vanmorgen weer 36.9 Na opnieuw een onrustige nacht door dochtertje... Half uur voor dat mn wekker ging er voor het laatst uit geweest. Deze meting kan ik beter niet meetellen of wel?
Ik had vanmorgen weer 37. Het heeft eventjes geschommelt tussen 36.9 en 37.1, maar staat nu voor de 3e keer achter elkaar op 37
@ Lootje: inderdaad beter niet meetellen. Maar als jouw nod pas 12 oktober is dan zegt nu nog niet zoveel. Heb je een link/plaatje van je kaartje? @ BJlover: ziet er mooi uit hoor! Ik had een superstabiel kaartje toen ik zwanger werd van onze oudste, en mijn temperatuur was niet speciaal hoog toen. Hier blijf ik een beetje laag hangen, bleeegh.
Hoi hoi, mag ik hier ook aansluiten? Mama van 2 gezonde kids. Dochter van 2013 en een zoon van 2015 Ik zou een derde heel leuk vinden alleen zo spannend omdat er al 2 gezonde kids zijn. Mijn man is nog niet overtuigd dus ik moet nog even geduld hebben maar vind het wel leuk om met jullie mee te lezen
Welkom Emir. De meeste van ons zijn ook zo begonnen. Spannend iedereen die weer aan het wachten zijn. Kan iemand de lijst nog updaten? Ik heb 14 oktober de afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze zeggen. Ben ook bang voor een cyste, want heb geregeld pijn bij bv omdraaien in bed en sex. Voor onze dochter ook gehad en eraan geopereerd dus voelt best bekend. Dus dat gaan ze ook checken. Ik lees dus nog wel mee, maar reageer weinig, want heb niks boeiends toe te voegen hier.