Spannend littleindians het echte werk nu! Hopelijk is het snel raak voor jullie. Heb je een regelmatige cyclus? Lootje hoe is t nu met jou? Al ongesteld geworden? En Bjlover hoe gaat het met jouw? Jij kan binnenkort testen toch?
Jaa wel spannend weer hoor Jaa ik slik al sinds we voor de tweede gingen geen pil meer. Dus het is nu altijd 28 dagen en voel ook mn eisprong duidelijk
Hmm op naar ronde 3. Ben net ongesteld geworden. Vanmorgen een temp van 36.8 en uurtje later ongesteld. Bijzonder toch hoe een lichaam in elkaar zit Ronde 3 'moet' em gaan worden voor ons. Anders komen we precies in de periode waarin beide kids en ik jarig zijn binnen 3 weken...
Balen dames dat het toch doorgebroken is. Ik ben helemaal niet thuis in temperaturen. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Nu de gezellige dagen denk ik willen jullie mee kijken Totaal nieuw voor mij. Vanochtend nog gezellig gehad.
Sorry bjlover dat is waar. Ik kan het soms allemaal niet meer bijhouden. Ik heb geen verstand van ovulatie testen broek!
Broek Die van gistet lijkt donderder, maar denk dat je een goede timing hebt!! Jeetje, veel meiden op rood alweer 😔 Dikke knuffel voor jullie meiden!! Lijkt geen goede maand te worden. Hier, denk vandaag ovulatie, zere buik ineens, pffff Ben er zelfs een beetje misselijk van 😣
Nee ik boedoelde dat we in nov en dec veel verjaardagen hebben van ons zelf en andere. Wij willen er rekening mee houden door februari en maart over te slaan Zeg ik nu, maar wie weet zeggen we dan wel ach gewoon verder gaan
Ik wil een foto sturen maar weet niet hoe het moet. Ik heb t idee dat ik zwanger ben. Vanmorgen de oudste naar school gebracht en bij thuiskomst een tuur streepje!