Wij gaan dat ook doen hoor. Helemaal omdat wij amper bezig zinn. Dat betekend voor ons hierna nog 1 ronde en daarna 2 cyclussen overslaan. Anders wordt het miss 4 verjaardagen in 1 maand. Of 2 kids op dezelfde dag. Vindt ik voor hun niet zo leuk en voor mij te druk.
Jaa precies We zijn pas net begonnen Maar ik denk als we nu al langer bezig waren dat ik miss toch gewoon had door gegaan
Melanietje, ik zie m ook! Een voorzichtige gefeliciteerd! Maanden overslaan doen wij niet. Dan zouden we een periode van 3 maanden moeten overslaan. Bij de oudste zijn we 18 maanden bezig geweest, wil dat niet onnodig verlengen. We hebben nu alle 4 verjaardagen in 6 weken, dus een meer maakt dan ook niet uit.
Vanmorgen nog een test gedaan en dat werd gelijk een knaller! Volgende week maar de verloskundige bellen.
Maandag had ik vlagen van misselijkheid dus toen dacht ik al dat t raak zou zijn. En.gister ben ik de hele dag misselijk geweest en last van zuur een boeren. Nu alleen last van bandenpijn maar geen misselijkheid gelukkig.
Gefeliciteerd melanie! @anemoon: niet meer getest na eergisteren. Gisteren temperatuur erg laag dus dacht dat het over was, maar nu temp weer hoog. Dus morgen of overmorgen toch maar weer testen denk ik.
Ahh fijn dat ik mee mag doen. @marb, ze zijn 5,5 en bijna 4. Zal dan ook wat meer over mezelf vertellen, ben 30 jaar, heb 2 jongens. Sinds gisteren mijn spiraal eruit. Vind het allemaal heel spannend omdat we nu echt bewust ervoor gaan. De eerste 3 jaar in de mmm gezeten (diagnose pcos), behandelingen gehad met hormonen iui, uiteindelijk overgestapt van zh. Deze vonden me te zwaar moest dus een traject in om af te vallen, had al een maagband en daardoor 20 kilo kwijt. Uiteindelijk spontaan zwanger, onverwachts en met bijna 8 weken achtergekomen. De tweede is ons kadotje, door de bv geen cyclus bijna en gestopt met de cerazette vanwege de bijwerkingen. En daar was nr 2. Heel blij mee hoor, was ff schrikken alleen. Nu gaan we dus voor nummer 3, heel lang getwijfeld, maagverkleining gehad, veel afgevallen en groen licht gekregen om dus weer zwanger te worden.
Wat bijzonder zeg! Ik hoop heel erg dat het jullie nog een keer gegund is! Hier trouwens heel raar gevoel al de hele middag. Beetje licht in het hoofd, niet echt misselijk maar heel wazig. En steeds honger Als jullie naar het kaartje en de negatieve test kijken... Ben ik dan te optimistisch om nog hoop te hebben of denken jullie dat het nog kan?