Spannend Marb. Ga je testen of wacht je tot morgen? Heb je verder niet het gevoel dat het raak zou kunnen zijn?
Ik wacht tot morgen (denk ik ). Ik heb juist wel het gevoel dat het raak is, maar nou ja... Om die negatieve test kan ik niet heen... Nou, hopelijk late innesteling ofzo...
Wat een spannend dag dan! Een negatieve test is definitief, maar zelf zou ik niet kunnen wachten haha. Veel succes met de zenuwen en ik duim!
Marb, spannend, het kan nog alle kanten op zo te zien. Ik duim voor een goede afloop! Littleindians.. das toevallig Ben vandaag ongesteld geworden.. denk ik tenminste.. zo spannend weer allemaal hoe het gaat verlopen enz. Ml heeft er helemaal zin in die zat al wanneer is je eisprong
Hee, maar jij bent precies 12 weken zwanger! Da's dan wel weer cool, gefeliciteerd! Ik ga even niet temperaturen denk ik. Ben er wel klaar mee... Nu lang weekend bij schoonouders, hopelijk beetje afleiding. En dan gewoon weer gezellig voor ronde 4
Kan me helemaal voorstellen dat je/jullie er soms helemaal klaar mee zijn! Het vergt heel wat incasseringsvermogen en doorzettingsvermogen om elke maand weer vrolijk door te komen. Fijn dat je even afleiding hebt dit weekend. Wonen je schoonouders in een andere regio? Ja, ik ben heel gelukkig met m'n 12 weken!! Echt mooi. Vind het wel pittig hoor. Kijk uit naar binnenkort dat ik de baby kan voelen. Dat maakt de zwangerschap een stuk leuker.