Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Balen marb! Ga maar lekker afleiding zoeken bij je schoonouders in Frankrijk geniet ervan! Dikke knuf

2. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Heerlijk Marb geniet bij je schoonouders

3. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah wat balen zeg :(
    even lekker genieten dit weekend!

4. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Ik zou normaal gesproken morgen ongesteld moeten worden. Kan er nog steeds niet over uit dat het gelukt is!

5. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Bijzonder gevoel he, melanietje?

Marb, dan ben je er echt even helemaal uit! Als je dan toch ergens ongesteld moet zijn, dan maar in Frankrijk.....

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Marb wat balen zeg, ff een weekend eruit in Frankrijk.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Sorry dat ik zo afwezig ben meiden, ik probeer er echt even pauze van te nemen. Heb ook niet meer getempt en wil proberen dat de hele cyclus vol te houden.

@ melanietje: echt geweldig dat het gelukt is! Hebben jullie het al gevierd?

Ik vind het wel confronterend hoor, ik was er zo van overtuigd dat het wel weer de eerste ronde raak zou zijn :) Echt arrogant misschien, maar zo voelde het echt. Ik wist met mijn verstand wel dat dat niet zo hoefde te zijn, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ook wel goed voor me misschien :p
    Maar als ik dan hier al meiden zie die al in het tweede trimester zitten... Oei :)
    Ik ben echt superblij voor jullie hoor! Moet gewoon echt wennen aan dat ik niet als eerste aan de beurt ben :D

8. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Ik snap het wel hoor marb en arrogant is het helemaal niet! Wij zijn nu vanaf juni aan het proberen en had me ook vast gehouden dat het gelijk raak zou zijn! Nu is het voor mij natuurlijk nog snel gegaan maar als je wens er is duurd alles lang!!
    We hebben het nog niet gevierd. Ik wil echt eerst de echo afwachten. 30 oktober hebben we een familie foto en.bij de laatste foto laat ik mijn oudste roepen dat mama een baby in haar buik heeft zodat de fotograaf dat gelijk vast kan.leggen hoe iedereen reageerd

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat een leuk idee! <3

10. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Hopelijk pakt het idee ook leuk uit! Dat de oudste al die tijd zijn mond kan houden en als hij het roept iedereen het ook hoort!! We zijn met 8 volwassene en 5 kinderen in de leeftijd van 2 tot 5 jaar

11. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Dames, ik neem afscheid van dit topic. Wij gaan weer de mmm in en dit is toch wat confronterend. De PCO is in volle hevigheid terug met aanwezige cyctes. Ik merk dat ik erg weinig aansluiting met jullie heb en geen reacties krijg op mijn berichten. Dus dan kan ik jullie beter verlaten.

Ik hoop dat iedereen die zwanger is een fijne zwangerschap heeft en een voorspoedige bevalling. Geniet ervan de komende tijd.

Ook hoop ik dat de dames die nog niet zwanger zijn, snel een positieve test in handen hebben. Wachten duurt altijd te lang.
    Ik duim iig voor jullie.

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Selina, succes meid, hopelijk hoef je niet te lang in de mmm te blijven.

13. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Veel geluk, sterkte, succes gewenst Selina. Weet niet wat ik je nog meer kan wensen anders dan dat jullie droom ook snel uit mag komen.

14. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Selina jammer dat je weggaat. Er zijn veel meiden hier met veel verhalen dus het is lastig om op iedereen te reageren. Verder snap ik je keuze helemaal. Ik wens je heel veel succes en dat jullie droom naar een derde maar snel uit mag komen

15. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Heel veel succes Selina. Ik duim voor je dat.je.niet te lang in de mmm zal zitten en dat je snel een positieve test mg hebben.

16. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Dames, ik begrijp de frustraties en emoties maar al te goed. Doe wat goed voor jezelf voelt!

Selina, veel sterkte en veel geluk!

Marb, ik herken je haast en je arrogantie, haha. Vooral onhandig voor jezelf.....achteraf is alles makkelijk praten. Als je er middenin zit, voelt het enorm lang.

Ik kan me er soms schuldig over voelen hoe makkelijk we zwanger raken. Aan de andere kant waren de miskramen en de extreme misselijkheid onze dieptepunten. Ieder krijgt zo z'n deel. Vriendin raakt lastig zwanger en heeft tweede miskraam gehad. Was even ver als ik en dat maakt het extra pijnlijk. Als we samen zijn, is het contrast heftig. Lastig om daar goed mee om te gaan! Zoveel emoties...van ons allebei.

Zware kost, wens jullie fijne avond!

17. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Anemoon voor nu is het fijn dat het snel is gelukt maar je hebt daarvoor genoeg mee gemaakt zoals je zelf al schrijft! Mooi gezegd dat ieder zijn deel krijgt! Vervelend dat je vriendin zoiets ergs is overkomen. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Mijn broertje en.zijn vrouw zijn al 2 jaar bezig om hun eerste kindje te krijgen. Wij zijn nu zwanger van nummer 3. Gisteren kwamen ze eten en ze weten dat we de wens naar een derde hebben, toen vroegen ze of het al gelukt was. Met een stalen gezicht heb ik nee gezegd. Mijn schoonzus spuit nu hormonen en zaterdag krijgt ze een echo en dan hoort ze wanneer ze geinsemineerd word. Hopelijk zijn we samen zwanger

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Selina: wat heftig dat jullie weer de mmm in moeten. Ik kan me voorstellen dat het dan confronterend is om hier mee te kletsen. Niet alleen vanwege de zwangeren, maar ook de dames zoals ik die zeuren over een maandje meer of minder ;)

Het is hier trouwens niet eens zozeer het ongeduld, maar de onzekerheid: als het nu niet is gelukt waarom zou het dan ineens deze ronde WEL lukken? (En ik weet hoe het in theorie werkt hoor, maar toch) Ik ga me dan afvragen waar voor ons de grens ligt mbt dit kindje. Nou ja, iedereen kent het malen waarschijnlijk wel.

Maar ik vind het wel rot om te horen dat je het gevoel hebt dat we niet reageren op je berichtjes. Wat mij betreft was dat in elk geval niet bewust of speciaal op jou gericht. Ik reageer heel wisselend en beperk me dan vaak tot de laatste bladzijde wat reageren betreft (ik lees wel alles mee vaak). Maar goed, ik kan wel een heel verhaal houden, maar als je eenmaal zo'n gevoel hebt dan snap ik ook wel dat je geen zin meer hebt om hier te schrijven.
    Ik hoop van harte dat je snel zwanger bent en blijft. Veel geluk!

@ Anemoon: herkenbaar hoor. Hier dus ook miskramen gehad en tijdens de zwangerschappen extreme bekkenpijn en misselijkheid. Dus ik snap helemaal wat je bedoelt. Ook dat het zo oneerlijk kan zijn. Toen ik hoogzwanger was van de oudste kreeg een vriendin van mij haar 7e miskraam. Ik had echt geen idee wat ik moest zeggen.
    En op de dag dat de jongste geboren werd verloren mijn broertje en zijn vriendin hun kindje. Dat was heel wrang met kraamvisite.

Hopelijk geniet je ook lekker van je zwangerschap, het is je van harte gegund.

@ melanietje: goh, heftig hoor! Hoop dat je schoonzus ook snel zwanger is zodat je het nieuws zonder dubbel gevoel kunt delen.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden
    Even een vraagje:
    Ik geef nog borstvoeding, alleen de ochtend en avond/nacht
    Maar zou dit mijn vruchtbaarheid kunnen beïnvloeden??

@Selina
    Sorry als we jou tekort gedaan hebben
    Succes en sterkte verder, hopelijk ben je ondanks de PCO's toch snel weer zwanger.

@melanietje
    Dat is dan wel dubbel he??
    Hier een vriendin die net iets eerder begonnen was voor de eerste, toen wij begonnen voor onze 2e. Zij is nu nog niet zwanger, terwijl wij al denken en bezig zijn aan nummer 3. Al zie ik hier nu ook alweer de menstruatie aankomen helaas.

20. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    @ brondy ik denk dat het per persoon verschillend is ik heb allebei mijn kinderen 2 jaar bv gegeven en al die tijd geen menstruatie alhoewel dat niet betekend dat je niet vruchtbaar bent maar wel verminderd bij mij althans wel.
    Er is ook bewezen dat als je bv geeft minder vruchtbaar bent maar het is absoluut geen anticonceptie hoor!

Deel Deze Pagina