Gefeliciteerd ggity! Wanneer ben je volgens dw berekeningen uitgerekend? Ik heb mijn echo namelijk 8 nov! Jammer saz! Ik blijf voor je duimen. Bjlover hoe is je vakantie? Marb hoe gaat het met leren??
Melanietje, mijn vakantie is helaas weer afgelopen. Vanmorgen weer vroeg op. Nu even doorwerken tot kerst.
Jammer bjlover!! Heb je wel leuke dingen gedaan? En ach de kerst duurd niet zo lang meer Ggitty dan schelen we een dag! Wat grappig
Woensdag ben ik met mijn jongens naar Monkeytown geweest. Donderdag eerst met de jongste naar de tandarts en daarna met z'n viertjes naar Nemo. Vrijdag stond zwemles op de planning en zaterdag zijn we met mijn schoonfamilie naar het spoorwegmuseum geweest. Dus genoeg leuke dingen gedaan. Met kerst zelf ben ik het weekend weg met de schoonfamilie en mijn jongens. De 1e vakantieweek zijn mijn jongens bij hun vader en heeft mijn vriend iets gepland. Wat weet ik nog niet, dat is een verrassing. De 2e vakantieweek zijn mijn jongens bij mij
Dat kan hij wel, me verrassen. Al hou ik helemaal niet van verrassingen. En dat weet hij, dus plaagt hij me er telkens mee lol. Maar wel heel lief van bem
@ ggitty: wat leuk, gefeliciteerd! @ Saz667: grrr, wat klote. Je hebt ook echt een lange cyclus steeds zeg, pfff... Dan duurt wachten extra lang. Ik vind een cyclus van 3,5 week al killing @ BJlover: bij jou wordt het weer spannend over een paar dagen. Hoe zit je erin deze keer? @ dames die het vroegen: het leren gaat redelijk. Heb eerst maandag as nog een andere toets, dus daar ben ik eerst mee bezig. En zo gaan de weken wel voorbij. Morgen zo'n beetje op de helft van mijn cyclus, denk morgen of overmorgen eisprong, maar ik weet het niet want ik temperatuur niet
Marb, momenteel weinig last van kwaaltjes. Behalve een wat opgeblazen gevoel. Mijn spijkerbroek zit even niet zo lekker. Als ik thuis ben gaat mijn joggingbroek aan. Plus ik heb enorm koude voeten. Slaap de laatste paar nachten met van die cosy sokken aan in bed.
Dat klinkt veel belovend bjlover! Dat was mijn eerste kwaal samen met boeren! Koud koud en nog eens koud, en die kwaal is nog steeds niet over!!
Goedemorgen dames! Hoe gaat het hier? Ik lees dat er een nieuwe zwangere is van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat er voor de andere ook snel een positief resultaat zal zijn dikke knuf vanaf hier!
Klinkt toch wel goed. Het is nog vroeg natuurlijk, maar wie weet! Wanneer wil je gaan testen? Ik weet niet of ik tot 8 november kan wachten @ loqka: hoe is het bij jou?
Durf ergens nog niet. Bang dat ik te vroeg ben. Maar aan de andere kant ook wel super nieuwsgierig. Volgens mij gaat het met mijn temperatuur ook goed.
Hoi dames, Zie een zwangere gefeliciteerd! Ik ben ziek zit al 3 dagen thuis.... uitgerekend in mn vruchtbare periode (als het goed is) nou ja we zien het wel. Marb succes met je toets maandag! Bjlover spannend ik duim voor je! Sas667 balen van je lange cyclus, ken het wel hoor is killing zoiets. Ben vd week begonnen met maca poeder, goed voor het libido en vruchtbaarheid o.a. is te smerig voor woorden om te nemen.. heb al vanalles geprobeerd om mee te mengen maar die smaak blijft... neus dicht en door drinken maar haha.