Welkom jairy, spannend weer. Hier tot op heden geen drang om te testen, maar nu begint het te kriebelen, stom hé.... Het is nu nog maar een halve dag wachten haha.en nu in ene....
Dankjewel meiden! Ik vind het allemaal toch weer ontzettend spannend, al heb ik ergens ook een beetje het gevoel dat er toch wat extra's bij komt kijken omdat het dus voor mijn vriend zijn eerste mag worden. Ik weet niet of dat gewoon tussen mijn oren zit haha. Marb, ik wil zondag gaan testen gezien dan me NOD is, mits ik niet eerder bezwijk aan de kriebels haha. Jij gaat zaterdag een testje wagen? Mijn duimen draaien in ieder geval voor je! BJlover, heb jij ook dat gevoel wat het toch iets spannender maakt, gezien het voor jullie samen ook de eerste is? Ik voel me ergens zo gek dat ik dat heb, want zwanger mogen worden is altijd spannend voor iedereen. Meijtje, spannend! Ik duim voor je dat je morgen een mooie test in handen hebt!
Dat gevoel heb ik ook wel. Ik vind het enorm spannend. Mijn oudste heeft me ook al een paar keer gezegd dat hij een zusje wilt
Welkom Jairy... spannende tijd voor jullie!! Hou ons op de.hoogte met wat je voelt en denkt!! En we duimen voor een positieve test volgende week. Meijtje zou leuk zijn op jullie trouwdag! Hou ons op de hoogte!!!! Marb voor jouw duim ik ook!! Word een drukke week met testers!! Ik hoop het zo voor iedereen. Vandaag fotoshoot gehad met familie. Onze oudste zou roepen dat mama een baby in haar buik heeft maar hij durfde helaas niet! Dus na de shoot ergens wat gegeten en met het proosten maar gezegd dat 2017 ons jaar gaat worden met een nieuwe spruit in aantocht.
Wat leuk dat je ook hier komt kletsen! Irritant he die test kriebels haha Ik ga ook proberen te wachten tot zaterdag of zondag Proberen he..
Welkom jairy, spannend weer. Hier tot op heden geen drang om te testen, maar nu begint het te kriebelen, stom hé.... Het is nu nog maar een halve dag wachten haha.en nu in ene.... Ik ga echt wachten tot morgen ochtend tot nu toe geen bloed.... Pfff en misschien weer de marteling van de eerste weken. Kreeg van een collega waar ik laatste keer mee zwanger liep (ik kreeg mk, zij was 2 weken verder) dat haar 20 weken echo slecht was. Het kindje is ernstig zwaar gehandicapt tot niet levensvatbaar zo erg voor haar... Dan heb ik het geluk dat het tot nu toe altijd tot 13 weken gebeurt is, horen met 20 weken echo lijkt mij zoveel erger, wat een keuze moet je dan maken :'(
Jeetje, wat een heftig nieuws Meijtje... Lijkt me ook echt vreselijk. Ik moet zeggen dat dat ons wel even heeft weerhouden van een derde: nu hebben we twee gezonde kinderen en is ons dit leed bespaard gebleven. Maar de wens blijft groot he?
Dat is vreselijk om te horen Meijtje!! 20 weken al bij je mogen dragen, hechten en dan horen dat het niet goed is
BJlover, hier wil de oudste ook graag een zusje, maar de jongste wil een broertje dus dat wordt nog wat haha. Fijn te horen dat ik niet alleen ben met mijn 'gekke' gevoel qua extra spanning, je weet dat het voor iedereen net zo is, maar toch. Littleindians, jaa behoorlijk irritant haha, maar ik wil er echt niet aan gaan toegeven. Proberen inderdaad ja haha, ben benieuwd of ons dat lukt 😂 Meijtje, wat een vreselijk bericht! Lijkt me zo ontzettend moeilijk. Heel veel sterkte voor je collega. Hier was ik afgelopen dagen een beetje hoopvol gezien mijn temp mooi aan het stijgen was, zelfs iets hoger als vorige maand (nu weet ik dat dat niet te vergelijken is, maar onbewust toch een beetje haha). Vandaag een flinke klap gezakt, van 36.9 naar 36.6, dat lijkt me ergens nog iets te vroeg voor een aankomende ongie, nietwaar? Ik zit nu 8DPO en afgezien wat van wat krampen zo nu en dan en verspreid over de afgelopen dagen heb ik nergens last van.
Hier vanmorgen toch een test van action gedaan. Had ik blijkbaar nog liggen. Voor mijn gevoel zie ik wel een licht streepje, maar misschien wil ik die gewoon zien. Pfff, om gek van te worden
Dames, ik merk dat ik toch geen afscheid van jullie kan nemen dus mag ik mij weer aanmelden? Melanietje, wat jammer dat je zoontje niet durfde. Hoe reageerde de familie? Meijtje, wat heftig zeg. dat lijkt mij ook echt erg. Je moet dan zo een moeilijke keuze gaan maken. Jairy, Welkom. Ook een spannende week dus. Hopelijk snel een positieve test! Ik heb deze cyclus 2 echo's gehad. Op vrijdag (14okt) de eerste en daar zagen we een eitje van 23 mm. Op maandag (17 okt) terug geweest om te kijken of hij gesprongen was of dat het een cyste was. Op maandag was hij er nog en er zat nu nog een eitje naast van 22 mm. Dus waarschijnlijk en een cyste en een ei. Toen naar huis gestuurd met klusadvies en als ik ongi wordt dan moet ik bellen voor een afspraak op dag 3 en als ik een posi test heb mag ik bellen voor een vroege echo. Tot op heden beide nog niet. Woensdag getest (veel te vroeg) en die was negatief. Maar ook nog geen ongi. Heb het idee dat ik van alles voel, maar ook dat ik nu wel eens binnen 2 dagen ongi ga worden. Als dat zo is gaan ze mijn cyclus eerst een keer helemaal volgen en de ronde erna dan gaan we medicijnen gebruiken.
Ja hier ook tuurstreepje! Ik denk dat ik nu 10 dpo zit aan de streep te zien. Zo leuk. Morgen naar de gynaecoloog hihi Kan ik gelijk zeggen hoppa zwanger
BJ Lover, ik zie, zeker op de eerste foto een streepje. spannend zeg. hopelijk lopen ze mooi op! Meijtje, op die van jou zie ik ook een streepje. Super zeg op jullie trouwdag.
Gezellig Selina dat je toch weer mee kletst! Meijtje en bjlover ik zie bij allebei zeker een tuur streepje! Spannend zeg