Selina, welkom terug! Spannende dagen voor jou. Lijkt me wel heel fijn dat jullie goed begeleid worden. Bjlover en meijtje, ik zie zeker ook een streepje. Hoera!! Gisteravond moest ik overgeven, dacht eerst gewoon, maar bleek toch flinke buikgriep. Bah, voel me ellendig. Meteen ook hele gezicht onder knalrood eczeem, dus toch even naar huisarts. Maar die dacht gelukkig aan gewoon eczeem en niet aan iets ernstigs. Het deed bij mij belletjes rinkelen van hersenvliesontsteking. Dus nu in bed en hopelijk opknappen. Niet makkelijk met twee kleintjes...
Annemoon, beterschap. Vervelend zeg! Spannend is het niet meer. Had hele goede hoop maar ongi komt op gang. Helaas toch echt de mmm in.
Bjlover super, ik zie ook een tuurstreepje bij jou. Lopen we gelijk op, super spannend. Selina zo balen meid, ik ga morgen ook naar de gynaecoloog omdat ik al ruim 14 maanden bezig ben voor een 3e. Zwanger worden lukt wel, alleen zwanger blijven is een probleem, hopelijk willen ze al m'n hormonen nakijken, m'n baarmoeder is al een keer onder de loep genomen, andere dingen zijn met Bloedonderzoek uitgesloten. Het is niet niks om de mmm in te moeten. Sterkte meid, hopelijk is het toch snel raak, al dan niet met wat hulp. Je wordt dan wel geleefd. En alles voor je bepaalt. Dikke knuf! Alles voor dat wondertje hè.
Anemoon sterkte, zeker met 2 kleintjes is het verschrikkelijk. Hopelijk heb je wat hulp. Beterschap en hopelijk kom je een beetje aan rusten toe
Meijtje, Onze dochter is ook met de mmm ontstaan, dus weten gelukkig hoe en wat. Alleen om de zo veel dagen een echo vind ik minder. Gelukkig is ons klusgedrag erg goed, dus moetjes zullen er niet veel zijn . En het is waarschijnlijk alleen mbv clomid, dus weet ook dat het nog veel erger kan. Niet zwanger blijven lijkt mij echt nog veel heftiger. Hopelijk vinden ze ook daarvoor snel een oplossing.
Selina, knap dat je het nogmaals doet. Ja polonaise aan je lijf, ik weet er alles van jammer genoeg. Het went een beetje, klinkt raar... Maar ze hebben elkaar en spelen op een mooie regenboog. Ze blijven mijn sterretjes en hebben elkaar. Ze zijn allemaal voor/met 13 weken gestopt. Al dan niet blijven zitten (heb ondertussen zat curettage gehad) of zijn vanzelf gekomen. Afgelopen vakantie had ik er 1 van 10 weken in Gran Canaria in m'n handen. Alles erop en eraan, armpjes beentjes placenta in aanmaak, oogjes met vliesjes erover, in mijn ogen perfect, maar mocht niet blijven zitten. We hebben afscheid kunnen nemen van de laatste. Dat was wel heel fijn.
@ melanietje: ik lees nu pas dat jullie leuke plan niet doorging. Wat jammer, het had me zo leuk geleken om de reactie op de foto te hebben @ Selina: leuk dat je er weer bent. Wat jammer dat je toch ongesteld lijkt te zijn geworden Hopelijk kunnen ze jullie in de mmm goed helpen! @ Anemoon: oh jakkes zeg, dat klinkt heel naar! Heel veel beterschap! @ Meijtje: oeh, ik zie het streepje zeker. Dubbel gefeliciteerd vandaag En nu begint eigenlijk het zenuwslopende wachten voor jullie pas... Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis iets zodat dit een wolk van een baby wordt. @ BJlover: ik zie heeeel vaag iets... Voor 11 dpo niet heel duidelijk, maar het kan natuurlijk wel! En nu afwachten tot woensdag dus? Pfff... Zenuwslopend allemaal he? Hier vandaag eerste van de twee tentamens gehad. Ging redelijk, maar niet denderend. Bleeegh... En maandag as het belangrijkste tentamen. Pfff... En nog 5 nachtjes slapen tot ik mag testen (hoewel ik mezelf alweer aan het overtuigen was dat donderdag misschien ook wel kan )
Oeh marb spannend, hopelijk toch een goed cijfer. Nog 1 tentamen toytoytoy.... We wachten af.... Ben blij dat ik morgen een afspraak heb staan bij mijn vaste gynaecoloog.
Marb hopelijk een goed cijfer. Hier net toch testjes gehaald. 1tje van kv 2v5 gedaan. Urine was wel vrij licht, maar omo wit. Ik hou mijn temperatuur maar in de gaten en wacht maar af. Pffff
Bjlover morgenochtend pas weer testen, zo vroeg met lichte urine heeft echt geen nut. Nog even geduld, hoe moeilijk ook .
Vanmorgen getest weer met ochtendurine, maar ik kan niks ontdekken. Ook is mijn temperatuur wat gezakt. Niet veel, maar 0,1 graden. Er zit niks anders op dan afwachten
goedemorgen dames, Marb succes met je laatste tentamen. Ff volhouden en je mag testen! BJ ik zie ook wel wat op je testje, maar las dat vanmorgen niets te zien was.. balen! Ik heb vorige week mn ei gehad. Geen idee wanneer ml zegt woensdag ik denk het weekend. Zit dus op het wachtbankje. Ml is er van overtuigd dat het raak is, ik ben iets nuchterder en geloof nooit dat het kan in de eerste ronde.. ik heb mn nod op 12 nov wrs. Nog ff geduld haha
Oh dames, het is nog laaaaang niet mijn laatste tentamen hoor Over 4 weken heb ik een hele tentamenweek met 7 toetsen (ook vaardigheden). Maar maandag is het laatste tentamen deze cyclus Ik wilde eerst tot dinsdag wachten zodat ik eerst het tentamen heb, maar misschien is het wel fijn om duidelijk te hebben van tevoren. Zaterdag it is. @ BJlover: bleeeegh, wat een rotnieuws. Het ziet er niet heel hoopvol uit, met 12 dpo zou je toch wel een redelijk duidelijk streepje verwachten... Het hoeft niet natuurlijk, alles kan. Maar als je temperatuur ook niet denderend is... Bah. @ Patje: in elk geval op het wachtbankje, nu wachtenwachtenwachten... Ik duim dat je man gelijk heeft
Echt balen Bjlover 😣 Hier rond 11 a 12dpo en ook omo wit helaas Dus dat belooft niet veel goeds
Ik heb geen bloed ook. Zat te denken, misschien ben ik iets minder dpo. De 20e had ik een piek op mijn ovulatietest. Als ik dan van de 22e uitga dat hij gesprongen is, dan zou ik nu 10dpo zijn. Dan zou het nog kunnen en zou mijn nod ook verder zijn. Ik wacht het gewoon allemaal maar af
Marb... ohhhh nou succes evengoed.. lijkt me heftig allemaal met tentames enz. Little.. wat balen.. miss kan het nog? BJ als je minder dpo bent dan zou het nog kunnen toch.. Echt ik geloof dat ik gek word, voel vanalles... en heel even denk ik dan zou het.. dan daarna doe ff normaal.. gewoon afwachten.. stom he dat je je zo gek kan maken. Heb iig wel vast testen besteld heb ik die vast in huis haha
Jaa stomme lichamen he haha Het zou nog kunnen natuurlijk maar bij de andere kids wist ik het ook rond 3-4 dagen daarvoor al Afwachten maar! Oe spannend! welke testen heb je besteld?