Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Dat heb ik dus ook. Allerlei kwaaltjes. Ook testen nog besteld van Wondfo

2. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh thanks ga ik daar ook eens naar kijken:D

3. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Ik voelde het aan mijn lijf 3/4 dagen voor mijn ongi dat ik zwanger was. Je lijf kan.je aardigg gek maken. Zo denk je dat je zwanger bent en word je toch ongi en dan ineens voel je, ja nu is het echt raak!

Bjlover er was een tuur streepje dus ik blijf voor je duimen meis

4. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Hier is mijn temperatuur ogen steeds hoog. weer iets gestegen weer.
    Vanmorgen getest met wondfo.
    Onderste is van vanmorgen

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    BJlover, ik ben echt de meest slechte tuurder die er is, dus ik zie zelf niks op de onderste test. De bovenste lijk ik heel vaag iets te zien. Je temp blijft wel mooi hoog, spannend!

Littleindians, balen van de negatieve test, maar ik blijf toch nog even voor je duimen!

Patje, spannend, hoeveel DPO zit je nu?

Nadat mijn temp vanmorgen toch weer mooi omhoog ging kon ik het niet laten te testen. Er is een heel erg vaag streepje te zien, maar ik ben bang dat het een voorgedrukt streepje is. Ik weet niet of jullie bekend zijn met een zwangerschapstesten van big bazar? Ik heb in iedergeval net k2v5 gehaald en ga die morgen denk ik maar eens doen, mits me temp hoog blijft.

6. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Big Bazar had ik zaterdag een heel vaag streepje op. Maar ben bang dat het een indroogstreepjes was. Test van Big Bazar van maandag was omo wit.

7. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook niks maar ben ook niet zn hele goede tuurder

8. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa die lichamen pfff

Ik zit onder de pukkels en det in combi met een negetieve test gisteren is dat voor mij haast wel duidelijk; op naar de volgende ronde!

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Spannend jairy en bjlover. Ben ook erg slecht in turen, maar hoop dat jullie testen toch op gaan lopen. Ik duim voor jullie.

Little indian, jammer zeg. Maar wie weet.

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Lekker als je ongesteld bent. Heb inderdaad een cyste, maar ze verwacht dat die nu kleiner gaat worden. In de ene liggen 8 eitjes klaar en ik die ander (met de cyste) 5. Ben benieuwd. Volgende week dinsdag terug voor een nieuwe echo.

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Bj ik zie iets vaaga maar k weet het niet zeker
    Jairy ik denk 7dpo maar zeker weten doe ik het niet.. had getest kwam een heel.licht vaag lijntje bijna niet te zien gewoon. Kan ook een indroger of voorgedrukt lijntje zijn.. stond er na 5 min ongeveer. Morgenochtend met ochtend urine eens proberen.
    Little.. wat balen zeg hoeveel dpo ben je nu?
    Selina.. niet lekker idd als.je ongesteld bent maar wel fijn dat er al wat eitjes op wacht liggen om te groeien

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Denk dat t niet te zien is maar wellicht zien jullie wat

Bijgevoegde bestanden:

12. melanietje28

melanietje28 Actief lid

13 apr 2015
    215
    0
    0
    Selina ik kan me voorstellen dat de echo geen pretje is geweest! Maar wel fijn dat er eitjes zijn! Ik heb er verder geen verstand van mijn excuus daarvoor maar is het nu niet mogelijk dat je een drieling of meer kan krijgen?

Bjlover in de onderste zie ik niks maar in de bovenste wel!

Patje ik zie helaas niks! Al weet ik ok niet zo goed waar ik moet kijkenbij deze test

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ BJlover en Patje: bleeegh, wat irritant die vage testjes. Hopelijk vandaag of morgen echt een duidelijkere!

@ Selina: ah jakkes, dat lijkt me idd niet fijn. Gaan ze nu kijken of de follikels groeien?

@ Littleindians: oh, toch wel erg jammer denk ik? :(

Hier ga ik me vandaag laten knippen door een student-kapper die examen heeft :D Ik ben heel benieuwd!

14. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Marb, dat is best spannend. Gelukkig lopen er altijd leerkrachten bij om te helpen. Ben benieuwd.

Nou al die vage testjes zullen wel indrooglijntjes zijn of iets. Vanmorgen was mijn temperatuur gezakt van 37 naar 36,6. Dus zal vandaag of morgen wel ongesteld worden.

15. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto is wat onscherp dus kan t niet zo goed zien
    Zie je zelf wel wat?
    Oh lees het al 🙈 Heb je vandaag nog getest ?

Ik zit nu op 12/13dpo maar vanochtend was hij weer omo wit dus hopelijk breekt t snel door kunnen we weer verder

16. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa wel jammer hoor
    Vanochtend toch nog een testje gedaan omdat ik normaal altijd laat slaap ect en ik was nu steeds zo moe dat ik al heel vroeg sliep maar helaas omo wit
    Dus hoop dat mn ongie snel doorbreekt dan kunnen we weer verder

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh nee, allebei niet echt hoop meer dus... Wat jammer!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder

Heel vaag zie ik zelf wat maar ga uit van een indroger hoor.. vanmorgen zelfde eigenlijk.. ik zag wat vaags maar ml zag dus niets.. en nog niet ;)

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Bovenste van gister en onderste van vanmorgen..

Bijgevoegde bestanden:

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik lijk vanuit mijn ooghoek iets te zien, maar echt goed zichtbaar is het niet :( Bah.

Ga je morgen weer testen of houd je een dagje pauze (en kom je mij vergezellen op de zaterdag ;) )?

Deel Deze Pagina