Broek, balen! Hier ook. Gister een testje gedaan en man en ik dachten beide een licht streepje te zien, maar helaas niet dus. Ook op naar de volgende ronde!
He wat jammer witte en rode meiden! Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Hier een heerlijk weekend gehad, zaterdag lekker gewerkt en vandaag lekker genoten van het weer en de familie bbq. Van de week op fb weer wat foto's van pasgeboren baby's voorbij zien komen en dan kriebelt het wel echt heel erg!
Dames wat een domper om het mooie weer al die witte testjes! Vandaag verjaardag van zoonlief gehad! Man wat is hij verwend zeg! En wat een top weer. Ik lig nu lekker op bed maar kan nog niet slapen van alle drukte 😩
Heerlijk weer inderdaad denk dat ik hier zo het zwembad op ga zetten. Eerste maar snel de boodschappen hebben we dat ook weer gedaan.
Vita Rosé hoe is het met je?? Voel je je al echt zwanger?? En weten al een paar mensen het? Of kunnen jullie heel goed je mond houden? Hier hard aan de voorbereiding voor vakantie. Aanstaande zondag gaan we lekker naar Italië met mijn zus en kinderen! Zal een drukke bedoeling worden met 5 kinderen in totaal en allemaal onder de 5 jaar! Maar een gezellige drukte gelukkig
Mag ik me ook melden. Heb volgende week dinsdag een afspraak om mijn koperspiraal te verwijderen en gaan dan direct proberen. Wij hebben al een dochter uit 2012 en een zoon uit 2014. Vind het erg spannend, maar heb er veel zin in. Hopelijk lukt het snel en van zelf. Bij dochter zaten we in de mmm en waren we na 1,5 jaar zwanger en zoon was een verassing.
Welkom, gezellig! heerlijk zo'n club met kleintjes! Iedereen ook zo genoten van het weer? Het was hier heerlijk met een zwembadje. Beidrle guppy's lekker buiten! De jongste ligt al op bed, de oudste gaat er zo in.
Hier stond de avond4daagse op de planning, maar deze werd afgelast. Onweer. Nu heerlijk op de bank. Welkom selina.
Zo de eerste avond zit erop. We mogen een dag minder helemaal niet erg is de eerste keer voor mijn meisje maar ze heeft het super gedaan. Hier de rode duivels weer bijna voorbij yeah
Bloody hell is hier ook weer over, nog een beetje spotting. Menstruatie is wel behoorlijk minder dan normaal, blijkbaar was het door de spiraal toch erger dus.
Ook wij willen graag een derde kindje Denk dat we over paar maanden serieuze poging gaan wagen. Heb er ontzettende zin in! Al ben ik ook beetje nerveus: twee miskramen gehad en beide zwangerschappen veel overgegeven. Dat overleef ik wel, maar voor man en kinderen lijkt het me erg verdrietig als mama weer zo beroerd wordt... Hoe is dat voor jullie?
Ook erg misselijk bij beide zwangerschappen. Bij de eerste zwangerschap met 14 weken opgenomen en aan het infuus. Bij de tweede had ik nog medicijnen in huis tegen misselijkheid en ben die direct gaan gebruiken. 1 weekend het idee gehad van laat ze me maar opnemen, maar daarna ging het alweer. Misselijkheid duurde ook maar tot week 12. Vond toevallig dit weekend nog een doosje medicijnen tegen misselijkheid die houdbaar zijn tot midden 2017, dus mocht het lukken binnen die tijd heb ik iig wat in huis. Maar dat lijkt mij ook erg vervelend voor de kinderen. Dochter van bijna 4 snapt het wel. Zoon van 2 zal het moeilijk krijgen.
Lijkt mij ook erg pittig om de misselijkheid en moeheid t combineren met de kids. Bij hun was ik in de avond misselijk nooit gespuugd. Het is me best mee gevallen. Begon rond 17.00 uur. Dus ja koken deed ik niet. Maar zal nu toch moeten. Nou ja wie zal zeggen hoe het nu zal zijn. Eerst maar op wacht voor de vruchtbare dagen
Gezellig nieuwe meiden! Maar wat een misselijkheid hebben jullie gehad zeg! Ik heb daar gelukki nooit last van gehad! Hier nog steeds niet ongesteld! Maar ook geen positieve test 😂 Zondag gaan we 2 weken naar Italië dus dat is wel rot
Ha meiden, Ik wil graag ook aanschuiven, heb 2 meiden van 3,5 en 1. Door de vele missers besloten om van de zomer wederom voor nummer 3 te gaan. Spannend weer na een paar maanden weer voor het echie te mogen gaan. Straks lees ik alles terug Heb ook nog een bonusdochter in huis, drukke boel, maar wel gezellig.
Zo ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Morgen gaan we voor 2 weken naar Italië dus ik ben er niet zo blij mee maar ja kan er niks aan veranderen
He balen Melanie mar toch alvast een hele fijne vakantie. Hier gelukkig die weer achter de rug. Dus kom maar op met die gezellige dagen.