Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik weet t niet. Denk dat ze een deze dagen gewoon doorbreken, of ik steek gewoon mn kop int zand. Had natuurlijk al ver voor nod getest omdat ik mezelf gekmaakte en was een vaag streepje dus we zien het wel.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Gefeliciteerd melanietje! Geeft toch een beetje rust.

Mark balen, hier volgende nod 7 Dec, die van jou?

Ja jairy gefeliciteerd, nu is het in ene echt hé.

Spannend patje.

Hier ligt hele familie plat... We zijn ziek

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wauw, mooie testen Jairy! Gefeliciteerd!

@ Meijtje: jakkes, beterschap... Mijn nod is 5 december trouwens. Hopelijk mooi sinterklaascadeautje!

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meijtje, wat vreselijk om te horen dat het weer is mis gegaan! Dikke knuffel. Gaan ze nog wel verdere onderzoeken doen? Anders misschien eens richting Gent of Dusseldorf?

Jairy, mooie laatste test zeg. Gefeliciteerd.

Fijn melanie dat de echotermijn klopt met wat het moet zijn. Geeft toch iets meer rust.

Hier was het even stil. Hele gezin en groot deel van de familie ziek (buikgriep). Vreselijk. Kinderen spugen een keer en zijn weer beter, maar de volwassenen zijn er echt goed ziek van. En nu ineens zijn er weer hevige twijfels voor een 3e. Waar moet je met 3 kinderen heen als je allebei zo ziek bent? Help ik de band van mijn zoon en dochter niet om zeep? Lukt het financieel (bedoel ik mee dat ze later allemaal kunnen studeren als ze willen en wij daarvoor kunnen sparen)? Zo lastig. Nu maar even weer overdenken. Als alles lekker loopt weet ik super zeker dat ik het wil, maar zo met iedereen tegelijk ziek komt de twijfel dus terug. Hebben jullie dat ook nog wel soms?

Vandaag wee een echo. Ben benieuwd of de cyste al weg is en of de eitjes alweer iets zijn gegroeit.

5. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Ja Selina, dat heb ik zeker soms wel. Nu ik zelf niet fit ben, en niet volledig voor kinderen en huishouden kan zorgen, valt me dat zeker zwaar. En met drie wordt dat in sommige opzichten nog sterker: drie kinderen breng je minder gemakkelijk ergens onder en je maakt de periode van "kleine kinderen" ook langer. Vorige week had ik buikgriep en dat is zo ellendig, dan zie ik het ook somber in. Gelukkig komen we ook daar dan weer uit....weinig andere keuze ook, haha. Ben enorm blij met de zwangerschap en ik weet dat we veel kunnen hebben en ervoor gaan, maar dat wil niet zeggen dat ik soms niet in m'n broek schijt als ik denk aan de periode die voor ons ligt.

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ja, annemoon. Hier dus ook buikgriep en mijn man en ik ook nog tegelijk. Kids hadden nergens last van. gelukkig kon mijn schoonmoeder ze zondag ophalen, want had anders echt niet geweten wat ik zou moeten. Maar met 3 is dat nog lastiger.

Ook kunnen onze zoon en dochter het zo goed met elkaar vinden. Ze missen elkaar echt en spelen heerlijk samen. Straks help ik dat om zeep met een 3e.

En hebben jullie voldoende middelen om de kinderen later allemaal te laten studeren? Ik zou dat nu gewoon niet weten of dat gaat lukken, maar ben ook wel van mening dat werken om een (deel van) de studie zelf bij te dragen ook niet heel verkeerd is.

Net weer echo gehad en nog geen eigroei te zien. Cyste zit er nog en is nog net zo groot. Maandag weer heen. Dit weekend maar even rustig ervoor gaan zitten.

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Meijtje, ach nee! Is er al verder onderzoek gedaan naar de miskramen? Schildklierwaarden ook al laten controleren? Heel veel sterkte! En ook beterschap!

Anemoon, ja, ik heb ook wel een stuk angst voor hoe het zou gaan als er een derde zou zijn. Daar gaat de rust!

Selina, balen dat er nog geen eisprong in zicht is. Kunnen ze je niet een kuurtje provera geven om je cyclus opnieuw te starten?

Hier vandaag een positieve ovulatietest, dus we weten wat we moeten doen vanavond en morgen :)

8. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Rust.....die is er nu ook niet! :p
    Onze kinderen zijn nog best jong, dus wat dat betreft verwacht ik weinig verschil wanneer de derde zich aandient. Ja, vooral weer kortere nachten....nu kunnen we meestal op tijd naar bed om eventuele slechte nachten te compenseren.
    Maar hee, ik heb er vooral veel zin in! :D

Succes met het maken van derde, saz! ;)

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen dames, nou negatief, om 4u getest omdat ik moest plassen maar was een vaag streepje, heb m doorlaten lopen met water en weg was het streepje. Dus jammer maar helaas. Denk zelfs dat ik helemaal geen ei heb gehad deze ronde :(

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Kijken of ie t doet

Bijgevoegde bestanden:

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Anemoon, haha, ja, jullie kinderen zijn wat jonger dan de onze. Onze jongste is bijna een jaar ouder dan julli oudste. En met 4 en 6 jaar heb je wel weer wat rust gekregen kan ik je vertellen ;) De gebroken nachten enzo is wel iets waar we beide flink tegenop zien hoor!

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Saz ja met bloedonderzoek is dat nagekeken en vit b12, stolling van het bloed, schildklier, was gelijk 8buisjes armer haha. Maar daar was niets uitgekomen.

Zo ongi is voorbij.
    Hopelijk volgende maand positieve test en een blijvertje.
    Hoop trouwens dat mn man m'n eitje nog heeft. Hij is nu deze week thuis en daarna weer 2 weken weg. Dus ik ben bang, zeker als m'n cyclus langer is dan heb ik pech... Dan missen we een eitje.

13. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Hoi dames, ik zal me even voorstellen. Ik ben mdr van 2 kids een zoon van 3 en een dochter van 1,5. Gaan nu voor de derde. Net de eerste ronde achter de rug. Ben heel benieuwd! Bij mijn zoon ruim 9 mnd over gedaan en bij mij dochter de eerste keer. Daarom durfde we nu niet eerder te beginnen omdat het anders wel heel druk werd (ivm de eerste nog niet naar school) ja nu hoop ik alleen wel dat het snel lukt anders zit er weer zon verschil tussen haha. Maar ja we hebben het niet in de hand dus zullen het wel zien...
    Mag ik hier gewoon gezellig meekletsen?

14. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Welkom, kers! Jullie hebben ook nog kleintjes. Leuk om voor een derde te gaan! Veel succes.

Saz, ja de nachtmerrie van gebroken nachten begrijp ik maar al te goed, haha. Met voldoende slaap ziet de wereld er altijd een stuk beter uit! :D

15. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ja anemoon! Zie dat onze Kids bijna even oud zijn. Wij willen er graag drie nja dat wil zeggen ik wil er graag drie van mijn man hoeft het niet zo. Maar die wil er wel voor gaan. Moet eerlijk zeggen dat mij die baby tijd inderdaad ook wel weer pittig lijkt .onze tweede slaapt wel goed. Maar onze eerste is eigenlijk nog elke nacht wakker. Daardoor zie ik ook wel op tegen nog 1 die ook de nacht komt verstoren. Aan de andere kant wil ik dat tussen de tweede en derde niet in ene een gat zit....haha denk aan het hogere doel 😎

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Welkom Kers, leuk dat je ook mee leest. Mijn kinderen schelen beide ongeveer evenveel als die van jou maar zijn beide ook een jaartje ouder.

Hier vanmorgen weer een echo gehad. Nog geen groei te zien en de cyste zit er nog steeds en is ook nog even groot. Donderdag moeten we weer.

De slapeloze nachten lijken me ook zwaar, maar vond het opstaan voor een baby minder zwaar dan voor de kids nu.

17. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Lijkt me frustrerend, Selina, als er geen groei te zien is. Benieuwd hoe het donderdag is. Wat zijn evt vervolgstappen die ze kunnen nemen?

Wij hadden vanochtend gelukkig goede controle en over paar weken al de 20 weken echo.

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dames, ik merk dat ik even rustig aan moet doen. Het gaat niet zo heel goed met me, veel stress van de opleiding en de kinderen hebben het ook moeilijk. We zitten er zelfs over te denken om even een break te nemen van zwanger worden.

Ik ga even weinig reageren de komende periode. Komt wel weer waarschijnlijk, en dan weten jullie dat het niet aan jullie ligt! Veel succes in elk geval.

19. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marb, rustig aan. Hopelijk komt er snel weer wat rust terug en zien wij je weer. dikke knuffel.

Annemoon, zolang de cyste er zit kunnen ze niks doen. En hoe lang dat gaat duren weten ze niet. Als de cyste weg is kunnen we eventueel met medicatie beginnen. Dat heb ik ook gebruikt bij onze dochter.

Alweer bijna de 20 weken echo. spannend zeg. Willen jullie ook weten wat het geslacht is?

Meijtje wat zijn nu de vervolgstappen voor jullie?

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen,

Kers welkom!
    Marb, rustig aan dan, succes nog!
    Selina wat balen dat er nog geen progres in zit
    Meijetje ik duim voor jullie.

Hier eindelijk ongie, een week later dan de bedoeling was. Hoop dat mn cyclus nu goed doorzet.

Deel Deze Pagina