Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nou ja zo'n licht streepje dat het of weer aan het afstoten is, of m'n ei is veel later geweest. Op foto (bijna) niet zichtbaar.... Dus ik ben bang, al is er nog geen bloed te zien, dat het toch aflopende zaak is. Tijd zal het leren.

Dochters hier ook al ziek, nu gelukkig alleen erg hoesten, waren van de 30 kinderen 10 aanwezig, norm heerst, roodvonk en de 1 dag kots virus, dus gaat lekker.... Hou haar morgen lekker thuis. Want vrijdag lang weekend weg, omdat m'n ouders 40 jaar getrouwd zijn <3

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    O dat ziek zijn :(
    Gelukkig nu allen weer beter. Nog wel hoesten en snotteren.

Alles weer goed gekeurd vandaag. Kon kindje al mooi voelen. Lag erg te bewegen haha. Dus hartje horen was lastig, maar gelukt. Had de meiden mee. Sanne is zich erg bewust van de zwangerschap. Gaat graag mee naar de verloskundige. Heeft 'geholpen' meubels in elkaar te zetten, aait vaak over m'n buik en zegt ook mama dikke buik, baby in ed. Lotte die weet het en is dat het ook haha. Helemaal niet mee bezig. Heel verschil.
    Merk oo dat werk zwaar word. Vandaag dag thuis en veel harde buiken bij bukken en tillen. Morgen even met de verzuimcoordinator overleggen. Pas in januari weer controle bij de 27 wk.

3. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Meijtje, hoe is het afgelopen? Ongesteld of niet?

Grappig verschil tussen beide meiden, iris! Fijn dat het goed gaat met de kleine.

Wij hadden gister 20 weken echo en die was gelukkig goed. 1 meting van nierbekken was wat groot, dus dat checken ze met 32 weken nog eens. Dit keer willen we het geslacht wel weten en we krijgen: een meisje!

Marb, goed dat je keuzes maakt. Alles kan soms niet. En dat is best lastig, maar goed om een knoop door te hakken. Ik ben nog steeds voor de helft ziek en dat vind ik ook lastig, maar uiteindelijk de beste optie.
    Ik begrijp heel goed wat je zegt over dat het langer duurt voor je zwanger wordt. Van de 5 zwangerschappen was ik 4 x meteen zwanger. Enorme luxe, maar maakt wachten ook lang.

Selina, hoe is het met jou?

Littleindians, iedereen weer opgeknapt?

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog niet maar kan niet testen omdat we lang weekend weg zijn. Dus we wachten of tot dinsdag... Of eerder als ik ons word, we gaan het zien

5. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Afwachten dan maar, meijtje. Geniet van jullie lange weekend weg samen! Waar zijn jullie heen?

6. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik heb hier helaas geen goed nieuws. Zojuist een echo gehad en ons kleintje is gestopt met groeien en heeft geen hartactiviteit meer. :( :(

7. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    O Jairy, wat een naar nieuws. Dikke knuffel

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Annemoon, lief dat je er naar vraagt. Nog steeds niet ongesteld. Mocht ik volgend weekend niet ongi zijn dan maar een test. Kans is wel erg klein. We zien wel. Hier ook beide kids ziek gehad. Donderdag nog met zoon bij de hap geweest ivm hoesten. Gelukkig waren de longen nog schoon. Al nachten amper geslapen daardoor. Gelukkig gaat het elke dag iets beter.

Meijtje spannend maar weer. Hoop toch echt eens op goed nieuws voor jullie.

Annemoon, nog een meid. Leuk zeg. Fijn dat de echo goed was.

Iris, fijn dat jij ook nog een keer bent goed gekeurd.

9. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Bah jairy, wat verdrietig! Neem je tijd, want valt niet meer om hiermee te dealen.

Selina, hopelijk laat je ongesteldheid niet lang meer op zich wachten. Die korte nachten zijn slopend hè? Ik kan er nu echt niet goed tegen. Ben meteen een wrak.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Aw jairy zo rot :(

Hier een inimini sterretje erbij, vandaag ongi doorgezet, het was de 7e ook echt te licht, zat toen al 32 of 33 dagen, dus had het donkerder moeten zijn, nu dus een mk vroege weliswaar, net als de laatst.
    Op naar volgende ergens in januari, zal wel 14e zijn of iets... We gaan het zien.

11. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Jairy, meid wat naar. Dikke knuffel.

Meijtje, alweer. Wat k*t zeg. Ook jij een dikke knuffel.

Hier nog steeds geen ongi. Word nu toch wel ongeduldig.

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Gisteren maar gewoon getest maar negatief. Snap echt niet waarom ik nou niet ongesteld word. Ben bekend met wisselenende cyclussen maar dit is wel erg extreem.

13. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Rot, Meijtje! Zou leuk zijn geweest: een goed begin.

Selina, snap dat je ongeduldig wordt. Wat is advies gyn als ongesteldheid niet binnenkort op gang komt?

14. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Jeej, ben ongesteld aan het worden. 2,5 week later dan normaal. Morgen maar bellen of te bespreken wat nu. Iig kijken of de cyste weg is en dan aan de clomid.

15. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Hoera, goed nieuws! Fijn dat er iets gebeurt.

Hoe gaat het met de andere dames? Drukke decembermaand?

16. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik ben nog steeds in afwachting van mijn miskraam, helaas.
    Ondanks dat mijn lijf grotendeels veel in werking heeft gezet ( bloedverlies, verlies van kleine stolseltjes en krampen op en af) zet het nog niet volledig door. Gisteren echo gehad en kleintje zit nog in de baarmoeder, al is alles wel enorm gevoelig en geprikkeld van binnen.
    Vandaag nog een dagje om te kijken of mijn lichaam het laatste beetje bij gaat pakken, anders morgen vroeg de eerste dosering misoprostol/cytotec in brengen.

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Jairy wat onwijs klote dit zeg :(
    Selina fijn dat er eindelijk wat gebeurd! Leuk is anders maar zo kunnen jullie verder

Hier gaat t goed.. ondanks de drukte toch getest.. en er staan 2 strepen!!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ohh meijetje klote ook lees het nu pas :(

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Mn testje van vanmorgen. Ml is niet overtuigd vanwege het vage streepje en ziet liever digitaal iets staan. Dus heb hem gevraagd een cb te halen maar durft niet :D

Bijgevoegde bestanden:

20. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Jairy wat naar meid! Vind het altijd zo moeilijk de juiste woorden te vinden wanneer er sprake is van een miskraam.

Patje: gefeliciteerd !!!

Selina fijn dat je eindelijk een menstruatie hebt. Nu kun je verder. Succes komende cyclus.

Hier gestopt met werk. Rustig aan dan vallen de harde buiken mee. Is behoorlijk aanpassen in bewegingen met twee kleintjes. Denk aan niet tillen of bukken. Maar het helpt. Soms moe maar verder gaat t goed. Hoewel ik het soms wat spannend vind. Dit is het termijn waarop de cholestase begon, en over drie weken de bevalling. Ene kant ben ik er rustig onder, nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar. En soms flitst het door m'n hoofd en moet ik me het vorige zinnetje me voor houden. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan en hoop zo dat deze uk nog minstens 12 weken binnen blijft zonder gekheid ;)

Deel Deze Pagina