Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Net ongesteld geworden :(
    Het is echt over... Ben er echt zo verdrietig over.
    Mijn man ziet het echt niet meer zitten, dus ik ben bang dat die derde er helemaal niet gaat komen.
    Ik ga vast nog wel een beetje met jullie meelezen, maar ik denk dat ik zp ook even links laat liggen de komende periode. Het is te pijnlijk nu.

Heel veel succes met zwanger worden en blijven. Ik gun jullie allemaal heel erg nog zo'n lief kleintje. Veel geluk!

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @Marb Jeetje wat naar zeg :( snap dat je er nu doorheen zit

@meijtje
    wat leuk! succes!

@Blike
    Van mij wel! gezellig! spannend,hopelijk ook een vruchtbaar jaar voor jullie!

Nou ik ben nu echt echt ongesteld pff best wel een baal momentje..dat heb ik nog niet gehad maar nu had ik het misschien iets meer gehoopt ofzo

3. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Marb, wat naar. Dikke knuffel

Blike, welkom hier. Ik vind het ook wel spannend.

Donutlover, wat fijn dat ze nu achter zijn gekomen wat er aan de hand is. Wel enorm vervelend dat je huisarts zo traag is. Hopelijk kunnen ze hem snel helpen.

Hier drukke tijd achter de rug. Pfff ben blij dat de feestdagen voorbij zijn.
    Had zelf gehoopt op een kerstcadeautje, maar opoe kwam alsnog op visite. Nu hopen op een verjaardagscadeautje. NOD is nu 22 januari en ik ben zelf de 24e jarig.

4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Zou een mooi cadeau zijn als je dan positief test!

Ja ben ook super opgelucht dat er nu verder naar gekeken word.
    Pff ben megaaa ongesteld heb er sinds de bevalling van ons zoontje ook veel meer last van blegh
    Mijn nod is nu rond de 31ste

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Marb, hele dikke knuffel, ik snap dat het pijnlijk is! Bagger meid, ik leef met je mee. Het loslaten wordt zo zwaar.

Ha blike, ja had ik wel, nu, 1,5 jaar later zwakt dat af, waarschijnlijk komt het terug als ik de 14 weken haal.
    Voor nu is dat gevoel weg.

Donutlover bah....

Hier zondag alweer op week 4 na ongi. Afwachten maar weer, we gaan zien wat 2017 brengt.

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja positief! Nooit verwacht cb 2-3
    Dikke strepen, niet te geloven! Zal het nu dan echt <3

7. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Meijtje wat fijn, zal voor jullie duimen dat deze mag blijven:)

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Meijtje, gefeliciteerd!! Ook mijn duimen zullen voor je draaien en dat dit kleintje maar een mooie plakker mag worden!!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het met jullie?

Jairy dank je wel, ik hoop dat de volgende voor jou ook een plakkertje mag worden. Hoe voel je je?

10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Lief dat je het vraagt, inmiddels gaat het hier weer best goed. Op sommige dagen heb ik nog mijn emotionele momenten, maar die weet ik goed over me heen te laten komen en te plaatsen. Het bloedverlies van de curretage is gestopt met/na oudjaar waardoor ik het verlies van ons kleintje goed een plekje heb kunnen geven. Ondertussen ben ik nu 3 weken verder, wat zo ver weg lijkt terwijl het dat helemaal niet is, en lijkt het erop dat ik vandaag ongesteld geworden ben. Ik hoop nu dat mijn cyclus weer een beetje terug op gang komt, mijn zwangerschapstest was vandaag negatief dus dat is een goed begin.

11. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meijtje, ik hoop echt op een plakkert deze keer.

Jairy, het lijkt me zo moeilijk. Dikke knuffel iig. Fijn dat de test iig negatief was. Hoop snel weer zwanger van een plakbeeb.

Jairy, we lopen gelijk op met de cyclus. Lijk ook ongesteld aan het worden ben. Was er van overtuigt zwanger te zijn. Maar had q valspositieve test en 2/3 dagen later een negatieve test, dus toen wist ik het al. Morgen het ziekenhuis maar weer bellen en weer aan de medicijnen. Hopelijk deze ronde meer geluk.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jairy ik hoop zo dat 2017 ook jouw jaar mag worden <3
    Jouw cyclus wordt alweer opgepakt zie ik, weer in jouw eigen ritme.
    Dikke knuffel voor de moeilijke dagen. Hopelijk snel weer (blijvend) raak.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Selina balen zeg! Kan wel raak geweest zijn maar heel vroeg afgebroken.... Jammer! Hopelijk wil het met wat medicatie wel lukken.

14. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Vrijdagavond werd ik echt ongesteld en net het ziekenhuis gebeld. Kan morgen terecht. Ben erg benieuwd wat de beide cystes hebben gedaan. Hoop gewoon dat ze allebei weg zijn en dan maar weer aan de clomid en om de dag een echo. Hopelijk weer zo een snelle reactie en deze keer een positieve test. Zie weer allemaal zwangerschapsaankondigingen op facebook voorbij komen en dat doet toch wel een beetje pijn. Ik gun het iedereen hoor! Probeer maar positief te blijven.

Meijtje, hoe is het bij jou? Hoop zo dat de kleine deze blijft plakken.

Hoe is het met alle zwangere dames? Wordt wel erg rustig hier.

15. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Jairy, fijn dat je lichaam snel hersteld is. Nu hopen op snel goed nieuws!

Meijtje, wat mooi dat je weer zwanger bent: proficiat! Ik hoop van harte dat het dit keer uit mag groeien tot een stevige baby!!

Selina, balen als je denkt dat het raak is en dan toch niet, blegh. Benieuwd naar de echo!

Hier gaat het redelijk. Veel harde buiken en pijntjes ondanks dat ik echt probeer rustig aan te doen. Maar hoe doe je dat met 2 kleintjes thuis? Ik werk al minder, zou helemaal kunnen ziek melden, maar dat vind ik ook wel heftig: helemaal thuis. Blijft zoeken dus. Gelukkig maakt de kleine het goed en is de misselijkheid verdwenen dit keer.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank jullie wel meiden, ik mag 26-1 voor echo.

Selina spannend morgen.. Ik hoop dat het allemaal weg os en dat je kunt beginnen met clomid.

Anemoon heerlijk dat de misselijkheid verdwenen is. Vorige keer was je dat tot einde zwangerschap toch?
    Doe waar je je goed.bij voelt. Ik zou me ook geen 100 % ziek kunnen melden. Het blijft lastig.

17. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Nou de echo gehad. Cyste 1 groeit weer, cyste 2 niet. Maar heb momenteel een missed abbortion. Toch een positieve test gehad en geen vals positieve. Voel me nu zo k*t. Kan er ook nog wel bij. Nu donderdag terug om te kijken of het rustig is. Als het rustig is kan ik beginnen met clomid en als het nog steeds onrustig is moet ik een maand overslaan.

Annemoon, fijn dat de misselijkheid over is. Zwanger zijn met 2 doerakken om je heen lijkt me ook pittig. Geen familie in de buurt die wat bij kan springen?

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jeetje, Selina... Wat ontzettend naar zeg... :( Word je zwanger, zit het niet goed. Sterkte! Wat nu? Ga je afwachten of krijg je medicatie om het op te wekken?

@ Meijtje: ik weet niet of ik al had gereageerd, maar ik heb wel ontzettend met je meegeleefd. Je klinkt heel positief nu (en je testen zijn dat natuurlijk ook ;) ). Ik hoop zo voor je dat dit kleintje blijft zitten.

@ Anemoon: wat heerlijk dat de misselijkheid opgehouden is. Ik snap je dilemma mbt het rustiger aan doen... Blijft lastig hoor! Kunnen de kinderen misschien een dag(deel) ergens heen? Oma, vriendin, crèche ?? Snap dat dat niet fijn is hoor.

@ Jairy: ik hoop heel erg dat je snel weer goed nieuws hebt, ook al zul je nog wel verdrietig blijven over dit kleintje denk ik.

Hier gaat het matig, ik ben er echt wel heel verdrietig over. Het is ook allemaal zo beladen geworden: moeten we ineens weer met condooms aan de slag (had zo gehoopt die nooit meer nodig te hebben... ) en ik moet mijn hele toekomstbeeld aanpassen. Voor mij hoorde dat derde kindje er echt al bij, en nu komt dat er ineens niet.
    Ik probeer wel in gesprek te blijven met mijn man. We snappen elkaar echt wel. Maar lastig blijft het zeker...

19. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Spannend, Meijtje! Nog 9 dagen wachten dus. Hoe is je gevoel?

Selina, wat verdrietig. Meteen verliezen van een klein begin doet pijn.

Poeh, marb, zal niet meevallen inderdaad. Knap dat jullie in gesprek blijven. Maakt de pijn niet minder, maar wel gedeeld.

Bedankt voor jullie steun, is fijn. Kinderen worden, uiteraard, opgevangen op mijn werkdagen. Omdat ik deels ziek ben, heb ik dan dus wat tijd om bij te tanken. Maar dat is niet voldoende en familie/vrienden is ver weg of zelf erg druk. Weet genoeg niet zo goed wat ik zal en kan doen.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Marb ik hoop dat je vlammetje toch ooit komt,want er is niets erger dan een onbeantwoorde kinderwens. Ik vind het verschrikkelijk voor je en ik hoop dat jouw mam toch op een gegeven moment zegt dat hij ook wil.

Selina :( wat balen zeg! Ontzettend Naar dat de ene cyste toch groeit.... Wordt de ma opgewekt of niet? Zo balen, het houdt niet op, zo erg. Hopelijk is het nu klaar, je hebt genoeg gehad.

Hier ja voel weinig dus dan is het goed, hoe meer ik voel hoe erger het mis gaat, dus ik ben tevreden.

Deel Deze Pagina