Sorry dames, heb geen missed abbortion maar een vroegtijdige miskraam. Ben hier (gelukkig) niet echt in thuis vandaar de verwarring. Heb wel bloedverlies en krampen. Donderdag terug om te zien of mijn baarmoeder rustiger is. Nu zag je dat er nog heel veel rommel in zit. Dus dat moet er donderdag uit zijn. Meijtje wat ben jij toch een sterke vrouw. Ik duim voor je en de kleine beeb. Marb, dikke knuffel. Fijn dat jij en je man er over blijven praten. Zal wel heel dubbel blijven denk ik.
Selina dan nog is het verschrikkelijk. Zo gewenst en niet gelukt. Hopelijk is donderdag alles eruit en is het rustig. Dat je schoon een nieuwe ronde in mag gaan. Dank je wel en ook ik heb m'n knakmomentjes... Daar moet ik echt even doorheen dan, koppie op en weer frisse moed. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Succes vandaag, Selina! Duim voor je. Iris, hoe gaat het met jou? Ik ben gister extra op controle geweest ivm veel harde buiken en pijn. Baby was gelukkig perfect! Ik moet rest van de week extreme rust nemen en dan volgende week terug. Had veel lucht in darmen, dus dat kan ook zeer doen. Heb oefening gekregen en dan wordt dat hopelijk minder.
Wat is er een hoop gebeurd met jullie dames. Jeetje! Op de telefoon kan ik niet persoonlijk reageren nu maar tjonge zeg. Ben er stil van Mij gaat het goed geloof ik haha. Bijna 30 weken. Weer een stuk verder. Wel weer jeuk maar bloedwaarden blijven perfect Tot nu toe dus dat is fijn. Snel harde buiken nog steeds maar met alleen de nodige zorg voor de dames kom ik een heel eind. Maar ik mis m'n middagdutje wel nu. Dat heb ik zo nodig. Ga in de middag maar even op de bank soezen tijdens het spelen. Volgende week nog weer cervix meting omdat de artsen dat fijn vinden. Heeft geen toegevoegde maar goed. Kleine moeite voor mij. Toch weer hoop op een normaal verloop dit laatste stuk.
Iris, kan me voorstellen dat je je middagdutje mist. Kan niemand de kids ophalen zodat jij even op bed kan? Een buurbrouw ofzo? Beide kids slapen niet meer? Onze zoon van mei 2014 slaapt elke dag nog minimaal 1,5 uur. Annemoon, hopelijk raak je de lucht een beetje kwijt en voel je je dan weer beter. Pfff had mijn test geplaatst bij het testen onderwerp en de reacties die ik daarop krijg (heb even gemeld wat de arten dinsdag zeiden) krijg ik zulke harde reacties terug. Waarom vinden mensen het fijn om andere zo een rot gevoel te geven. Het komt er eigenlijk op neer dat iedereen zegt dat ik lieg om aandacht te krijgen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Had ik dat topic maar nooit geopend.
Selina, schouders ophalen en je kunt moderator vragen het topic weg te halen. Heb ik ook wel eens gedaan. Ik zit in een slechte film met 13e zwangerschap en mensen zeggen, je liegt uhh ja.... Tuurlijk.... Had er 1 om mail gevraagd zodat ik alle echo's op kon sturen en kon ze zelf beslissen of het waar was, toen hoefde het in ene niet meer. Houd je kop dan. Nu gelukkig alleen positieve reacties. Maar ook ik krijg wel eens modder naar mij hoofd. Gelukkig is dit de digitale wereld en kan ik de stekker eruit trekken als ik dat wil. Iris ja dat slaapje is zo nodig! Hopelijk blijft mini nog 8 weken zitten. Succes met de laatste loodjes. Nog maximaal 2 maanden. Mooi hè.... Anemoon ik hoop dat de oefeningen werken,want het doet zo'n zeer als je daar last van hebt. Gelukkig is mini helemaal goed gekeurd <3
O Selina dat meen je toch niet? Soms kunnen ze best hard zijn. Heb verder niet helemaal meegelezen. Beetje afstand gehouden van zp. Vanmorgen wel getest. Denk dat ik op 10dpo zit. Maar deze maand niet getempt en getest.
Bah Selina, ik haat al dat negatieve gedoe op internet! Soms is zwijgen echt goud waard. Lekker trouw blijven aan jezelf. Bjlover, ik zou dat echt als positieve test zien! Tenminste, zo zagen mijn eerste testen er altijd uit. Duim voor je dat het inderdaad goed is!! Ik heb eigenlijk nog niet zo het gevoel dat mn buik minder gespannen is. Wel sinds gister opnieuw flink verkouden met koorts. Deze zwangerschap echt aan de lopende band verkouden of ziek. Pech hebben, maar wel jammer.
Bjlover, ik zie een klein streepje. Spannend. Hopelijk loopt hij mooi op. Het topic is inderdaad nu gesloten, maar blijf er zo mee bezig. Word er erg verdrietig van. Ga me vanaf nu alleen nog bezig houden met dit topic en ik lees her en der wel mee. Mensen kunnen zo hard zijn.
Selina je moet maar zo denken, mensen durven online maar in het echt zijn ze een stuk minder stoer. Wees blij dat je echt bent en als mensen daar problemen mee hebben, laat het glijden. Dat is in het begin moeilijk maar focus je op leuke delen van het forum. Laat jouw topic lekker verwijderen dan word je er ook niet meer mee geconfronteerd (dus niet alleen sluiten maar van de aardbodem laten verdwijnen) dat is pech, topic weg
@ BJlover: ik zie een tuurstreep! Hoe is het nu? @ Selina: oh, ik vind dat zo ontzettend rot. De meiden die in dat topic zo onaardig reageren heb ik ook eens een aanvaring mee gehad toen ik zei dat ze niet zo negatief hoefden te doen over iemand anders. Sowieso kan ik heel slecht tegen dat toontje van 'ik weet het beter'. Bah. @ Meijtje: still going strong? Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan. @ Anemoon: oh jakkes, wat vervelend! Heb je toevallig blaasontsteking? Daar kun je ook harde buiken van krijgen.
Marb ja nog steeds. Het is spannend, maar we wachten weer rustig af. Donderdag echo 1. Hopelijk blijft mijn gevoel goed totdat ik een mini wondertje in m'n armen heb. Zo naar woezel en pip theater. Ben benieuwd wat onze meiden ervan vinden. Heb koptelefoon bij me voor de oudste die heeft angst voor harde geluiden en moeite met veel prikkels tegelijkertijd, dus hopelijk komen we zo ver dat we de show zien. En niet ongedane zaken naar huis gaan.... Ze vindt de show op tv prachtig... Maar ja echt is toch anders. We gaan het proberen
Leuk idee, meijtje! Was het ook leuk? Zo'n voorstelling kan inderdaad alle kanten op.... En bjlover, nog getest? Ik heb urine laten checken ja, voor de zekerheid want geen klachten verder en nog nooit uwi gehad. Urine was schoon en gaat op kweek voor streptokokkken. Wel attent dat ze dat doen. Moet woensdag terug naar vk, ben benieuwd. Denk wel dat ik me volledig ga ziek melden.
Ik heb zaterdag middag nog getest. WeeRyan een licht streepje. Als ik morgen niet ongesteld word (is mijn nod) testen we dinsdagochtend weer
Anemoon ja het was ontzettend leuk, zaten op de eerste rij net uit het midden, dus levensgrote woezel en pip, de jongste stuiterde helemaal en was met haar pipje het stuk mee aan het spelen en de oudste oorbeschermers op en keek haar ogen uit. Echt een aanrader, maar we gaan nooit meer zonder oorbeschermers, wat staat het geluid hard, veel kindjes hadden er last van, behalve die van ons haha.
Wat leuk Meijtje. Wel een aanrader dus. Moeten we er misschien ook maar heen. Hebben wel een kinderpopconcert in de planning in de februari vakantie en in maart gaan we naar Roodkapje. Een jaar geleden zijn we naar Nijntje geweest. Dat was ook al ontzettend leuk. Wel jammer dat die dingen zo veel geld kosten. Meiden, ben heel blij met jullie. Kan dat andere topic gelukkig bete uit mijn hoofd zetten. Concentreer me lekker op dit topic en verder lees ik gewoon lekker mee. Bjlover, spannend zeg. Hopelijk een mooie test morgen. Annemoon, kan me voorstellen dat je je ziekmeld. Die kleine moet voorlopig nog lekker blijven zitten dus dan moet je rustig aan doen.
Anemoon gewoon ziekmelden hoor!! Ik zit ook vanaf 23 weken thuis ivm harde buiken. Je kunt dan toch meer rust nemen. Echt doen hoor. Nu word het hier moeilijker nu ik verder kom merk ik na de vakantie van m'n man. Maar je 'moet' dan niet nog meer dan je normale dingen. O ik hou trouwens ook tijden bij als ik denk dat ik veel Harde buiken heb. Doorgaans zijn het er dan toch niet zo veel per uur genomen hihi. Ik zag een positieve test?? Hoe gaat het Bjlover? Hopelijk gefeliciteerd en blijft dit kleintje lekker bij je. Meijtje spannend moment weer de eerste echo denk ik? Ik zou op zijn van de zenuwen. ... dat het allemaal goed mag zijn. Gisteren beetje onzeker geweest door harde buiken en menstruatie gevoel. Volgens m'n man was ik overdag best actief geweest. Voelde niet zo maar ja... na een nachtje slapen is het weer rustig. Wil ook niet steeds bellen naar de verlos ondank het verhoogde risico en de verzekering dat het geen probleem is. Want ik weet het wel dan sturen ze me door voor ctg ed. En laat het ziekenhuis nou net een half uur rijden zijn.... echt geen zin in dat gedoe terwijl ik weet dat er niks aan de hand is hihi. Toch blijft een vroeg geboorte in m'n achterhoofd blijkbaar. Had gehoopt het los te kunnen laten nu ik twee weken verder ben dan vorige keer Maar ga nu wel m'n lijstje sneller afmaken nu op dit termijn. Zoals een tas voor het zh en alle dingetjes die nodig zijn.
Selina ticketveiling we hebben er een verschrikkelijke 20 euri met z'n 4en betaald voor de tickets. Iris, spannend, al 2 weken verder, hopelijk nog 8 spannend hoor. Ik snap best dat je het niet los kan laten. Het is verschrikkelijk om zo te twijfelen, waar doe je wijs aan. Hopelijk blijft de kleine lekker zitten