Marb, heftig allemaal, ondanks dat het beter is een onbeantwoorde kinderwens gaat echt niet weg. Wellicht dat jullie er samen uitkomen en later nog eens kijken. Anemoon, zou jezelf echt ziekmelden hoor, kindje en jijzelf gaan voor werk. Ben ook niet zo een opgever hoor, doorgaan tot je neervalt maar das niet zo een succes kan ik je vertellen BJlover, ik zie een streep ook, spannend! Meijetje, gefeliciteerd als ik dat nog niet had gedaan, hopen op een plakker deze keer. Met mij gaat het goed, 9 weken alweer, gaat best snel eigenlijk! Aanstaande vrijdag hebben we de eerste echo, ben zo benieuwd. Toch wel weer spannend of alles goed is enzo. Afgelopen weekend goede buikgriep gehad, zo die komt ff harder aan dan als je niet zwanger bent.
Patje, spannend,jij ook bijna eerste echo,ik mag donderdag. Laat je weten hoe het vrijdag is? Ja buikgriep is funest bah zeg!
En bj lover, alweer getest. Patje, de eerste echo alweer. Spannend zeg. Vervelend is die buikgriep. Ook zo besmettelijk.
Ja klopt hartje klopt, wordt 6w1d geschat, iets minder ver dan dat ik denk, maar is nog erg klein. Over 2 weken weer terug. Merk dat ik het ontzettend spannend vind
Ah super meijetje mooie echo gehad dus. Ik krijg echt de kriebels voor morgen... gelukkig al om 8.45 al afspraak.
Wat fijn, Meijtje! En ik snap heel goed dat het enorm spannend is. Kon je maar even in de toekomst kijken hè? Patje, succes morgen!!
Meijtje, dat was een super echo dus. Die heb je vast in de pocket. Nu zo volhouden. Patje, succes morgen. Komt vast goed. Ik ben vandaag ook weer voor een echo geweest. Cystes zijn nog het zelfde en er is 1 eitje aan het groeien. Maandag terug en hopelijk is hij dan al gesprongen.
Hi girls, echo was super, echt heel duidelijk, kindje was druk met zwaaien en doen. Ben 3 dagen vooruit gezet dus nu 25 aug ipv de 28e.