Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Balen Melanie! Wens je een fijne vakantie!

Nieuwe meiden, welkom!

Misselijkheid hier bij beide zwangerschappen nooit last van gehad. Had alleen dat ik veel moe was in het begin. Verder nergens last van.

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Melanie heel vervelend. Wel fijn een vakantie in het vooruitzicht. Geniet ervan.

Nog 2 nachtjes en dan gaat mijn spiraal er uit? Meer dames hier die hem bij de huisarts hebben laten verwijderen en hadden jullie er last van?

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb een paar weken geleden mijn spiraal er uit laten halen bij de huisarts. Stelde niks voor, was even op commando hoesten en toen was ie er uit. Eendebek is het vervelendst.

4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Melanie fijne vakantie!

Hier heb ik geloof ik last van hormonen of zo. Ik moet dingen doen. Dus ik maar er maar gebruik van om de tuin eens flink bij te werken. Daarnaast heb ik zo vreselijk zin in pret in bed ;) word gek van me zelf. Ken ik van pil gebruik dus absoluut niet! Nog al een groot contrast hihi. Mijn arme vermoeide man vind het gelukkig niet erg. Hoop niet dat ik een koude douche moet gaan nemen van de week. Vruchtbare dagen komen er aan :)
    Herkenbaarheid??

5. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selina hier ook laten verwijderen bij de huisarts. Helemaal niks van gevoeld. We waren zo aant buurten dan hij eruit was voor ik het wist. Komende dagen even kijken hoe manlief in de nachtdienst beetje balen met de timing maar komt goed. Dan maar plannen haha en s nachts wakker worden.

6. broek

broek Lid

18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt om 5 uur s morgens thuis dus ach komt goed.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier terug van vakantie, tussen de kinderen alleen condoom gebruikt. Wel blij dat we deze binnenkort weg kunnen laten. Wel weer spannend, op naar poging nummer 3 voor de derde. Zwanger worden lukt tot op heden zo, zwanger blijven is meer een probleem.

Zit te twijfelen of we deze ronde al pakken of pas over 2 maanden beetje mei juni juli kindje <3 heb een maart en oktober kindje dus 1 ertussen is ook heel leuk en lekker weer :) (hoop je dan hihi)

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Broek ochtend is ook heel lekker hoor en daarna nog even snoezen :) om 5 uur is de jongste al wakker haha

9. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Wij zijn officiele inwoners van Frankrijk &#128525; Helemaal blij en trots dat we eindelijk over zijn. Wel een bijzondere tijd om hier aan te komen, nu met het EK in volle gang. Vooral manlief geniet er met volle teugen van. Ik vind het wel spannend hoe het straks gaat. Vanaf volgende week is mijn man aan het werk en ben ik alleen thuis met de kinderen. Natuurlijk kan ik wel een beetje frans (man is van franse afkomst) maar nog niet genoeg om me echt compleet op mijn gemak te voelen. Hopelijk komt dat snel.

Ik wacht momenteel op mijn menstruatie en dan gaan we voor een 4e kleintje!

Is het anders een idee om iets van een lijstje te maken wie er meekletsen, kunnen we allemaal meeleven naar de NOD's toe. Als daar behoefte aan is natuurlijk!

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lijstje is misschien wel makkelijk ja :) Dan is het iets makkelijker om overzicht te houden.

KleineFee, wat leuk dat jullie in Frankrijk wonen! Voor een bepaalde periode of voor permanent? En spannend om straks de eerste ronde in te gaan!

Iris, ja, hormonale anticonceptie kan een enorme invloed hebben op je libido. Dat heb ik vooral gemerkt met de mirena die ik na de geboorte van de oudste heb gehad. Dat was een van de redenen om dat ding na 8 maanden al te laten verwijderen. Daarom na de jongste dus een koperspiraal gehad omdat ik geen hormonen meer wilde.

11. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Leuk een lijstje. Dan weten we wie er mee schrijven.

Heerlijk zeg wonen in Frankrijk. Waar woon je ongeveer? Mijn ouders hebben een vakantiehuis in de dordogne. Heerlijk plek. Gaan we in augustus weer 3 weken heen.

Mijn libido is ook na het stoppen van de pil 6 jaar geleden onwijs gestegen. Tijdens het gebruik van hormonen heb je dat niet zo in de gaten. Vooral als je jong bent begonnen. Pas na een periode van zonder hormonen merk je de impact.

Is zo iets goed?
    Selina : 31 jaar: 1e ronde

12. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Hoi dames,

Bijzonder ja: verhuizen naar frankrijk! Snap je mixed feelings wel. Hoop dat het jullie snel beetje wennen. De zomer zal in ieder geval wel helpen ;)

Ik ben 7 jaar geleden gestopt met de pil. Niet om zwanger te raken, maar omdat ik geen hormonen meer wilde toevoegen aan mn lijf. Merk nu vooral verschil qua libido gedurende de cyclus. En kan heel duidelijk eisprong merken door libido, slijm etc.
    Wel handig met zwanger willen worden, omdat ik nogal onregelmatig kan zijn.

We gaan pas proberen zwanger te worden na de zomervakantie. Wil graag een zomer genieten zonder over te geven of borstvoeding te geven ;)
    Van de 4 zwangerschappen was ik 3 keer meteen in de eerste ronde zwanger, dus merk wel bij mezelf een soort overmoed. Zo van: "ook dit keer zal wel snel raak zijn". Terwijl dat natuurlijk absoluut niet zo hoeft te zijn. We gaan het zien....vind het nu vooral leuk, nog niet spannend ofzo.
    En benieuwd hoe het is met 3 van die jonkies :D

13. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Anemoon: 32 jaar: ronde 0 ;)

14. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Anemoon: 32 jaar: ronde 0
    Iris: 29 jaar: 2e ronde : nod ergens begin juli

15. Chady92

Chady92 Lid

30 mei 2016
    31
    0
    0
    Huismoeder
    Veluwe
    Heey mama's.
    Hier willen we ook voor een derde kindje gaan.
    Na wat gedoe met de pil wachten we nu tot ik ongesteld word en willen dan ervoor gaan :)
    Hier al een meisje en jongen van bijna 5 en 3 jaar.

16. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Nog niet begonnen &#9825;
    Naam – leeftijd – wanneer beginnen
    KleineFee – 28 jaar – begint na menstruatie
    Chady92 - ? jaar – begint na menstruatie
    Anemoon 13 – 32 jaar – begint na de zomervakantie

Zwanger worden &#9825;
    NOD: naam – leeftijd – ronde
    Ergens begin juli: Iris86 – 29 jaar – ronde 2
    …. : Selina1984 – 31 jaar – ronde 1

Zwanger &#9825;
    Uitgerekende datum: naam – leeftijd – jongen/meisje/verrassing

- Je kunt jezelf toevoegen in de lijst of je gegevens doorgeven (liefst in kleur) J -

17. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Zoiets doen?

Selina: We zitten in Montpellier, prachtige stad in het zuiden en natuurlijk momenteel ontzettend lekker weer!

Saz: We gaan nu voor in principe 5 jaar (minimaal) en als dat goed bevalt kunnen we voor 99% zeker blijven. Mijn man werkt daar op het kantoor van het bedrijf waar hij in Nederland ook bij werkte.

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Voor op het lijstje:

Saz667, 30 jaar, ronde 1. NOD 9 juli

Lekker hoor! Gewoon de komende jaren in Frankrijk wonen! Zou ik ook wel willen (alleen dan een ander land ;)) maar helaas.. dat zit er hier niet in.

19. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Nou spiraal is er uit. Bleek wat lastiger als gedacht want heb blijkbaar een gekantelde baarmoeder. Kent iemand hier dat? Denk dat ik eind deze week ongesteld ga worden en dan kunnen we. Zo spannend.

Maar moest van de ene kamer naar de andere om op zo een behandelbed te gaan liggen met beenbeugels en een kussen onder mijn kont. Het inbrengen van de eendebek, of eigenlijk het bewegen van de eendebek om de draadjes te vinden, voelde niet echt fijn. Maar het zit er op. Geen hormonen oid meer voor mij, want als het ons lukt gaat mijn man zich daarna laten helpen. Heerlijk idee zeg. Nu hopen dat het ons wordt gegunt.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Chady welkom :)

Selina wat bagger zeg! Mn ma heeft een gekantelde baarmoeder, met zowel zwanger worden als kinderen baren er geen last van gehad. Maar zeker niet fijn dat er zo gerommeld is om het er uit te halen, denk je makkie... Is het toch even anders.

Kleinefee zo ontzettend leuk om naar Frankrijk te gaan en ja als je er kunt blijven, waarom niet? Als je er kunt settelen en jullie hart ligt er, wie houd je dan tegen.
    Ik zou het niet kunnen, nog niet in ieder geval. Wie weet voor de toekomst. Mijn man wil graag naar gran canaria, maar ik weet het niet...

Voor het lijstje
    Meijtje- 32- Nog niet bezig, begin in augustus. Nod is dan rond 8 september.

Deel Deze Pagina