Nou, het eerste bloed is alweer gesignaleerd. Op naar de volgende ronde. Ben best wel verdrietig dat het weer niet is gelukt. De eerste dames moeten met een paar weken alweer bevallen en ik ben nog niet eens zwanger. Voelt zo rot. Weet tuurlijk wel dat er veel ergere dingen zijn, maar zit er even door heen. Morgen het ziekenhuis maar weer bellen voor de eerste echo.
Anemoon dat heb ik al vanaf het begin... Dat ik denk dat het beter verloopt... Ik ga me wat rustiger voelen als ik elke dag de kleine voel. Dan weet ik dat aapje er is en het doet...
Hè Selina, wat enorm verdrietig! Ja tuurlijk baal je daarvan, dat kan ik me absoluut voorstellen. Meijtje, een goed gevoel is al het halve werk. Laten we hopen dat je dit keer de kleine snel gaat voelen. Ik voelde het nu al af en toe met 11 weken. En ja, dat is een enorme geruststelling! Vorige week flinke indalingsweeen gehad, denk ik. Bekken doet sindsdien 1000x keer meer pijn, ik plas me suf en kan ineens weer een bord eten verdragen. Dus alles lijkt erop dat het middagje "weeën" geleid heeft tot een meer ingedaalde baby.
Anemoon ja dat gaat dan in ene hè. Voor plassen een stuk minder prettig maar voor de eetlust wel beter. En ik hoop mini al zo snel te voelen... Ligt er een beetje aan hoe de placenta ligt.
@selima, wat balen zeg. Snap dat je verdrietig bent!! @ Meijtje is hoop zo voor je dat het goed zit! Kan me voorstellen dat je bijna niet kan wachten op de volgende echo. @annemoon, al ingedaald? Dat is lekker vlot zo zeg. Hier ma ik niet wachten tot ze zakt. Madam zit lekker met dr voetjes tegen Mn ribben aan. Hoe is het met de anderen? Hier gaat het best aardig. Vanmiddag weer controle gehad. Galzure zijn goed gedaan. Zat vorige keer op 44, nu op 22. Dus ik ben heel blij zeker ook omdat de jeuk zo veel minder heftig is. Ik ben wel vreselijk snel moe. Iets wat jullie herkennen van andere zwangerschappen? Het lijkt dat de medicatie, acupunctuur en brandnetelthee helpen. Hopelijk blijft het nog een paar weken zo goed gaan. Toch wel aan het aftellen hier tot de 37!weken, word dan waarschijnlijk ingeleid. Dat is spannend. Maar het helpt volhouden. Wiegje is bijna klaar. Hij is zo mooi aan het worden, ben helemaal trots!
Fijn dat ze nog lekker binnen zit, iris! Wat een geluk ook dat de jeuk meevalt. Het wordt dus definitief toch een ziekenhuisbevalling? Onze oudste twee waren met deze termijn ook al een heel eind ingedaald en lagen al snel vast in bekken. Volgende week weer op controle, dus ben benieuwd. Nesteldrang is ook hier losgebarsten. Ondanks mn niet zo fitte toestand doe ik elke dag wat kleins en daar geniet ik buitensporig van. 😬
Pfff nou te vroeg gejuigd. Verga nu twee avonden weer van de jeuk. En helaas lig ik nu met een peuter in het ziekenhuis. Ze had een hb van 2.3. Dus nu infuus. Maar ze draait alle kanten op en zit dan in de knoop en word daar wakker van. Kortom ik slaap niet. Ik hoop dat ze zo weer in slaap valt en dat ik dan ook even kan slapen. Lig nu ik waak stand. Beweegt ze dan ben ik alert. Lekker handig. Nou ja hopelijk morgen weer naar huis en daar een dutje doen...
Hè iris, wat sneu! Voor jullie allebei. Hoe komt het dat haar hb zo laag is? Zijn jullie weer thuis? Sterkte
We zijn weer thuis. Ze is een stuk opgeknapt. Redelijke nacht gehad toch nog. Ze is begin feb ziek geweest en dat heeft blijkbaar tijdelijk de aanmaak van rode bloedcellen stil gelegd. Haar lijf was al wel weer aan het aanmaken. Komende vrijdag weer prikken en volgende week weer afspraak bij kinderarts. Nu hb van 4.5 geloof ik. Ze heeft ook weer praatjes en zelfs weer gespeeld. Zo blij dat het beter gaat met haar. Zelf ben ik behoorlijk brak en emotioneel merk ik. Ook weer akelig veel harde buiken. Nu m'n bedje in en rusten. Laatste weken worden zo met de dag zwaarder merk ik. Zeker met amper slaap. Gelukkig doet de baby het goed. Die beweegt flink. Niet altijd even lekker maar wel geruststellend
Iris wat sneu en wat goed dat ze de kleine zo goed op het infuus. Blijft zielig als mini wat heeft... Is jouw hb gecontroleerd? Toen mij hb ze laat was, was ik ook zo ontzettend moe
Ja mijn hb is 8.0 haha. Ik slaap weinig, dat is het probleem. Slechte slaper van nature en dan nu ook de jeuk zucht. Nog een paar weekjes volhouden nig. De laatste loodjes
Jeuk had ik alleen op m'n benen en restless legs met m'n 2e zwangerschap. Toen sliep ik ook zo ontzettend slecht. Tot nu toe heb ik deze zwangerschap geen van beiden. Ben er zo blij mee. Was echt afschuwelijk! Hopelijk kun je de laatste loodjes nog wel wat rust vinden.
Iris, dat is schrikken. Fijn dat ze er wel wat aan heeft en dat ze alweer een beetje opknapt. Hopelijk slaap je een nachtje lekker en knap je daar ook weer een beetje van op. Rustig aan doen. Hier weer de eerste 2 tabletten chlomid gegad. Dinsdag weer heen voor een echo. Ben benieuwd. Eisprong was de vorige ronde wel goed, dus dat is wel fijn.
Zo ik heb een nieuwe mijlpaal: de 34 weken gehaald. Trots op mijn lijf Hoewel ik het best pittig vind worden. Vrijdag nog in de avond op controle geweest. Had uk hele dag amper gevoelt. Slechts een plopje. Gelukkig alles goed. Zal vast een rustdag gehad hebben na alle drukte eerder de week. Maar wat een naar gevoel als bewegingen zo minimaal zijn. Verder merk ik dat ik aftel tot 37 weken. Het schiet op. Wiegje is klaar. Alleen nog twee lakens maken en tas verder inpakken. Wat melk aan t afkolven met de hand. Gewoon voor de zekerheid hihi. Mocht deze baby toch moeite hebben door een vroege geboorte dan is er vast wat melk. Hoe is het met jullie verder? Ook vakantie ?
Fijn iris, 34 weken klinkt al een stuk prettiger hè? Ik vind het ook pittig. Twee kindjes thuis valt gewoon niet mee soms. Aan de andere kant blijft het zo'n leuke verwachtingsvolle periode dat ik ook wel geniet. Schoolvakanties heb ik dus nog niks mee te maken, maar vanaf vrijdag zijn we 10 dagen aan de Belgische kust
Iris, super zeg. Die heb je iig al in the pocket. Onze zoon voelde ik ook minder. Diverse keren in het ziekenhuis geweest en dat was ook 1 van de redenen dat ik eerder ben ingeleid met iets meer dat 38 weken. Maar hij was gewoon erg groot en had weinig ruimte meer. Annemoon, met 2 kleintjes is het ook zwaar. Probeer zo veel mogelijk je rust te pakken. Veel plezier in Belgie. Hier ook vakantie maar wij moeten gewoon werken. Dochter gaat 2 dagen naar de bso en donderdag gaat ze naar oma. Zoon gaat 3 dagen naar kdv. Donderdag hebben we kaartjes voor een kinderpopconcert. Kids zijn gek op dansen en zingen, dus veel zin in. Hier dus niet echt een andere week dan anders. Zo eerst maar weer naar het ziekenhuis. Kijken wat de Clomid heeft gedaan tot nu toe. Heb tegen mijn man gezegd dat we tot dec 2017 gaan proberen en als het dan nog niet raak is dan stoppen we ermee. Heb ergens het gevoel dat het niet gaat lukken en voel me daar erg rustig onder. Het valt me ook allemaal best zwaar. Hopelijk is het dit jaar raak en andersvgenieten we gewoon extra van onze 2 schatten.